Fitness Seller

Shredded Waterpoloer :)

Welcome 2 the dark side :D

Ik volg nu wel maar er word niks geüpdatet???:D

Waar polo je btw?

Ja, en ook de laatste, puur om me doelen te halen. Ik ben nu al redelijk tevreden, als ik wat droger sta en 2 of 3 kg massa er bij ben ik blij.
Om je doelen te halen, dit herhaal je meerdere keren, lijkt wel alsof je niet zeker bent van jezelf, en je jezelf wilt overtuigen dat het bij deze ene keer blijft.
Je eigen keuze natuurlijk, maar zoals al veel gezegd werd: het blijft meestal niet bij 1 keer.
Ik ben met zwaardere kuren veel te bang dat er dingen mis gaan, en wil trouwens ook helemaal niet zo groot worden. Ik ga voor de ripped look ;)
STFU bro, ik gaf mijn linker testikel om zo groot te zijn als jij :D
Ik wil geen injects, met winstrol behaal ik mijn doel. Ik zie daarom ook geen reden om te overwegen test te pakken. Ik heb nog genoeg test van mezelf hehe. Ik laat trouwens ook een leverreiniger mee lopen tijdens winny, want orals zijn nou eenmaal niet best. Ik heb heel hard moeten werken voor het fysiek wat ik nu heb. Clen zorgt er ook voor dat je anti katabool bent, ideaal voor in de cut.

Precies, ik neem ook niet meer dan 2 tabs per dag. Vet er af gaat nog steeds niet vanzelf, het is gewoon keihard werken. Ik ben nog nooit echt ripped geweest, een klein hulpmiddel daarbij moet kunnen om het waar te maken.

Welcome broski's:D:D

Leverreiniger is imo BS. Het is ook een oral en je lever moet werken. Kan alleen maar slechter zijn voor je opname denk ik zo. Van 1 keertje 4 weken winny gaat je lever niet ****ed up raken, gewoon zo laten ;)

Klopt het trouwens wel dat clen anti-katabool is? Is imo net wel katabool.
En levertoxisch, net als winny.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 15:17 ----------

Wat ik ook nog wou zeggen: je weet nu waar je doel ligt en wat je wilt bereiken. Maar eens je merkt hoe makkelijk het is om groter en droger te worden met wat hulp, zullen je doelen misschien héél snel verder gelegd worden...

Clen net nog eens gecheckt: is anabool/anti-katabool bij dieren, maar bij mensen wel degelijk katabool :)
Kans is dus 90% dat je nadien alsnog die winny gaat gebruiken, om verloren spiermassa te compenseren.

Alvast veel succes! Deze volg ik van tijd tot tijd wel eens.

• Topic Starter Topic Starter
Ik volg nu wel maar er word niks geüpdatet???:D

ik polo allang niet meer:p:D

Ik update niet zoveel omdat ik deze 2 weken rust heb gehad en de trainingen niet echt relevant vind om te posten. Verder heb ik een druk sociaal leven en ben ook druk met school. Morgen gaat het gas er weer op:) Ik kan deze aankomende weken ook niet heel veel trainen vanwegen tentamens. Vandaar dat ik wat trainingen samen pak. Morgen ochtend ben ik van plan te trainen op een pre workout even, omdat ik echt het gevoel heb alsof ik al 2 weken niet getraind heb. Ik verwacht deze week ook clen binnen te krijgen.

@jumper, ik twijfel idd of ik het zou doen of niet de winstrol. Het is zo makkelijk om te doen maar ik wil niet zoals bepaalde vrienden anabole junkies worden. Leven is te mooi om me lichaam te vergooien aan die troep. Ik denk dat de meeste aan BDD leiden op het forum waaronder ik, de drang om steeds groter te worden. Als ik in de spiegel kijk zie ik een ecto maar als ik foto's terug zie blijkt gewoon dat ik een net fysiek heb. Dit speelt ook wel mee voor de keuzen van aas (dit word wel steeds minder omdat ik nu droger word. Tegenwoordig word iedereen zo geleid door het zo groot mogelijk worden terwijl bodybuilding daar in de eerste plaats niet eens voor bedoeld was. Ik ben tevreden met een 'fitness' lichaam zoals het hier genoemd word en niet met een lichaam van iemand die aan allerlei troep zit. (no offence tegen de mensen die gebruiken, ieder zijn eigen keuzen)

Ik moet er nog goed over nadenken, want ik wil echt dat het bij 1 kuur blijft. Ik heb mijn doelen duidelijk gesteld en wil daar naar toe werken.

Laatst bewerkt:
Als je die doelen wilt bereiken, en ze liggen niet zo héél hoog, waarom dan riskeren om een kuurtje te doen?
Als je niet op het podium ofzo wilt gaan, dan maakt het toch niet echt uit of je dat nu binnen 1 maand of binnen 2j bereikt.

Ik kan wel begrijpen dat je nu, in de bloei van je leven, je er het best mogelijk bij wil staan.

Hoe pak je voeding aan?

Ik kan wel begrijpen dat je nu, in de bloei van je leven, je er het best mogelijk bij wil staan.

Fysiek heeft altijd een laagje vet over heen gezeten, moet er gewoon een keer af. Ben blij als ik op 90/92 kg ripped sta:)

Als je die doelen wilt bereiken, en ze liggen niet zo héél hoog, waarom dan riskeren om een kuurtje te doen?
Als je niet op het podium ofzo wilt gaan, dan maakt het toch niet echt uit of je dat nu binnen 1 maand of binnen 2j bereikt.

Omdat ik er met 1 kuur ben en het daarom veel tijd scheelt. ;)

Nu zit ik laag in carbs, hoog in eiwitten en medium vetten

IK ga nu trainen borst+rug..een keer wat anders ;)

Training van vandaag. Kon beter maargoed, mag niet klagen. Vond alleen het banken niet echt lekker gaan..volgens mij wat kracht verloren door 2 weken rustig aan te doen

Borst/rug

Incline bp

• 10x60
  • 10x80
  • 8x100
  • 5x120
  • 8x90

Machines press

• 8x100
  • 8x90
  • 8x90
  • 8x80

Cable flies

• 8x40
  • 8x35
  • 8x30
  • 8x25

Underhand cable flies

• 10x20
  • 10x17,5

Dumbbell press incline

• 12x36
  • 10x35

DB flies

• 8x20
  • 8x14

meer op stretch gericht

Machine flies

• 10x75
  • 10x75
  • 10x65
  • 10x65
  • 10x50
  • 10x40

Rug:

Pull ups

• 8x10kgxbw
  • 8x5kgxbw
  • 10xbw
  • 10xbw

BOR/standing cable row SS

• 10x80/8x100
  • 8x80/10x100
  • 10x60/10x100
  • 10x60/10x100

Latt pulldown

• 10x85
  • 10x85
  • 10x60
  • 10x60

Hand palmen naar je toe op de pull down

• 10x60
  • 10x60
  • 10x60

Seated Cable row

• 12x115
  • 10x115
  • 10x100
  • 15x77,5
One arm cable row

• 10x55
  • 10x65
  • 10x65
  • 10x65

Machine row

• 10x70
  • 10x60

Shrugs Barbell/rope SS

• 10x150/10x100
  • 10x150/12x100
  • 10x150/12x100
  • 10x150/12x100

Wel veel oefeningen zeg. Maar wel nice :)

Nice, hoelang was je bezig?

Dah phuck wat een training brah, lekker bezig!:D

Moet je borst eens met rug supersetten, monster pomp

Terug
Naar boven