MuscleMeat

Sixpack en borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Verschilt per persoon, maar 1,5u is prima te doen.

Oke dankjewel..

Sorry als ik een beetje dom overkom, maar ik heb echt goede motivatie. Niet alleen om een sixpack te krijgen, maar gewoon om een beest te worden.. Alleen bij een beest hoort ook een sixpack vind ik.. Ik heb vanochtend in de sportschool me vet laten meten met een soort van tang en dat ding gaf 15.4% aan. De eigenaar zei dat voor je voor een sixpack 9% vet moet hebben.

Dus ik ben nu 81kg met 15.4% vet. Dat is 12.47 kilo vetmassa en 68.53 VVM. Als ik naar de 9% ga, dan weeg ik dus 74.69 kilo. Dan mag ik geen spiermassa verliezen tijdens de cut.

Dat is dus mijn plan, en dan eind augustus ga ik weer bulken van 74.69 kilo naar 85 kilo.

Oke ik ga zeker uitzoeken wat het is..

Ben heel blij om te horen dat ik in ieder geval nog wel een sixpack kan krijgen voor de zomer. Ik vind de sixpack belangrijker dan me borst, maar het liefst beide natuurlijk.

Ik zal de stikies nog een keer lezen en me voedingsschemaproberen aan te passen!

Do I Smell A superdude?? .. Sniff Sniff.. Yeah I Do, I DO!!! GTFO!!
BF verlagen, niet elke dag buik.. ook je buik heeft rust nodig. En geef het tijd.. denk niet dat je binnen 2 weken een sixpack hebt, als alles zo makkelijk zou zijn dan waren we hier allemaal buffer dan Arnold.. succes!!

Maar waarom maar 1 keer dan? Ik begreep dus dat ik mijn vet% omlaag moet halen en meer massa op me buik.. Als ik maar 1 keer train dan krijg ik toch nooit meer massa?

Ik hoorde trouwens van een maat van mij dat anavar erg helpt om dat laatste laagje vet weg te krijgen. Klopt dat?

anavar :roflol:

jesus wat lopen er toch een idioten rond op deze aarde

Hoe lang ben je?

is pindakaas op buik smeren al voorgesteld ? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

poep

Oke dankjewel..

Sorry als ik een beetje dom overkom, maar ik heb echt goede motivatie. Niet alleen om een sixpack te krijgen, maar gewoon om een beest te worden.. Alleen bij een beest hoort ook een sixpack vind ik.. Ik heb vanochtend in de sportschool me vet laten meten met een soort van tang en dat ding gaf 15.4% aan. De eigenaar zei dat voor je voor een sixpack 9% vet moet hebben.

Dus ik ben nu 81kg met 15.4% vet. Dat is 12.47 kilo vetmassa en 68.53 VVM. Als ik naar de 9% ga, dan weeg ik dus 74.69 kilo. Dan mag ik geen spiermassa verliezen tijdens de cut.

Dat is dus mijn plan, en dan eind augustus ga ik weer bulken van 74.69 kilo naar 85 kilo.

Is dit een goed plan?

nee, dan zou je dus 74 kg bij 1.78 wegen. Spierverlies ga je gegarandeerd oplopen. Laat die sixpack zitten voor volgend jaar, ga lekker cleanbulken en massa pakken. Over een jaartje cutten en dan is die sixpack er, plus een betere rug,benen,borst wat naar mijn mening en de meeste hier veel belangrijker is

Het klinkt misschien heel raar, maar een lagere vet% werkt beter bij de chicks. Chicks hebben liever iemand die 'droog' is, dan een spierbundel met een laag vet.. Ik ben eerlijk, dat is ook een reden dat ik droog wil komen te staan. Ik moet van de zomer in Cherso wel wat te nken hebben natuurlijk

iemand die droog is dan een spierbundel met laag vet? Ik snap je logica niet helemaal hier. Een spierbundel met laag vet is die niet droog dan?
En geloof me, chicks willen juist een beest hebben, niet een botje met een sixpack waar ze zo hun armen 5 x om heen kunnen slaan.. Of val je op chicks met een fetisj?

Vrouwen houden van een klein randje vet!!..een randje vet betekende heel vroeger rijkdom.

Cardio en KT proberen op aparte dagen te doen.

Ik doe zelf 6 dagen in de week, elke dag 5x25 crunches. Iedereen loopt te zeiken dat het veel te veel is, maar **** dat, ik zie me buik. Hij wordt steeds strakker en strakker, blokjes en alles.

Mag ik vragen hoeveel setjes met hoeveel reps je die crunches doet?

Later

Ik doe zelf 6 dagen in de week, elke dag 5x25 crunches. Iedereen loopt te zeiken dat het veel te veel is, maar **** dat, ik zie me buik. Hij wordt steeds strakker en strakker, blokjes en alles.

Mag ik vragen hoeveel setjes met hoeveel reps je die crunches doet?

Later

:gay:

:coffeepc:

@madruffian, iemand die elke dag maccie eet en niet traint kan ook zn buik zien.

Wat een mong*len toppic!! Wat een gestoorde malloten lopen er hier rond, echt gestoord!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven