Solway Firth
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.859
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet wel goed gaan komen zoThanks man! Leuk om te horen 👌
Geen wedstrijd (voor nu iig), wil met behulp van wovano door cutten naar 10-12% en dan kijken hoeveel ik dmv lean bulk kan groeien de komende periode (waarschijnlijk jaren) 😁
Heb bodybuilding altijd een super gave sport gevonden en zelf tot jaar of 22 flink fanatiek krachttraining gedaan maar daarna helemaal verwaterd en nooit meer 100% gegaan. Nu 35, dus flink wat jaren beetje aangerommeld met lange periodes niet sporten.
Nu de kids wat ouder zijn (6 en 3), heb ik besloten weer wat meer tijd voor mezelf vrij te maken en van het vet af te komen wat me al JAREN flink irriteerd 😉
. Ga je zeker volgen en hier en daar wat spieken haha. Succes!Thanks man! Heb er ook zeker vertrouwen in. Zolang ik maar streng aan mn voedingsschema blijf. Gister op verjaardagsvisite en blijft lastig om al die hapjes te weerstaan 🤣 gelukkig bij 1 gehakt balletje gehouden.Moet wel goed gaan komen zo. Ga je zeker volgen en hier en daar wat spieken haha. Succes!
Er is hier iemand die daarvoor strafcardio doetZodirect visite dus zal dan ook wel bakje rijst met kip worden ipv aardbeien taartje 😅
.Thanks! Mijn doel is voorlopig kracht opbouwen en een beetje op fysiek letten, vandaar dat ik nu 'moet' cutten. Wil over een tijdje meer op hypertrophy/fysiek (4dgn ub/lb) gaan trainen, zal waarschijnlijk tegen de winter worden.Wat zijn jouw doelen waar je naartoe wilt werken? Begint iig aardig sterk te worden op je compound oefeningen 👌
Teryaki is erg lekker zacht en mals 👌
Ja eigenlijk altijd.. wel eens bij de fysio nagevraagd en die gaf aan: iets knieen van het slot doet al een boel.Sta je vaak zoals op de eerste foto, of is dat toeval? Anders zou je wat aandacht kunnen besteden aan lichaamshouding (zelf veel last gehad erdoor).
Lekker bezig verder!
Grappig, hier exact hetzelfde, al ben ik een stuk korter. Die corrector lijkt een klein beetje te helpen, op de rug slapen met ortho hoofdkussen en een kussen onder de knieeën helpt ook wel iets. De meeste 'winst' haal ik echter door dagelijks enkele stretchsessies te doen en veel wandelen. Als ik dat een paar dagen te weinig doe merk ik het meteen.Ja eigenlijk altijd.. wel eens bij de fysio nagevraagd en die gaf aan: iets knieen van het slot doet al een boel.
Als ik mn bekken iets kantel en schouders wat meer naar achter, dan sta ik veel beter idd. Maar vergeet dat vaak. Heb wel zo'n houdingscorrector ooit gekocht om schouders wat naar achter te trekken (hele dag achter pc dus zit vaak naar voren) maar gebruik die eigenlijk bijna nooit..
Wat heb jij er aan gedaan? Zelf iig aangeleerd om op mn rug in slaap te vallen zodat ik de nacht iig wat rechter lig. Zou wel veel schelen in mn houding namelijk als ik die holle rug iets kan verhelpen 👌
. Als ik niks doe aan flexibiliteit/mobiliteit kan ik na een paar weken niet eens meer mijn sokken aantrekken zo stijf wordt alles.Thanks! 👌 Inderdaad precies hetzelfde 😉 heb ook zo'n speciaal rugslaap kussen gekocht.
Wat voor stretch oefeningen doe je? Staan op een been en voor andere been hak naar je bil bijvoorbeeld? Vooral voor het rekken van voorkant heup, iliopsoas dacht ik. Lees ook wel oefeningen over navel intrekken, uitblazen en goed vasthouden, voor je diepe buikspieren.
Denk dat het voornamelijk komt door sterke onderrug spieren en sterke spieren aan voorkant heup waardoor je bekken voorover kantelt
Hangen van een pull up bar helpt mij ook hiermee.![]()
![]()
![]()
Dit soort huisvrouwen yoga meuk, al dan niet met weerstand. De meeste oefeningen wissel ik vaak zodat het niet snel saai wordt. Doe het ook niet volgens een schema, probeer het 3-4x per dag een kwartiertje te doen.
Bovenrug, lats, billen en benen foamrollen voelt ook goed, of het echt helpt weet ik niet.