XXL Nutrition

Sixpack en borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk Massaman...da's een reactie van je die ik kan waarderen.
En nee, ik geloof best dat je niet trollt, maar ik houd gewoon niet van mensen die aankondigen vreemd te willen gaan. Daar moest ik even op reageren.

Verder is BB inderdaad niet eenvoudig en heb je er veel inzet en motivatie voor nodig.
Daarom moet je de adviezen die je hier krijgt ook serieus nemen.
Het klinkt raar, maar voor grote biceps moet je toch ook echt je benen trainen. Heeft niet alleen met voeding en training te maken maar ook met je zenuwstelsel en je hormonen. Als een mooi fysiek makkelijk was, dan had iedereen er een gehad.

Hoe dan ook....ik ben 'uitgepreekt'.
Aan je motivatie zal het niet liggen, dus pas was dingen aan en probeer je eetschema te volgen (als je maag knort van de honger in de avond eeet je toch echt te weinig!).

Succes met je aanpassingen.

Aan de begin post zie je al weer wat voor een topic dit gaat worden. De vraagstelling is zo dom... Ik vind dat mods dit soort topics voortaan gelijk moeten sluiten met de boodschap dat de starter voortaan maar de search moet gebruiken. Er zijn zat topics hierover te vinden.

Echt ongelofelijk eigenlijk! Zie alleen de titel al; ''sixpack en borst''. Ik dacht al in mezelf van is het weer zo ver...? En ja hoor. Het complete superdude bullshit plaatje krijg je te zien. Vervolgens komen alle standaard grapjes voorbij vliegen. Ik heb alleen nog geen ''pindakaas op buik smeren'' gezien, maar misschien dat ik er overheen heb gelezen. Niveau daalt echt hier...

I_Haz_A_Mad.jpg

Laatst bewerkt:
Kom op Robbie....het is lekker weer niet zo negatief.
Natuurlijk heb je gelijk.......en ja, eerst stickys lezen en dan vragen stellen is inderdaad verstandiger.

Wellicht is een 'toelatingcoïtusamen' een idee.

Iedereen die de vraag 'Vul aan, koolhydraten-eitwitten en ....' beantwoord met 'Kcal' :headbang: wordt geweigerd. Goede antwoorden mogen posts plaatsen.:D

• Topic Starter Topic Starter
Hey iedereen,

Ik heb even een nieuw voedingsschemagemaakt in exel. Kan iemand mij nog tips geven hierover? Ik zou het heel erg waarderen.

MVG,

Luuk

Bijlagen

wat is je doel? Massawinst of vet verliezen? Allebei tegelijk is niet mogelijk. DUs cleanbulk of cutten wat wil je doen?

wat is je doel? Massawinst of vet verliezen? Allebei tegelijk is niet mogelijk. DUs cleanbulk of cutten wat wil je doen?

Voorlopig is me doel vetverlies, met minimaal spierverlies. Ik heb gehoord dat als je op onderhoud eet en dan cardio erbij doet dat je vet verliest en spier aanzet tegelijk?
Mijn onderhoud ligt op 2900 ongeveer, ik heb een schema gemaakt van 2550, om te cutten dus. Alleen hoop ik tijdens het afvallen wel een klein beetje spier aan te zetten, of in ieder geval geen spier te verliezen..

Heb je verkeerd gehoord

heb de porties koolhydraten wat naar beneden geschroeft en wat vetten toegevoegd (walnoten). Opzich mag je nog wel wat meer noten eten, bv bij je kwark savonds.
Zorg dat je genoeg goede vetten binnenkrijgt (omega 3 supplementatie is altijd goed.)

Enige minpuntje van het schema is dat je nu na je training geen volledige maaltijd hebt om te herstellen. Indien je nog wat flexibeler met de tijdstippen kan omspringen van je maaltijden, zou je dus ervoor kunnen kiezen om na je training een maaltijd van bv 60gram rijst + 150-200gram vlees/vis kunnen eten om goed te herstellen van je training.

Masssaman...zie schema van Baksteen (erg aardig trouwens van je).
Persoonlijk vind ik het best een aardig schema.
Zou zelf tussen de middag (13.00 uur) nog een flink portie groenten toevoegen. Goede carbs, weinig Kcal maar wel goed tegen een hongergevoel (en gezond!)

Zelfde geldt voor laatste maaltijd.
Zou halve bak kwark doen en daarbij roerbakgroenten en portie kipfilet maken. Vult goed en is gezonder dan alleen maar kwark.

Verder niet veel opmerkingen.

gast, ik kom hier voor advies om in vorm te komen, niet om een preek van dr phil. En ga je gang trouwens, ik geef je zelfs haar nr als je wil. Het lukt je toch niet

Wat is haar nummer dan? ik bel haar gerust hoor vriend,, als je vreemdgaat ben je zo triest, begin dan niet aan een relatie.
Ik hoop dat ze leest wat voor kl***zak je bent.. waarschijnlijk vertel jij haar namelijk heel schijnheilig hoeveel je om haar geeft enzo .. mafkees

heb de porties koolhydraten wat naar beneden geschroeft en wat vetten toegevoegd (walnoten). Opzich mag je nog wel wat meer noten eten, bv bij je kwark savonds.
Zorg dat je genoeg goede vetten binnenkrijgt (omega 3 supplementatie is altijd goed.)

Enige minpuntje van het schema is dat je nu na je training geen volledige maaltijd hebt om te herstellen. Indien je nog wat flexibeler met de tijdstippen kan omspringen van je maaltijden, zou je dus ervoor kunnen kiezen om na je training een maaltijd van bv 60gram rijst + 150-200gram vlees/vis kunnen eten om goed te herstellen van je training.

Heel erg bedankt voor je hulp! Ik zal me schema vnv uitprinten en dan kan ik weer een nieuwe doorstart maken met me cut!

ik heb het niet doorgelezen maar aan de beginpost te zien snap ik niet hoe hier 6 pagina's over geschreven kan worden.

(ja dit is een nutteloze bijdrage aan dit topic)

door nutteloze bijdrages natuurlijk. oeps

Ga 1x meer trainen in de week maar ALLEEN cardio. Gewoon een uur crosstraining op een hoog tandje. Hou dat maar een paar weken vol dan komen die blokjes vaneigens wel, waar maak je je overigens druk over. Als je bb training doet (1jaarlang!) dan zou je al lekker "breed" over het strand kunnen lopen zonder je eigen te schamen voor een buik. Anders check www.forum.dutchfitness.com ff, blijf daar ook maar als je een beetje spieren en een 6-pack wil.

Ga 1x meer trainen in de week maar ALLEEN cardio. Gewoon een uur crosstraining op een hoog tandje. Hou dat maar een paar weken vol dan komen die blokjes vaneigens wel, waar maak je je overigens druk over. Als je bb training doet (1jaarlang!) dan zou je al lekker "breed" over het strand kunnen lopen zonder je eigen te schamen voor een buik. Anders check [Link niet meer beschikbaar] ff, blijf daar ook maar als je een beetje spieren en een 6-pack wil.

gister zag ik ook al een briljante opmerking van jou, was het niet het advies wat je aan een jongen van 14 gaf: ga je biceps trainen met een grote pot groente 25x4 totdat je 16 bent en ga dan naar de sportschool?

en nu slechts 1x per week alleen maar cardio wanneer iemand buikspieren wilt kweken? en nog leuker, als je 1 jaar bb doet ben je al lekker breed haha:D

Bedankt mensen.

Heb weer even een kwartiertje als een klein meisje kunnen giechelen al dit topic lezend. Schitterend weer!

en aan topic starter:

Als je alleen met een six pack en een droog lichaam "chicks kan scoren" dan heb je dus duidelijk de uitstraling van een pannenkoek, de babbel van een autist, en de persoonlijkheid en intelligentie van een schoenzool.

Succes met je sickpack bro.

Bedankt mensen.

Heb weer even een kwartiertje als een klein meisje kunnen giechelen al dit topic lezend. Schitterend weer!

en aan topic starter:

Als je alleen met een six pack en een droog lichaam "chicks kan scoren" dan heb je dus duidelijk de uitstraling van een pannenkoek, de babbel van een autist, en de persoonlijkheid en intelligentie van een schoenzool.

Succes met je sickpack bro.

Talk to the biceps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven