Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om je doelen te halen, dit herhaal je meerdere keren, lijkt wel alsof je niet zeker bent van jezelf, en je jezelf wilt overtuigen dat het bij deze ene keer blijft.Ja, en ook de laatste, puur om me doelen te halen. Ik ben nu al redelijk tevreden, als ik wat droger sta en 2 of 3 kg massa er bij ben ik blij.
STFU bro, ik gaf mijn linker testikel om zo groot te zijn als jijIk ben met zwaardere kuren veel te bang dat er dingen mis gaan, en wil trouwens ook helemaal niet zo groot worden. Ik ga voor de ripped look![]()

Ik wil geen injects, met winstrol behaal ik mijn doel. Ik zie daarom ook geen reden om te overwegen test te pakken. Ik heb nog genoeg test van mezelf hehe. Ik laat trouwens ook een leverreiniger mee lopen tijdens winny, want orals zijn nou eenmaal niet best. Ik heb heel hard moeten werken voor het fysiek wat ik nu heb. Clen zorgt er ook voor dat je anti katabool bent, ideaal voor in de cut.
Precies, ik neem ook niet meer dan 2 tabs per dag. Vet er af gaat nog steeds niet vanzelf, het is gewoon keihard werken. Ik ben nog nooit echt ripped geweest, een klein hulpmiddel daarbij moet kunnen om het waar te maken.
Welcome broski's![]()

Ik kan deze aankomende weken ook niet heel veel trainen vanwegen tentamens. Vandaar dat ik wat trainingen samen pak. Morgen ochtend ben ik van plan te trainen op een pre workout even, omdat ik echt het gevoel heb alsof ik al 2 weken niet getraind heb. Ik verwacht deze week ook clen binnen te krijgen.Ik kan wel begrijpen dat je nu, in de bloei van je leven, je er het best mogelijk bij wil staan.

Als je die doelen wilt bereiken, en ze liggen niet zo héél hoog, waarom dan riskeren om een kuurtje te doen?
Als je niet op het podium ofzo wilt gaan, dan maakt het toch niet echt uit of je dat nu binnen 1 maand of binnen 2j bereikt.

ging er vrij vlot doorheen, eigenlijk niet verwacht voor 2 grotere spiergroepen
kg's gaan er af vliegen denk ik
Moet je borst eens met rug supersetten, monster pomp

hehe thnx man, over 2 weken word ik net zo ecto als jijkg's gaan er af vliegen denk ik
![]()