Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Topic had potentie, ging de goeie kant op totdat je over anavar begint.
Nee, met zo'n instelling en zo'n voedingsschema gaat dat niet helpen. Lees de stickys en verander je dagelijkse routine, met zulke stats is een sixpack echt niet onmogelijk. Is diep triest als je dan meteen weer de makkelijke weg kiest.
Hallo,
Ik zal me eerst even voorstellen: Ik ben Luuk en ik ben 22 jaar. Ik train nu ongeveer een jaar en sinds kort heb ik ook een voedinschema.
Ik wil graag voor deze zomer een sixpack kweken en ook een grotere borst. Ik train 3 keer in de week bodybuilding en 2 keer in de week voetbal.
Ik doe nu elke dag crunches en ook train ik me zij buikspieren. Maar na 2 weken zie ik nog geen blokjes.
Voor me borst doe ik deze oefeningen:
benchpress
flies
cable cross
dips
ik heb 2 weken ook een eiwitpot gekocht en drink elke dag 3 shakes voor de eiwitten. Maar alsnog heb ik niet het gevoel dat ik een sixpack krijg..
Hoe kan ik zo snel mogelijk een sicpack krijgen en een grotere borst?

What the hell?
mischien moet je minder bier drinken en geen patatten meer vreten!
eiwit shakes zijn geen wonderdrankjes, tis gewoon eiwit van melk, realiseer jij je dat?
tuurlijk, tis gewoon voeding in de vorm van poeder. Maar heb je nog wat tips voor de avond?
Eiwitten voor het slapengaan.. kwark? als je dat al deed.. bakje tonijn of een handje ongezouten cashewnoten ofzo.. maar ik ken je onderhoud niet he dus het kan best zijn dat je daardoor nu weer een dikke trol wordt.. wel eerst zelf dus even nagaan of dit wel bij je schema past anders ben je voor niks cardio aan het doen
16-18%hier trouwens een foto, gister genomen, op hoeveel procent schatten jullie mij?
Plaats ook eens een filmpje van je set met 110kg squat. Wel sterk als je dit na 2 maanden kan.
Quarter of hamstring-parallel squats?Prima jongen, als je met niet gelooft. Vrijdag is weer benendag, want heb geen voetbal meer! Dan zal ik even kijken of een maat me ff kan filmen. Me record is trouwens 120 inmiddels met 5 reps.