- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje saaie post, maar prima rustig push training
Db shoulder press -> side raise -> uni lateral plate loaded chest press -> cable flyes -> V-bar push down -> uni lateral cable triceps extensions-> 15min loopband

Lekker bijna vakantie, ik moet nog tot augustus werken en trainen dan heb ik een weekje vakantie. Gelukkig valt mijn verjaardag in die week dus kan ik mooi vreten als een vetz*kWederom rustige training -> Pull
Chest supported barbell rows -> cable rows -> reversed flyes -> cable biceps curls -> seated incline db biceps curls
Vanaf vrijdag weer wat meer knallen. Geen last van hechtingen of druk erop bij krachttraining.
Nog 3-4 trainingen en dan lekker vakantie
.
helaas nog niet de sixpack waarop ik had gehoopt, maar gaan we daar volgend jaar voor 💪Geheel hersteld dus?Geen last van hechtingen of druk erop bij krachttraining.
.. maar arts gaf aan 2 weken niet zwaar tillen en sporten voor kans op nabloeding. Idem op mn rug (afwijkende moedervlek). Maar merk er eigenlijk vrij weinig van tijdens trainen.. dus vrijdag heb ik het een week rust gegeven, dus kan dan wel weer het schema gaan volgen.Wordt ook steeds minder

.
Thanks trouwens 👌

) 
Hehe troost je ik ook en word er regelmatig op afgestraftben er nogal goed in om ideeën in de kop te stampen die er niet zijn

Klote man! Wel fijn dat je een duidelijke oorzaak weet van de tegenvaller, dan kun je je gericht herpakken. Komende week beter man! Probeer weer consistent te zijn en het gewicht beloont jeHelaas niet wat ik had gehoopt, mentale tegenvaller.. snap de reden en die ligt volledig bij mezelf

thanks 
Ja helemaal waar.. zaterdag met de kids naar pannenkoeken restaurant geweest, zoon liet een halve met poedersuiker liggen en als ik eenmaal aan suiker begin is het lastig om in te houden..Klote man! Wel fijn dat je een duidelijke oorzaak weet van de tegenvaller, dan kun je je gericht herpakken. Komende week beter man! Probeer weer consistent te zijn en het gewicht beloont je![]()