AndroidHealthClinic

Sixpack en borst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt een vriendin en wilt zo graag blokjes om chickies te scoren in Cherso? Leest ze al mee op dit forum?

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt een vriendin en wilt zo graag blokjes om chickies te scoren in Cherso? Leest ze al mee op dit forum?

Zo serieus is me relatie nou ook weer niet.. Als ik een lekkere chick kan scoren zal ik dat niet nalaten. Je leeft maar 1 keer he. En nee, ze leest niet mee op een bodybuilding forum.. tenminste dat hoop ik.

Bij 120 niet helemaal paralel. Denk ergens tussenin. Tot 100kg doe ik ze helemaal paralel, daarna iets minder diep.
Dan tellen ze niet freund. Onder parallel komen. Anders is het een doodzonde om ze squats te noemen.

Je doet toch ook geen benchpress tot 20cm boven je borst?

en jij wilde aan de anavar, awesome

dat dit topic nog niet locked is, raar

Zo serieus is me relatie nou ook weer niet.. Als ik een lekkere chick kan scoren zal ik dat niet nalaten. Je leeft maar 1 keer he. En nee, ze leest niet mee op een bodybuilding forum.. tenminste dat hoop ik.

je maakt een goede naam hier vriend..

Anavar
geen blokjes binnen 2 weken

wat een onzin. liever een ban dan een topic block....

Laatst bewerkt:
ja ik neem nu een bak kwark vlak voor ik ga slapen. Maar ik bedoel meer rond 8 uur. Meestal eet ik rond 6 uur/half 7 en dan rond 8 uur krijg ik enorme trek. Soms kan ik de verleiding niet weerstaan en dan pleur ik een pizza in de oven. Maar achteraf heb ik er dan weer spijt van. Me vriendin zegt ook dat ik veel te obsessief met eten bezig ben, maar ik leg haar dan uit wat mijn doel is, en dan zegt ze: ja maar waarom eet je dan een pizza vlak na je avondeten? En dan leg ik uit dat ik gewoon honger heb. Maar wat kan ik er tegen doen, want ik wil toch echt die 9% bereiken..

Het beste kun je dan gewoon fruit gaan eten.. misschien is het een idee om tijdens je avondeten wat meer naar binnen te werken of om je maaltijden wat meer over de dag te verspreiden.. dat houd in dat je steeds om de 2.5 uur/3 uur evengrote maaltijden eet.. ik zeg niet dat dat beter werkt, maar misschien voor jou wel.. juist omdat je dan regelmatiger en ongeveer dezelfde hoeveelheden binnenkrijgt:)

Laatst bewerkt:
wat een haters hier toch :hahaha:
bij de post dacht ik ook al dit word echt een ramp maar na zijn voedingsschemaen trainings dage + schema te zien valt het toch wel mee ;)

niet iedereen heeft de aanleg voor een sixpack maar die chest en massa krijg je door goeie training,voeding en bij komede supps.

succes, gwn veel inlezen

Als je niks toe te voegen hebt, hou dan je mond. Dit is geen troll.

If you are, I'm gonna tell you right now, you bunch of lying, no good, punk! And I know who it's coming from, because I backtraced it! And I know who's email it is who is doing it and I will report it to the cyberpolice and the state police!

Het beste kun je dan gewoon fruit gaan eten.. misschien is het een idee om tijdens je avondeten wat meer naar binnen te werken of om je maaltijden wat meer over de dag te verspreiden.. dat houd in dat je steeds om de 2.5 uur/3 uur evengrote maaltijden eet.. ik zeg niet dat dat beter werkt, maar misschien voor jou wel.. juist omdat je dan regelmatiger en ongeveer dezelfde hoeveelheden binnenkrijgt:)

dankje voor je advies. Ik zal proberen om bij het avondeten iets meer te eten, en anders ga ik rond 8 uur gewoon ff een halfuurtje hardlopen. Dan ben ik weer in de sport mood en dan is me drang om te eten ook veel minder.

Dan moet je het geen 'relatie' noemen.
Heb je zeker ook geen bezwaar als ik tijdens jouw vakantie even bij haar aanklop voor een potje paalzitten?:rolleyes:

Heb je zeker ook geen bezwaar als ik tijdens jouw vakantie even bij haar aanklop voor een potje paalzitten?:rolleyes:

gast, ik kom hier voor advies om in vorm te komen, niet om een preek van dr phil. En ga je gang trouwens, ik geef je zelfs haar nr als je wil. Het lukt je toch niet

Superdude met te grote bek op dbb, ben benieuwd hoelang dit topic nog open blijft:rolleyes:

gast, ik kom hier voor advies om in vorm te komen, niet om een preek van dr phil. En ga je gang trouwens, ik geef je zelfs haar nr als je wil. Het lukt je toch niet

Ik hoef haar alleen maar een linkje naar dit topic te geven!
Beentjes wijd! :p

OT: als je advies wil moet je zelf ook je stoere mond houden over chickies in Cherso. Blufkerel.....kijk eerst naar jezelf voor je anderen de les wilt lezen!

Oh ja....de groeten van Dr. Phil

Ik hoef haar alleen maar een linkje naar dit topic te geven!
Beentjes wijd! :p

OT: als je advies wil moet je zelf ook je stoere mond houden over chickies in Cherso. Blufkerel.....kijk eerst naar jezelf voor je anderen de les wilt lezen!

Oh ja....de groeten van Dr. Phil

Ik wil niemand de les lezen, ik vraag serieus gewoon om advies. Als mensen dan gelijk denken dat ik troll of niet serieus ben, dat is niet mijn fout. Ik ben gewoon keihard aan het sporten in de gym, meestal 4x per week, vorige week zelfs 5 keer, heb al een maand geen biertje meer aangeraakt, ik loop voor het eerst sinds jaren weer hard buiten.. dan heb ik best een goede motivatie lijkt me. Het enige waar ik moeite mee heb is om me strikt aan me voedinschema te houden. Dat kost zoveel disipline, en ik heb dat nooit echt gehad.

Ik heb ook savonds meeste moeite met aan me voeding houden dus zorg ik ervoor dat ik in me schema nog ruimte heb voor een flinke maaltijd dus stel dat ik 2500 kcal per dag mag eten zorg ik dat ik er savonds na het trainen 2000 op heb zodat ik daarna nog een maaltijd kan eten van 500 kcal, dat helpt me de avond door.

Waarom ben je niet gaan posten in een fitness forum als je zo'n superdude bent die graag zijn blokjes wil voor de zomer omdat ie bang is zonder geen chicks te kunnen scoren? Vraag me soms wel eens af wat mensen denken als ze richting het dutch bodybuildingsforum gaan voor advies over iets als "ik wil graag blokjes en dikke biceps".

Verder is je schema incompleet, waar is de deadlift en geen oefeningen voor achterkant schouder? En waarom toch altijd net even die ene oefening meer voor de biceps ipv van de triceps, niet om jou af te kraken maar ik zie het wel heeel vaak de laatste tijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven