XXL Nutrition

Sjimpiej's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
In verband met hechtingen, vandaag rustige benen training gedaan. Ook niet getracked.

Leg curls -> leg extensions -> uni lateral leg press -> standing calf raises -> hip adductor -> 15min loopband

Beetje saaie post, maar prima rustig push training

Db shoulder press -> side raise -> uni lateral plate loaded chest press -> cable flyes -> V-bar push down -> uni lateral cable triceps extensions-> 15min loopband

Beetje saaie post, maar prima rustig push training

Db shoulder press -> side raise -> uni lateral plate loaded chest press -> cable flyes -> V-bar push down -> uni lateral cable triceps extensions-> 15min loopband
Seth Meyers Lol GIF by Late Night with Seth Meyers

Haha nene, zolang de training zelf maar goed was ;)

Haha vind dit soort trainingen ook vrij boring :roflol:Maar pauzes wat ingekort, weer ff perfect op vorm gelet en dan voel je het nog best wel goed in je spieren zonder te zwaar te moeten trainen

Wederom rustige training -> Pull

Chest supported barbell rows -> cable rows -> reversed flyes -> cable biceps curls -> seated incline db biceps curls

Vanaf vrijdag weer wat meer knallen. Geen last van hechtingen of druk erop bij krachttraining.
Nog 3-4 trainingen en dan lekker vakantie

Wederom rustige training -> Pull

Chest supported barbell rows -> cable rows -> reversed flyes -> cable biceps curls -> seated incline db biceps curls

Vanaf vrijdag weer wat meer knallen. Geen last van hechtingen of druk erop bij krachttraining.
Nog 3-4 trainingen en dan lekker vakantie
Lekker bijna vakantie, ik moet nog tot augustus werken en trainen dan heb ik een weekje vakantie. Gelukkig valt mijn verjaardag in die week dus kan ik mooi vreten als een vetz*k;).

Haha klinkt goed 👌 ff keertje alle remmen los en ff volop genieten van alles wat je relaxed vindt ;)

Ja kan idd wel echt uitkijken naar de vakantie! Eindelijk weer keer zonder pens op vakantie :roflol: helaas nog niet de sixpack waarop ik had gehoopt, maar gaan we daar volgend jaar voor 💪

Ja denk het wel. Was niet een hele grote ingreep, maar moest vet bultje weg gehaald worden op mn kop, heb niet zoveel haar als jij, dus irriteerde me :roflol: .. maar arts gaf aan 2 weken niet zwaar tillen en sporten voor kans op nabloeding. Idem op mn rug (afwijkende moedervlek). Maar merk er eigenlijk vrij weinig van tijdens trainen.. dus vrijdag heb ik het een week rust gegeven, dus kan dan wel weer het schema gaan volgen.

Hier spoilertje van het wondje:
20220702_230055.jpg

Hahaha helaas helaas. Toen ik mn motor nog had alles eraf geschoren omdat ik volgens vrouw lief te ijdel was en te lang na de helm steeds in de spiegel bezig was met mn haar, dus toen alles er maar af. Nu zie ik het idd steeds wat minder worden :roflol:

Ja, dat heb ik ook wel een beetje hoor. Tis natuurlijk geen oorlogswond of flinke operatie geweest, maar wel groter uitgepakt dan ik had verwacht 😅 dacht bultje weg en 1 of twee hechtingen/lijmen, want zo groot was hij niet. Maarjah nu dit. In ieder geval dag voor de vakantie de hechtingen weer weg, dus weer lekker zwemmen etc

Goeie benen training gepakt. Stuk langere pauzes weer tussen door en daardoor backoff setjes veel beter. Ook mooi verhaaltje in mn log kunnen schrijven tussen door :rolleyes:

Wel na bulgarian split squat tegen het misselijk/sterretjes aan, maar gelukkig deurtje open en wat frisse lucht gepakt 🤣 zweet me ook echt kapot, normaal bijna nooit last van in deze mate.
Gister uit eten geweest, dus vandaag wat minder gegeten (-200kcal, dus niet veel veel minder) Zal wel gewoon einde week en toe aan weekend zijn en tussen de oren zitten (ben er nogal goed in om ideeën in de kop te stampen die er niet zijn :D) ;)

Presses sinds kort zonder schoenen, idem als RDL. Voelt als veel meer controle, dus ga ik er zeker inhouden.

45degrees plate loaded leg press tijdje niet gedaan, voelde beetje eng weer om direct na Pendulum squat te doen, maar ging lekker. Volgende keer iets dieper. Gewicht goed zo voor nu.

Nu al redelijk stuk aan het gaan. Maar ook stuk hogere intensiteit gepakt tot nu toe dan voorgaande leg trainingen van die schema.

Na leg extensions zie ik op tegen de volgende oefeningen 🤣 maar ff herpakken 🤣

Bulgarian split squat eigenlijk 3x10 met 10sec isohold, door nog te zwaar en intens afgesproken met coah te verlagen naar 2setjes met 5sec isohold. 1x links 1x rechts.
Plan was 2 rondjes te doen, maar komt na de vakantie weer..

Calf raises zoals altijd prima 👌

2022 jul. 8
Duur: 70min
Ochtendgewicht: 78,9kg

Seated leg curl:
55x12 RPE 8 +10kg - mooie volle reps met goeie hold onderin
45x20 Backoff 80%
45x15 Backoff 80%

Pendulum squat:
25x12 RPE 8 +5kg -> nxt +5kg
20x15 Backoff 75%

Leg press 45° plate loaded:
160x12 RPE 9 - lekker maar loodzwaar, tijdje niet gedaan, dus ook wel beetje eng om goed door te zakken met dit gewicht. Nxt gewicht zo laten en iets dieper zakken
120x20 Backoff 75% - mooie diepe reps

Leg Extensions1:
55x11 RPE 8 - slow + ff hold bovenin
45x14 Backoff 80% - goeie sterke contractie bovenin
45x12 Backoff 80% - stuk..

Bulgarian split squat SM:
0x88 Dropset 8, 5sec iso, 8

Standing calf raises:
100x20 RPE 8 +10kg - slow + hold
100x20 RPE 9
100x20 RPE 10 - nog net mooie reps
100x17 RPE 10 +3partial
100x14 RPE 10 +6partial

Morgenochtend weer checkin, daarna pas na de vakantie weer. Hoop volgende week nog 2-3x te trainen.

Doet me deugt inderdaad dat ik niet de enige ben 🤣 heerlijk altijd dat je jezelf in je kop kunt aanpraten dat je er al tegen op ziet van te voren 😅

Goeiemorgen allen👌

Hierbij weer de checkin. Helaas niet wat ik had gehoopt, mentale tegenvaller.. snap de reden en die ligt volledig bij mezelf.. Twee keer uit eten geweest, overdag wel wat gecompenseerd en niet buiten sporig buiten de calorieën, maar toch teveel en merk het direct op de weegschaal. Daarnaast door ingreepje de eerste paar dagen niet zwaar getraind, wel veel gewandeld, maar gister eerste keer weer zwaar getraind deze week..

Tot vakantie blijf ik nog ff goed op de calorieën letten, maar zal niet onder de 78 worden..

Over afgelopen half jaar niet ontevreden.
11kg afgevallen en flink wat buikvet kwijt geraakt. Na de vakantie knallen we weer verder 💪

Start 1-1-2022 met meten:
Week 00 - 89,7 kg -
Week 05 - 86,6 kg - 2922 kcal
Week 10 - 84,5 kg - 2758 kcal
Week 15 - 81,7 kg - 2877 kcal
Week 20 - 80,4 kg - 2677 kcal START COACHING
Week 21 - 80,0 kg - 2690 kcal
Week 22 - 80,3 - 2852 kcal
Week 23 - 79,8 - 2541 kcal -
dinsdag verl 2240 rust / 2475 training
Week 24 - 79,6 - 2441 kcal
Week 25 - 79,2 - 2464 kcal
Week 26 - 78,8 - 2483 kcal
Week 27 - 78,7 - 2513 kcal (4x trainen, veel wandel, helaas teveel kcal)

Screenshot_20220709-091405_Sheets.jpg

Screenshot_20220709-083120_Sheets.jpg

Een heel fijn weekend allen!

Waar ga je trouwens heen op vakantie?

Helaas niet wat ik had gehoopt, mentale tegenvaller.. snap de reden en die ligt volledig bij mezelf
Klote man! Wel fijn dat je een duidelijke oorzaak weet van de tegenvaller, dan kun je je gericht herpakken. Komende week beter man! Probeer weer consistent te zijn en het gewicht beloont je :)

Wat een liefde allemaal :knipoog: thanks :bow:

We gaan naar het verre Belgie (vlakbij drie landen punt luxemburg/Duitsland) camperen met zn viertjes. Precies mooi ook 3-4 uurtjes in de auto met mn kids. Mn dochter van 6 is helemaal dol dat we naar het "buitenland" gaan 🤣 wordt lekker relaxen, mooi gebied, zwembad op de camping, zo te zien goeie temperatuur verwacht.

Klote man! Wel fijn dat je een duidelijke oorzaak weet van de tegenvaller, dan kun je je gericht herpakken. Komende week beter man! Probeer weer consistent te zijn en het gewicht beloont je :)
Ja helemaal waar.. zaterdag met de kids naar pannenkoeken restaurant geweest, zoon liet een halve met poedersuiker liggen en als ik eenmaal aan suiker begin is het lastig om in te houden..

Donderdag met mn ma uit eten en die zei: we gaan nooit samen uit eten dus je gaat ff niet op de calorieën letten en lekker genieten 🤣 done 🤣

Rest van de week weer strak erop idd 💪

Terug
Naar boven