Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 567320
Gorilla style :D maar hier kun je goed zien dat die kont goed naar achteren moet. Schouderbladen naar elkaar en 'op slot' zetten. Zakken totdat je je rug nog net goed recht kunt houden (de rode lijn in Ano_081222 foto). Armen kort bij je houden.
Constant die glutes sqeeuzen!!!!! Ik wil je best een keer (vanachter) spotten op deze oefening hoor, doe ik gewoon voor jou.
 
Thanks heren! :bow: Klopt helemaal inderdaad! Bij 80kg heb ik een veeel betere uitvoering. Idd schouders blijven goed in retractie, de uitvoering wordt mooi slow excentrisch gedaan en het omhoog komen voel ik veel beter vanuit hams en glutes dan vanuit deels onderrug 💪🏼 duidelijke plaatjes ook 👌🏼
Ik raad je aan het te filmen en het hier te posten of ff Ano_281122 vragen of die jou wilt helpen. Heeft mij goede tips gegeven:)
 
Ik raad je aan het te filmen en het hier te posten of ff Ano_281122 vragen of die jou wilt helpen. Heeft mij goede tips gegeven:)
Thanks voor de tip 👌🏼 heb vorm check laten doen door Wovano en ging goed op 70kg. Ook duidelijke uitleg gehad hoe uit te voeren. Maar gister met 100kg was ik gewoon teveel met het gewicht bezig, mn schouder die erg trok, mn core die het niet goed hield. Dacht kan wel, maar volgende keer weer even terug in gewicht en langzamer opbouwen zolang de uitvoering en feeling goed blijven
 
Thanks voor de tip 👌🏼 heb vorm check laten doen door Wovano en ging goed op 70kg. Ook duidelijke uitleg gehad hoe uit te voeren. Maar gister met 100kg was ik gewoon teveel met het gewicht bezig, mn schouder die erg trok, mn core die het niet goed hield. Dacht kan wel, maar volgende keer weer even terug in gewicht en langzamer opbouwen zolang de uitvoering en feeling goed blijven
Meestal met dat soort setjes waar ik weet dat ik mijn ego mij laat leiden film ik het toch voor mezelf, misschien denk ik dat mijn form goed is terwijl ik lijk alsof ik de klok moet luiden op notre dame. Maar met RDL heb ik sowieso liever minder gewicht dan heeeul zwaar doen aangezien mijn core dat echt niet aan kan.
 
Goeie tip inderdaad 👌🏼 dan zie ik inderdaad ook goed waarom die feeling niet kwam en waarom mn schouder last deed. Waarschijnlijk die Quasimodo stijl 🤣
 
Ik vind de RDL filmen ook altijd wel handig. In het begin deed ik dat niet en ik was ook onbewust bezig à la Quasimodo. Progressie ging redelijk traag en zat mij altijd af te vragen WaaRoM MiJN RuG TocH AltIjd Zo'N PiJN DoEt Na RdL. Ja daarom dus trut. :roflol:
 
Haha ja he. Dan is de camera toch je beste vriend 👌🏼 ga het zeker de volgende keer weer eens filmen, thanks voor de tip. Voor mn gevoel is bij iets lichter gewicht de vorm en core goed, maar kan natuurlijk tijdens verhogen van gewichten alweer iets minder geworden zijn 😅

Leuke profiel foto trouwens! Niet meer anoniem op internet? 😇
 
Haha ja he. Dan is de camera toch je beste vriend 👌🏼 ga het zeker de volgende keer weer eens filmen, thanks voor de tip. Voor mn gevoel is bij iets lichter gewicht de vorm en core goed, maar kan natuurlijk tijdens verhogen van gewichten alweer iets minder geworden zijn 😅

Leuke profiel foto trouwens! Niet meer anoniem op internet? 😇
Haha thanks!
Ik denk dat ik hier sowieso niet heel anoniem was :p
 
Haha thanks!
Ik denk dat ik hier sowieso niet heel anoniem was :p
Haha dat zou heel goed kunnen ja. Je sportschool was iig volgens mij al bekend ;) Heb dat beetje zelfde eigenlijk met mijn tattoeages en sportschool waar ik train, is het iig voor mensen die daar trainen niet heel lastig meer te raden. En als er een keer iemand die ik ken op de site zoekt, dan zal het ook niet heel lastig zijn om me te herkennen. Wellicht als ik een keer wat vrolijker kijk tijdens het posen.. :D
 
Haha dat zou heel goed kunnen ja. Je sportschool was iig volgens mij al bekend ;) Heb dat beetje zelfde eigenlijk met mijn tattoeages en sportschool waar ik train, is het iig voor mensen die daar trainen niet heel lastig meer te raden. En als er een keer iemand die ik ken op de site zoekt, dan zal het ook niet heel lastig zijn om me te herkennen. Wellicht als ik een keer wat vrolijker kijk tijdens het posen.. :D
Met tattoeages is het inderdaad al een stuk gemakkelijker haha!

Kreeg vroeger soms zelfs PM's op facebook/instagram met "hey ben jij dat niet die op dat forum zit? Ik volg je log daar volgens mij!"
Heb toen maar mijn naam veranderd want dat kwam iets te dichtbij :roflol:
IMG_20220908_103228.jpg

IMG_20220908_103306.jpg

Screenshot_2022-09-08-10-35-31-91_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
 
Laatst bewerkt:
Met tattoeages is het inderdaad al een stuk gemakkelijker haha!

Kreeg vroeger soms zelfs PM's op facebook/instagram met "hey ben jij dat niet die op dat forum zit? Ik volg je log daar volgens mij!"
Heb toen maar mijn naam veranderd want dat kwam iets te dichtbij :roflol:
Bekijk bijlage 567337
Bekijk bijlage 567336
Bekijk bijlage 567339
Ja kan me voorstellen dat je veel privé berichtjes krijgt.. :yes: Als er maar niet van die rare stalkers tussen zitten..
Is influencer niet wat voor je? Als ik zie hoe ak nu voor dingen benaderd wordt om producten te promoten.. wellicht goeie boterham mee te verdienen ;) Moet je natuurlijk ook maar net zin in hebben.. ook wel leuk om gewoon ergens iets te kunnen posten natuurlijk zonder direct +100 volgelingen en prive berichtjes..
 
Ja kan me voorstellen dat je veel privé berichtjes krijgt.. :yes: Als er maar niet van die rare stalkers tussen zitten..
Is influencer niet wat voor je? Als ik zie hoe ak nu voor dingen benaderd wordt om producten te promoten.. wellicht goeie boterham mee te verdienen ;) Moet je natuurlijk ook maar net zin in hebben.. ook wel leuk om gewoon ergens iets te kunnen posten natuurlijk zonder direct +100 volgelingen en prive berichtjes..
Volgers betekend niet dat je ze allemaal een voor een hallo moet zeggen, mensen volgen je als je leuke/interessante content hebt wat ze graag zien. PB reageer je nergens op tenzij het sponsors zijn of je hebt ff tijd anders zit je zo 8492934 vragen te beantwoorden waar je zelf alleen maar tijd mee weg gooit.
 
Ja kan me voorstellen dat je veel privé berichtjes krijgt.. :yes: Als er maar niet van die rare stalkers tussen zitten..
Is influencer niet wat voor je? Als ik zie hoe ak nu voor dingen benaderd wordt om producten te promoten.. wellicht goeie boterham mee te verdienen ;) Moet je natuurlijk ook maar net zin in hebben.. ook wel leuk om gewoon ergens iets te kunnen posten natuurlijk zonder direct +100 volgelingen en prive berichtjes..
Haha nee niets voor mij. Ik houd het bij wat onzinnige dingetjes posten in m'n story waar ik dat moment zin in heb :p
 
Volgers betekend niet dat je ze allemaal een voor een hallo moet zeggen, mensen volgen je als je leuke/interessante content hebt wat ze graag zien. PB reageer je nergens op tenzij het sponsors zijn of je hebt ff tijd anders zit je zo 8492934 vragen te beantwoorden waar je zelf alleen maar tijd mee weg gooit.
Haha :roflol: helemaal begrijpelijk. Mooi strak verwoord :roflol:
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Goeie push training. Veel oefeningen nieuw of niet eerder gedaan. Sommige te zwaar gepakt, sommige backoff niet tot falen omdat ik mn lichaam (vooral schouders) eerst wil laten wennen aan de oefeningen. Nog steeds wel de spieren goed aangepakt, maar dus niet telkens de tweede set tot falen.

Morgen rustdagje en zaterdag druk met zwemlessen en vrouw aan het werk. Hopelijk zondag middag weer.

2022 sept. 08
Duur: 76 minuten
Ochtendgewicht: 76,1 (....)
Vandaag carbs laag


HS Plate Loaded Chest Press Machine:
70x7 0RIR - nwe oefening - te zwaar - nxt 60kg
50x13 Backoff 75-80%

Incline Dumbbell Press:
22x9 1RIR - nwe oef - gewicht zo houden - goede warm up
18x13 Backoff 75-80%

Seated SM Press:
30x9 1RIR - nwe oef - excl SM gewicht
25x13 Backoff 75-80%

Cable flyes (katrol boven):
10x11 1RIR - nw oef -
7,5x20 Backoff 75-80%

Machine flyes:
42,5x11 1RIR
33x15 Backoff 75-80% - knijp goed in borst

Upright Rows:
25x12 1RIR - nwe oef - goeie vorm, nog niet zwaarder
20x20 Backoff 75-80%

Lateral raises DB:
10x14 1RIR - goed slow en ff korte hold
8x24 Backoff 75-80% - ltste bovenarmen niet meer horizontaal

Triset cable extensions :
7,5x1465 +2,5kg - 1RIR - R14-6-5 - L14-6-6 - nxt 1ste 2 minder reps, laatste pas tot falen

Seated cable overhead extensions rope:
17,5x9 1RIR
12,5x14 Backoff 75-80%
12,5x12 Backoff 75-80%


Logged using RepCount
 
Goeie push training. Veel oefeningen nieuw of niet eerder gedaan. Sommige te zwaar gepakt, sommige backoff niet tot falen omdat ik mn lichaam (vooral schouders) eerst wil laten wennen aan de oefeningen. Nog steeds wel de spieren goed aangepakt, maar dus niet telkens de tweede set tot falen.

Morgen rustdagje en zaterdag druk met zwemlessen en vrouw aan het werk. Hopelijk zondag middag weer.

2022 sept. 08
Duur: 76 minuten
Ochtendgewicht: 76,1 (....)
Vandaag carbs laag


HS Plate Loaded Chest Press Machine:
70x7 0RIR - nwe oefening - te zwaar - nxt 60kg
50x13 Backoff 75-80%

Incline Dumbbell Press:
22x9 1RIR - nwe oef - gewicht zo houden - goede warm up
18x13 Backoff 75-80%

Seated SM Press:
30x9 1RIR - nwe oef - excl SM gewicht
25x13 Backoff 75-80%

Cable flyes (katrol boven):
10x11 1RIR - nw oef -
7,5x20 Backoff 75-80%

Machine flyes:
42,5x11 1RIR
33x15 Backoff 75-80% - knijp goed in borst

Upright Rows:
25x12 1RIR - nwe oef - goeie vorm, nog niet zwaarder
20x20 Backoff 75-80%

Lateral raises DB:
10x14 1RIR - goed slow en ff korte hold
8x24 Backoff 75-80% - ltste bovenarmen niet meer horizontaal

Triset cable extensions :
7,5x1465 +2,5kg - 1RIR - R14-6-5 - L14-6-6 - nxt 1ste 2 minder reps, laatste pas tot falen

Seated cable overhead extensions rope:
17,5x9 1RIR
12,5x14 Backoff 75-80%
12,5x12 Backoff 75-80%


Logged using RepCount
Damnnn die lateral raises hebben je lats zeker goed laten verzuren
 
Goeie push training. Veel oefeningen nieuw of niet eerder gedaan. Sommige te zwaar gepakt, sommige backoff niet tot falen omdat ik mn lichaam (vooral schouders) eerst wil laten wennen aan de oefeningen. Nog steeds wel de spieren goed aangepakt, maar dus niet telkens de tweede set tot falen.

Morgen rustdagje en zaterdag druk met zwemlessen en vrouw aan het werk. Hopelijk zondag middag weer.

2022 sept. 08
Duur: 76 minuten
Ochtendgewicht: 76,1 (....)
Vandaag carbs laag


HS Plate Loaded Chest Press Machine:
70x7 0RIR - nwe oefening - te zwaar - nxt 60kg
50x13 Backoff 75-80%

Incline Dumbbell Press:
22x9 1RIR - nwe oef - gewicht zo houden - goede warm up
18x13 Backoff 75-80%

Seated SM Press:
30x9 1RIR - nwe oef - excl SM gewicht
25x13 Backoff 75-80%

Cable flyes (katrol boven):
10x11 1RIR - nw oef -
7,5x20 Backoff 75-80%

Machine flyes:
42,5x11 1RIR
33x15 Backoff 75-80% - knijp goed in borst

Upright Rows:
25x12 1RIR - nwe oef - goeie vorm, nog niet zwaarder
20x20 Backoff 75-80%

Lateral raises DB:
10x14 1RIR - goed slow en ff korte hold
8x24 Backoff 75-80% - ltste bovenarmen niet meer horizontaal

Triset cable extensions :
7,5x1465 +2,5kg - 1RIR - R14-6-5 - L14-6-6 - nxt 1ste 2 minder reps, laatste pas tot falen

Seated cable overhead extensions rope:
17,5x9 1RIR
12,5x14 Backoff 75-80%
12,5x12 Backoff 75-80%


Logged using RepCount
Upright rows voel je goed in je side delts en upperback he? Had nog nooit zo'n goede pump gehad in mn delts. Probleem was dat ik met upright rows begon toen ik niet goed mijn schouders naar achter hield met benchen. Duss dat was gevoellig haha.
 
Damnnn die lateral raises hebben je lats zeker goed laten verzuren
Die voelde ik goed in mn delts ja. Begrijp je hoor haha 😉 laatste gingen ook niet meer mooi full rom, maar voelde ze nog steeds goed, dus toch ff doorgepakt. Volgende keer ga ik ze seated proberen zodat ik minder kan compenseren
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven