Fitness Seller

Sixpack en borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
is 10kg spiermassa winnen en 4 kilo vetmassa verliezen in 1 jaar tijd realistisch?

Als beginner zeker.

Als beginner wss ook niet hoor. 10kg vvm met daarbij nog eens 4 kilo vet verliezen. Nee

Als beginner wss ook niet hoor. 10kg vvm met daarbij nog eens 4 kilo vet verliezen. Nee

29 kilo vet kwijt en 11 kilo VVM erbij in 7 maanden :rolleyes:

het is mogelijk, maar je moet wel heel diep willen gaan. Iedere training tot het gaatje werkt voor mij het lekkerst :)

En en manier zoeken om al je bakjes met eten in je schooltas/werktas te proppen.

Squaten doe ik al. Kan alleen niet te zwaar doen, want ik moet ook voetballen in het weekend. Mijn record is nu 110 kilo met 6 reps. Vrij goed al vraag je het mij, ik doe het pas 2 maandjes ofso..

Maar kan iemand ff naar me eetschema kijken? Ik hoorde dat die niet slecht was, maar dat er wel wat te verbeteren viel? Maar wat dan?

Edit: ook even gelachen om dit topic^^

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
kilo of 6 vvm erbij en 4kg vet eraf ik denk dat dat wel kan

Als beginner moet je eerst rustig aan opbouwen de techniek goed krijgen en dan kan het staalvreten beginnen.

Omdat je dus de tijd nodig hebt om alle techniek te leren beheersen kan je niet een vol jaar rekenen .

Laatst bewerkt:
Hallo luuk, ik ben bart

gast, ik kom hier voor advies om in vorm te komen, niet om een preek van dr phil. En ga je gang trouwens, ik geef je zelfs haar nr als je wil. Het lukt je toch niet

Mogen we eerst eens een foto van haar zien ! Liefst met de tet*en bloot!

Dat zie ik ook zitten!

Ingangcoïtusamen ! Zonder herexamens!!
en gebuisd is Half jaar post ban en enkel toegang tot stickies
Daarna opnieuw test afleggen!

Ik zou keihard faalen, behalve op die eerst vraag dan... tot dat ik hier kwam:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven