XXL Nutrition

Sixpack en borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Topic had potentie, ging de goeie kant op totdat je over anavar begint.

Nee, met zo'n instelling en zo'n voedingsschema gaat dat niet helpen. Lees de stickys en verander je dagelijkse routine, met zulke stats is een sixpack echt niet onmogelijk. Is diep triest als je dan meteen weer de makkelijke weg kiest.

• Topic Starter Topic Starter
Topic had potentie, ging de goeie kant op totdat je over anavar begint.

Nee, met zo'n instelling en zo'n voedingsschema gaat dat niet helpen. Lees de stickys en verander je dagelijkse routine, met zulke stats is een sixpack echt niet onmogelijk. Is diep triest als je dan meteen weer de makkelijke weg kiest.

Ik heb ook niet gezegd dat ik het gaat doen! Een trainingsmaat had er alleen goede ervaringen mee. En ik moet zeggen, hij is wel goed gespierd en heeft een sixpack, terwijl die gewoon shoarma eet na het stappen enzo.. dat doe ik allemaal niet.

En buik doe ik dus elke dag thuis, meestal 10 minuten in de avond.

Dit is toch een prima schema?
Nee, dat is t dus niet.

Vraag jezelf eens af, als al je andere spieren groeien bij een reprange van 6-15 herhalingen. Wat maken de buikspieren zo magisch dat ze groeien bij een totaal ander aantal herhalingen?
Maar waarom maar 1 keer dan? Ik begreep dus dat ik mijn vet% omlaag moet halen en meer massa op me buik.. Als ik maar 1 keer train dan krijg ik toch nooit meer massa?
Hoeft niet 1 keer, kan ook om de dag of wat dan ook. Hangt van je volume en intensiteit af hoe vaak je het moet trainen. Begin in elk geval eens met verzwaarde oefeningen voor 8-15 herhalingen.
Ik hoorde trouwens van een maat van mij dat anavar erg helpt om dat laatste laagje vet weg te krijgen. Klopt dat?
Ik ben niet thuis in AAS, maar zou kunnen.
Zou dat soort dingen in elk geval nog lekker uit je hoofd laten met jouw gebrek aan kennis mbt voeding en training.

Ik heb ook niet gezegd dat ik het gaat doen! Een trainingsmaat had er alleen goede ervaringen mee. En ik moet zeggen, hij is wel goed gespierd en heeft een sixpack, terwijl die gewoon shoarma eet na het stappen enzo.. dat doe ik allemaal niet.

Dat je er uberhaupt aan denkt zegt al genoeg. Je zoekt de makkelijkste weg.

Die is er gewoon niet!

Cardio + Goed schema + Goed eten + 2x in de week buik = Sixpack. Hoelang het duurt ligt aan jouw inzet.

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Luuk en ik ben 22 jaar. Ik train nu ongeveer een jaar en sinds kort heb ik ook een voedinschema.

Ik wil graag voor deze zomer een sixpack kweken en ook een grotere borst. Ik train 3 keer in de week bodybuilding en 2 keer in de week voetbal.

Ik doe nu elke dag crunches en ook train ik me zij buikspieren. Maar na 2 weken zie ik nog geen blokjes.

Voor me borst doe ik deze oefeningen:
benchpress
flies
cable cross
dips

ik heb 2 weken ook een eiwitpot gekocht en drink elke dag 3 shakes voor de eiwitten. Maar alsnog heb ik niet het gevoel dat ik een sixpack krijg..

Hoe kan ik zo snel mogelijk een sicpack krijgen en een grotere borst?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat je er uberhaupt aan denkt zegt al genoeg. Je zoekt de makkelijkste weg.

Die is er gewoon niet!

Cardio + Goed schema + Goed eten + 2x in de week buik = Sixpack. Hoelang het duurt ligt aan jouw inzet.

Oke, ik ga er helemaal voor! Cardio doe ik al 2x met voetbal, dat hoeft niet extra toch? buik ga ik dan 2x doen met verzwaarde gewichten, eens kijken of dat gaat helpen..

Maar is me voeding wel goed?

Oke, ik ga er helemaal voor! Cardio doe ik al 2x met voetbal, dat hoeft niet extra toch? buik ga ik dan 2x doen met verzwaarde gewichten, eens kijken of dat gaat helpen..

Maar is me voeding wel goed?

:')

Beter ga je, je gewoon inlezen. Voetbal is actief ja, maar geen echte cardio.

Schema kan ook beter. Genoeg informatie te vinden in de stickys bij voeding en vet verliezen. Succes!

Gezien je met je huidige routine geen sixpack krijgt doe je wat fout. Aan jouw de taak uit te zoeken wat dat is, en wat wel goed is om een sixpack te krijgen.

Oke ik ga zeker uitzoeken wat het is..

Ben heel blij om te horen dat ik in ieder geval nog wel een sixpack kan krijgen voor de zomer. Ik vind de sixpack belangrijker dan me borst, maar het liefst beide natuurlijk.

Ik zal de stikies nog een keer lezen en me voedingsschemaproberen aan te passen!

Benen trainen = sixpack gainen !

Ownee je voetbalt al he..

komop mensen we moeten hem wel een beetje helpen.. iedereen wil natuurlijk wel die sixpack voor die chickieesssss

Veel squatten :p

Verbrandt je de meeste Kcal mee en je traint je Buikspieren ook, nah..wat wil je nog meer ?!? :p

Squaten doe ik al. Kan alleen niet te zwaar doen, want ik moet ook voetballen in het weekend. Mijn record is nu 110 kilo met 6 reps. Vrij goed al vraag je het mij, ik doe het pas 2 maandjes ofso..

Maar kan iemand ff naar me eetschema kijken? Ik hoorde dat die niet slecht was, maar dat er wel wat te verbeteren viel? Maar wat dan?

dude, what the hell is kippenwit?! :S

Kippenwit? Volgens mij heet dat gewoon kipfilet

Laat je niks wijs maken hiero...
Als je al zo lang je best doet en shakes drinkt, en je ziet nog geen resultaat heb je gewoon geen talent.
Bier drinken en dik worden joh, daar ligt je roeping!

Hoelang kan je cardio doen na je KT? Ik hoorde dat als je te lang cardio doet, dat je cortisol omhoog gaat wat slecht is voor je spieren..

Nu duren mijn trainingen altijd 1 uur, meestal 40min voor me hoofdspiergroep van de dag, en 20min voor de 2e spiergroep(de kleine spiergroep).

En als ik cardio wil gaan doen, kan ik dan bijvoorbeeld 30 min cardio doen? Dus dat me totale training 1.5 uur duurt? Of is dat slecht voor de spieren?

Verschilt per persoon, maar 1,5u is prima te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven