- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha thanksZou persoonlijk die upright rows vervangen met een betere pull oefening. Bovenstaande workout is minimaal voor de rug. Vervang hem met lat pulldown of bb/db row.Lekkere maar pittige training. Had bij pull ups al flinke honger en leeg gevoel. Volgende keer als ik in de middag train ff betere pre workout meal.
Knoppers notenbar naar binnen en ging stuk beter.
Merk wel de afgelopen drie trainingen van deze week in mn lichaam, maar toch goeie progressive overload kunnen toepassen.
Hammer curls nu stuk meer reps doordat ik deze voorheen na ez curls deed. Volgende keer wat meer gewicht.
![]()
Ik zou eerder barbell rows doen(voor je upperback)aangezien je al pull ups doe (lat focus) Ook omdat ik biased naar Barbell ben voor overloadenGoeie tip! Dan zou ik hem vervangen door dumbbell rows inderdaad, ben van plan deze training thuis te doen 👌

Veel planken! Dat helpt heel goed.Thanks! Vind die altijd lastig om mn core strak te houden, krijg snel last van mn onderrug. Is natuurlijk wel een teken dat mn core niet sterk genoeg is. Merk dat ook met deadliften. Heb je daar tips voor? Of moet ik ff youtuben?
Nou heb ze in ene gevonden.. beetje scheef gekeken vorige keer denk ikFoto bewerken aanklikken en dan een sticker over je hoofd plakken, die sticker kun je groter of kleiner maken.

Kort maar krachtige training!Training ging lekker. Mooie reps, goeie progressive overload.
Na deadlifts op, lunges bij eerste paar stappen al duizelig, dus die lekker geskipt verder.
Lang geleden dat ik 5x in een week heb getraind, dus voldaan gevoel. Nu lekker weekend, vanmiddag twee verjaardagen en daarna chillen maar.
![]()
Fijn weekend!
kunt ook je foto verkleinen en je hoofd er zo dus niet bij opzettenNou heb ze in ene gevonden.. beetje scheef gekeken vorige keer denk ik![]()