Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 558673

Bekijk bijlage 558674
Bekijk bijlage 558676

Dit soort huisvrouwen yoga meuk, al dan niet met weerstand. De meeste oefeningen wissel ik vaak zodat het niet snel saai wordt. Doe het ook niet volgens een schema, probeer het 3-4x per dag een kwartiertje te doen.
Bovenrug, lats, billen en benen foamrollen voelt ook goed, of het echt helpt weet ik niet.
Thanks! Duidelijk. Ik ga ze bekijken en kijken welke ik idd ga toepassen 👌 netjes hoor 3-4x per dag!
Ga iig wel nog 3x per week core oefeningen doen, crunches, hanging+lying leg raises, planken. Abs hoort ook de coaching, maar vaak na trainen geen tijd meer voor en vergeet het thuis.
Dus ga van stretchen en abs/core ff routine maken en kijken of dat idd helpt met de holle rug 👌

Thanks man! Zeer gewaardeerd! 🤝
 
Ook idd lekker om alles ff los te maken. Heb ik hier in het trapgat hangen, dus moet lukken 👌
Ik doe ze nu met straps, veel makkelijker om ff alles goed te rekken. Heb tevens ook mijn tenen/bal van de voet lichtjes op de grond.
 
Thanks maestro 👌 als ik gewoon even lekker uithangen dus? Merk vaak ff rotatie in het bekken van links naar rechts ook altijd lekker om ff los te komen als je hangt
 
Thanks maestro 👌 als ik gewoon even lekker uithangen dus? Merk vaak ff rotatie in het bekken van links naar rechts ook altijd lekker om ff los te komen als je hangt
Ja, eigenlijk net zoals met rug oefeningen is je grip nu niet heel erg belastend.
 
Benen training nog steeds in stijgende lijn, maar alle oefeningen nog steeds niet voluit om eerst uithouding op te bouwen..
Bulgarian split squat blijft killing..

2022 jun. 13

Seated leg curl:
47,5x15 +2,5kg RPE 7
40x20 Backoff 80% +5kg
40x18 Backoff 80% +5kg

Pendulum squat:
20x12 +5kg RPE 8
15x15 Backoff 75%

Leg press 45° plate loaded:
85x12 RPE 8 - 45 plate loaded bezet -> leg press machine
62,5x18 Backoff 75%

Leg Extensions:
50x15 +5kg RPE 8
40x15 Backoff 80%
40x14 Backoff 80%

Bulgarian split squat SM:
0x7-7-7 Dropset 7, 5iso, 7, 5iso, 7 +1rep per keer - Links start (L: laatste isohold geskipt -> kapot; R: tussen 2e-3e set 20sec rust)

Standing calf raises SM:
70x20 Slow + goeie hold onder en boven
70x20 RPE 8
70x20 RPE 10
70x15 RPE 10 +5junk
70x14 RPE 10 +1partial +4junk


Logged using RepCount
 
Op zich prima training maar progressive overload begint steeds lastiger te worden..

2022 jun. 14
Gewicht 79,6
Duur 75min

Seated DB press:
24x8 RPE 9 +0rep / alles gegeven, geen overload
20x12 Backoff 80% +0rep
16x14 Backoff 60% -2rep

Cable lateral raise:
5x15 RPE 9 +1rep - links eerst - switch met hs iso ivm bezet
5x14 RPE 9 +1rep
5x15 Backoff +1rep +1partial

HS iso lateral horiz chest press:
60x10 RPE 8-9 - +0rep - switch met cable lat ivm bezet
50x10 Backoff 80% -1rep
40x11 Backoff 70% +1rep

Cable flyes:
10x15 RPE 9 +1rep - borst goed op
10x12 RPE 9 +1 (1rir)
10x10 Backoff +0

Front raise DB:
10x12 RPE 9 +1kg
10x11 RPE 9 +1kg
10x14 Backoff +1kg

V-bar pushdown:
38,5x12 RPE 9
38,5x9 RPE 9
30,5x24 Backoff 80%

Seated cable overhead extensions rope:
15x11 RPE 9 +1rep - ellebogen goed bij elkaar
15x10 RPE 9 +0rep
12,5x14 Backoff 80% +0rep


Logged using RepCount
 
Haha ja die begon aardig te branden inderdaad. 24kg net iets te zwaar voor 1e werkset, maar 22kg net te licht, dus ff doorbijten. Backoff denk je oh chill, 4kg minder, maar dat verzuurt goed 👌
 
Ik doe ze nu met straps, veel makkelijker om ff alles goed te rekken. Heb tevens ook mijn tenen/bal van de voet lichtjes op de grond.
Dit gister even gedaan in de gym, maar merk inderdaad als je tenen lichtjes de grond raken je veel meer rek creëert in de rug 👌 alsof je je onderlichaam meer naar beneden probeert te duwen. Thanks 👍
 
Hoe gaat het met je herstel? Blessure of deload weekje?
Spontane deload week, achteraf gezien ook wel hard nodig. Deze week weer volgens schema, met iets minder volume. Cut begint nu wel echt zijn (haar?) invloed te hebben op prestaties. Niet altijd leuk maar all part of the game :thumbup:
 
Goed te horen dat de deload wel zn vruchten heeft afgeworpen 👌 ja dat merk je toch best wel he, de overload wordt dan steeds lastiger. Hopelijk werkt het iets in volume minderen goed 💪 hoort er inderdaad ook bij.. :rolleyes:
 
Vandaag echt gaar gaar en mentaal ff niet zo'n lekkere dag (heb je soms 😉) Nieuwe baan en sta laatste tijd weer continu aan in mn hoofd en continu alles met de klok, dus tijd om de bovenkamer weer ff wat meer rust te geven.

Gister ook wel drukke dag gehad en actief geweest qua stappen en bewegen.

Gister ook niet echt stevig avondmaal, soep.. wel tot 400cal aangevuld met pannenkoek, maar eet tich liever wat stevigers. Vandaag hele dag flinke honger gehad. (Valt andere dagen gelukkig mee.)

Vandaag besloten Leg 2 training rond RPE7 te doen en daarbij eigenlijk volledig op vorm en focus op volledige spiercontractie te gooien. Ff wat minder rust tussen de sets door en goeie rustige reps. Training ook niet gelogd dus, maar best prima training zonder ff stuk te gaan.

Zaterdag de meet en dan pull schema. Neem morgen en zondag ff dagje rust.
 
Checkin weer voor deze week:

Start 1-1-2022 met meten:
Week 00 - 89,7 kg -
Week 05 - 86,6 kg - 2922 kcal
Week 10 - 84,5 kg - 2758 kcal
Week 15 - 81,7 kg - 2877 kcal
Week 20 - 80,4 kg - 2677 kcal START COACHING
Week 21 - 80,0 kg - 2690 kcal
Week 22 - 80,3 - 2852 kcal
Week 23 - 79,8 - 2541 kcal -
dinsdag verl 2240 rust / 2475 training
Week 24 - 79,6 - 2441 kcal (moet op rust dagen nog iets strakker aan kcal houden, is voornamelijk clean (avond) eten, geen junk food)

Deze week maar 3x getraind, maar had mn lichaam even nodig. Gekozen voor leg push leg en dan vandaag pull in Fox.

Omtrekken:
Borst dit keer goed horizontaal gemeten, dus lats ook goed meegenomen op tepelhoogte.
Screenshot_20220618-084015_Sheets.jpg


Progressie foto's:
Focus op alle spiergroepen aanspannen lijkt steeds beter te lukken. Zoals side chest ook de abs. Benen blijven gevoelig onderwerp, maar zit stijgende lijn in en hopelijk vanaf de bulk een nog snellere
20220618_080801.jpg
20220618_080819.jpg
20220618_080849.jpg
 
Erg goede progressie maak je zeg.

Check je zo op de meet 🤙
 
Erg goede progressie maak je zeg.

Check je zo op de meet 🤙
Thanks! Zit er voor 95% ook helemaal strak op.
Elke training PO, letterlijk alle voeding via de weegschaal, al het eten voor 99% clean.

Vanavond bbq bij ouders, dus denk dan voor één keertje avond eten ff niet letten op kcal👌

Yes, gezellig! Zie je straks 💪 wordt pittige benen training voor je.. maar komt vast goed 💪
 
  • Like
Waarderingen: ak
Deze push training was goud!

Afgelopen twee trainingen (donderdag en zaterdag wat rustiger aan gedaan ivm vermoedheid) en vandaag weer back in business!

Gezien deze sessie iets minder oefeningen heeft, iets meer rust gepakt (Wengstertje vertelde zaterdag dat hij meer rust pakt tussen de setjes om zo echt tot falen te gaan, ik nam vaak een minuutje, dat heeft me vandaag erg goed geholpen om wat mooie progressive overload toe te passen. De spieren hebben dus, zeker bij trainen tot spierfalen, wat langer nodig dan 1-1,5 minuut 😉).

De oefeningen let ik de laatste tijd veel meer op vorm, bij borst het meer strekken boven in (betere contractie borst), de langzamere excentrische beweging waarmee ik ook momentum voorkom en wanneer ik richting spierfalen ga neem ik soms korte pauze van 1-2sec tussen de reps en push ik er nog mooi een paar uit. Resultaat: eindelijk weer eens een goeie volle pomp in de borst 💪

Met de machine flyes ook geleerd (van een gozer in de gym) om bij de concentrische (fase richting het einde) de armen meer te strekken (hierdoor breng je beter de ellebogen naar elkaar toe ipv de handen) en bij de excentrische fase de ellebogen weer iets te buigen zodat je minder last krijgt van je front delts. Dacht ik ze altijd wel goed strekte, maar viel best tegen 😉 Resultaat: wederom betere pomp in de borst spier ipv last van aanhechtingen schouder en front delts. Volgende keer wel iets minder gewicht, maar betere uitvoering 👌



2022 jun. 20
Duur 75min
Ochtendgewicht 79,2

Dumbbell Press:
28x10 RPE 9-10 +1fail (bijna geen tanden meer :emo: :D) Dumbbell niet lekker in de hand, wel volle pomp
22x16 Backoff 80% +2reps - wederom door goeie rustige reps -> heerlijke pomp
18x17 Backoff 60% +1rep

Incline SM press:
40x8 RPE 9 +0 reps + 1fail
30x13 Backoff 80% +2reps +1fail - langere rust door praatje
25x14 Backoff 60% +2reps

Machine flyes:
54x12 RPE 9-10 +7kg - iets mindere pomp -> nxt weer 47 en meer strekken van arm vooraan (ellebogen ipv handen naar elkaar)-> veel betere pomp
54x8
54x5

Cable lat raise/ss/front raise:
7,5x12 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +1rep
7,5x10 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +5reps

Triset cable extensions :
5x151515 RPE 9-10 ltste L3 R6forced
5x121212 Ltst L5 R5 forced
5x0 Gestopt belletje zieke vrouw


Logged using RepCount
 
Deze push training was goud!

Afgelopen twee trainingen (donderdag en zaterdag wat rustiger aan gedaan ivm vermoedheid) en vandaag weer back in business!

Gezien deze sessie iets minder oefeningen heeft, iets meer rust gepakt (Wengstertje vertelde zaterdag dat hij meer rust pakt tussen de setjes om zo echt tot falen te gaan, ik nam vaak een minuutje, dat heeft me vandaag erg goed geholpen om wat mooie progressive overload toe te passen. De spieren hebben dus, zeker bij trainen tot spierfalen, wat langer nodig dan 1-1,5 minuut 😉).

De oefeningen let ik de laatste tijd veel meer op vorm, bij borst het meer strekken boven in (betere contractie borst), de langzamere excentrische beweging waarmee ik ook momentum voorkom en wanneer ik richting spierfalen ga neem ik soms korte pauze van 1-2sec tussen de reps en push ik er nog mooi een paar uit. Resultaat: eindelijk weer eens een goeie volle pomp in de borst 💪

Met de machine flyes ook geleerd (van een gozer in de gym) om bij de concentrische (fase richting het einde) de armen meer te strekken (hierdoor breng je beter de ellebogen naar elkaar toe ipv de handen) en bij de excentrische fase de ellebogen weer iets te buigen zodat je minder last krijgt van je front delts. Dacht ik ze altijd wel goed strekte, maar viel best tegen 😉 Resultaat: wederom betere pomp in de borst spier ipv last van aanhechtingen schouder en front delts. Volgende keer wel iets minder gewicht, maar betere uitvoering 👌



2022 jun. 20
Duur 75min
Ochtendgewicht 79,2

Dumbbell Press:
28x10 RPE 9-10 +1fail (bijna geen tanden meer :emo: :D) Dumbbell niet lekker in de hand, wel volle pomp
22x16 Backoff 80% +2reps - wederom door goeie rustige reps -> heerlijke pomp
18x17 Backoff 60% +1rep

Incline SM press:
40x8 RPE 9 +0 reps + 1fail
30x13 Backoff 80% +2reps +1fail - langere rust door praatje
25x14 Backoff 60% +2reps

Machine flyes:
54x12 RPE 9-10 +7kg - iets mindere pomp -> nxt weer 47 en meer strekken van arm vooraan (ellebogen ipv handen naar elkaar)-> veel betere pomp
54x8
54x5

Cable lat raise/ss/front raise:
7,5x12 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +1rep
7,5x10 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +5reps

Triset cable extensions :
5x151515 RPE 9-10 ltste L3 R6forced
5x121212 Ltst L5 R5 forced
5x0 Gestopt belletje zieke vrouw


Logged using RepCount
3/4/5 min rust tussen de sets is echt absoluut niet verkeerd, vooral bij de zware oefeningen zou ik dat juist altijd doen. Isolatie oefeningen zoals curls/tri ext./kuiten/flys etc kan je vaak sneller door, maar de oefeningen waarbij je echt meerdere spiergroepen gebruikt zou ik de werksets ook aanhouden met 4/5min rust, maar dat voel je wel aan je vorige set als je all in gaat dat je niet na 2 slokken water weer klaar bent voor de volgende set.
 
Deze push training was goud!

Afgelopen twee trainingen (donderdag en zaterdag wat rustiger aan gedaan ivm vermoedheid) en vandaag weer back in business!

Gezien deze sessie iets minder oefeningen heeft, iets meer rust gepakt (Wengstertje vertelde zaterdag dat hij meer rust pakt tussen de setjes om zo echt tot falen te gaan, ik nam vaak een minuutje, dat heeft me vandaag erg goed geholpen om wat mooie progressive overload toe te passen. De spieren hebben dus, zeker bij trainen tot spierfalen, wat langer nodig dan 1-1,5 minuut 😉).

De oefeningen let ik de laatste tijd veel meer op vorm, bij borst het meer strekken boven in (betere contractie borst), de langzamere excentrische beweging waarmee ik ook momentum voorkom en wanneer ik richting spierfalen ga neem ik soms korte pauze van 1-2sec tussen de reps en push ik er nog mooi een paar uit. Resultaat: eindelijk weer eens een goeie volle pomp in de borst 💪

Met de machine flyes ook geleerd (van een gozer in de gym) om bij de concentrische (fase richting het einde) de armen meer te strekken (hierdoor breng je beter de ellebogen naar elkaar toe ipv de handen) en bij de excentrische fase de ellebogen weer iets te buigen zodat je minder last krijgt van je front delts. Dacht ik ze altijd wel goed strekte, maar viel best tegen 😉 Resultaat: wederom betere pomp in de borst spier ipv last van aanhechtingen schouder en front delts. Volgende keer wel iets minder gewicht, maar betere uitvoering 👌



2022 jun. 20
Duur 75min
Ochtendgewicht 79,2

Dumbbell Press:
28x10 RPE 9-10 +1fail (bijna geen tanden meer :emo: :D) Dumbbell niet lekker in de hand, wel volle pomp
22x16 Backoff 80% +2reps - wederom door goeie rustige reps -> heerlijke pomp
18x17 Backoff 60% +1rep

Incline SM press:
40x8 RPE 9 +0 reps + 1fail
30x13 Backoff 80% +2reps +1fail - langere rust door praatje
25x14 Backoff 60% +2reps

Machine flyes:
54x12 RPE 9-10 +7kg - iets mindere pomp -> nxt weer 47 en meer strekken van arm vooraan (ellebogen ipv handen naar elkaar)-> veel betere pomp
54x8
54x5

Cable lat raise/ss/front raise:
7,5x12 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +1rep
7,5x10 Lateral - RPE 10 +2,5kg
2,5x17 Front - RPE 10 +5reps

Triset cable extensions :
5x151515 RPE 9-10 ltste L3 R6forced
5x121212 Ltst L5 R5 forced
5x0 Gestopt belletje zieke vrouw


Logged using RepCount
Klinkt alsof je veel aan de meet hebt gehad kerel :)
 
Back
Naar boven