Taste Of Fire
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 58
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt een vriendin en wilt zo graag blokjes om chickies te scoren in Cherso? Leest ze al mee op dit forum?
Bij 120 niet helemaal paralel. Denk ergens tussenin. Tot 100kg doe ik ze helemaal paralel, daarna iets minder diep.

Dan tellen ze niet freund. Onder parallel komen. Anders is het een doodzonde om ze squats te noemen.Bij 120 niet helemaal paralel. Denk ergens tussenin. Tot 100kg doe ik ze helemaal paralel, daarna iets minder diep.
Zo serieus is me relatie nou ook weer niet.. Als ik een lekkere chick kan scoren zal ik dat niet nalaten. Je leeft maar 1 keer he. En nee, ze leest niet mee op een bodybuilding forum.. tenminste dat hoop ik.
mee eens, dit is een troll, nogal obvious, en als het geen troll is en dit echt serieus meent is het nog erger.je maakt een goede naam hier vriend..
Anavar
geen blokjes binnen 2 weken
wat een onzin. liever een ban dan een topic block....
ja ik neem nu een bak kwark vlak voor ik ga slapen. Maar ik bedoel meer rond 8 uur. Meestal eet ik rond 6 uur/half 7 en dan rond 8 uur krijg ik enorme trek. Soms kan ik de verleiding niet weerstaan en dan pleur ik een pizza in de oven. Maar achteraf heb ik er dan weer spijt van. Me vriendin zegt ook dat ik veel te obsessief met eten bezig ben, maar ik leg haar dan uit wat mijn doel is, en dan zegt ze: ja maar waarom eet je dan een pizza vlak na je avondeten? En dan leg ik uit dat ik gewoon honger heb. Maar wat kan ik er tegen doen, want ik wil toch echt die 9% bereiken..

mee eens, dit is een troll, nogal obvious, en als het geen troll is en dit echt serieus meent is het nog erger.

Als je niks toe te voegen hebt, hou dan je mond. Dit is geen troll.
Het beste kun je dan gewoon fruit gaan eten.. misschien is het een idee om tijdens je avondeten wat meer naar binnen te werken of om je maaltijden wat meer over de dag te verspreiden.. dat houd in dat je steeds om de 2.5 uur/3 uur evengrote maaltijden eet.. ik zeg niet dat dat beter werkt, maar misschien voor jou wel.. juist omdat je dan regelmatiger en ongeveer dezelfde hoeveelheden binnenkrijgt![]()
Zo serieus is me relatie nou ook weer niet.. Als ik een lekkere chick kan scoren zal ik dat niet nalaten. Je leeft maar 1 keer he. En nee, ze leest niet mee op een bodybuilding forum.. tenminste dat hoop ik.

dan moet je het geen 'relatie' noemen.
Heb je zeker ook geen bezwaar als ik tijdens jouw vakantie even bij haar aanklop voor een potje paalzitten?![]()
Dan moet je het geen 'relatie' noemen.
Heb je zeker ook geen bezwaar als ik tijdens jouw vakantie even bij haar aanklop voor een potje paalzitten?![]()
gast, ik kom hier voor advies om in vorm te komen, niet om een preek van dr phil. En ga je gang trouwens, ik geef je zelfs haar nr als je wil. Het lukt je toch niet

Dan moet je het geen 'relatie' noemen.
Ik hoef haar alleen maar een linkje naar dit topic te geven!
Beentjes wijd!
OT: als je advies wil moet je zelf ook je stoere mond houden over chickies in Cherso. Blufkerel.....kijk eerst naar jezelf voor je anderen de les wilt lezen!
Oh ja....de groeten van Dr. Phil