- Lid geworden
- 9 mei 2006
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
is deze shrug variatie een noodzaak of overbodig om monster-traps te ontwikkelen?!
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Ik doe de 'gewone' variatie en bij mij groeien ze goed, om ze te stimuleren kan je ze per maand verwisselen.
Shrugs voor de lats?
Je lats zul je er niet mee ontwikkelen (ik neem aan dat je de traps bedoeld).
In dat geval is het absoluut geen noodzakelijke shrug-variant, maar gewoon een variant...
Ik doe ze nooit, kwam ze voor het eerst in je log tegen.
Geeft niet Doc, hoe dan ook nog even aanvullend: Lee haney zwoor, (zweerde, zwoer)? bij deze shrug variant. Zijn, mijns inziens simplistische, Nijntje Logica, was dat omdat halter zich achter het lichaam bevind, je de achterkant van de traps traint.
Voor mij is deze K*t-variant een Rotator Cuff Vern**ker, doe hem dus nooit meer...
Ik kan ze niet zo goed omdat de stang achter mijn glutes blijft hangen. Dan wordt het snel een soort upright row om de stang erover heen te tillen.
Gek, ik heb toch best een monsterkont, helemaal in de bulk. Misschien heb je korte armpjes.
Met behind the back shrugs isoleer je de traps net even wat meer, omdat je beter richting je kruin kun shruggen.
Heeft geen zin. En voor de mensen die rond gaan draaien met hun schouders, dat heeft ook geen zin!
Dankjewel voor je adviezen o machtige kraka![]()
Ik kan ze niet zo goed omdat de stang achter mijn glutes blijft hangen. Dan wordt het snel een soort upright row om de stang erover heen te tillen.