Fitness Seller

Sjimpiej's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Tijd om 6 weken te knallen. Zaterdag en zondag twee goeie sterke trainingen gedraaid.

Calorieen weer aangepast:
Niet trainingsdagen: 2650 (-200)
Trainingsdagen: 2976 (-300)

Verschil zit nu alleen in ontbijt, pre/intra en post workout qua carbs.

Pre workout: beta alanine + citruline malaat
Intra: cluster dextrine + creatine + eaas
(Cluster dextrine nu 40% korting bij myprotein, dat scheelt veel! Nog niet eerder gebruikt, benieuwd wat het doet qua extra energie)

Gezien sportschool om 21:30 sluit en kids vaak rond 19:45 slapen, aangegeven bij coach dat ik liever voor nu nog extra stappen zet ipv cardio.
Doel: 12000 per dag

Wordt dus ochtenden vroeg op voor extra (fasted) stappen 💪🏽 kan me slechtere scenario's bedenken:

16883584416948231997357491727205.jpg

Strakke week gedraaid 👌🏼

Voedingsschema 100% gevolgd, avond eten mag 650cal maar vaak niet eens gehaald.

4x getraind, weer heerlijk op volle kracht. Cluster Dextrine tijdens benen training goed bevallen gister als intra met crea en eaa's 👌🏼

Gewicht erg stabiel gebleven, dus zal wel cal drop worden.

12000 stappen goed gehaald. Elke dag in de ochtend en middag stevige wandeling (was in de storm een minder goed idee 😅 aardig afgedraaid haha)

Trainingen in de vroege ochtend skip ik voorlopig even. Merk dat ontbijt dan erg vroeg is en post workout meal is dan al rond 08.00. Deze verplaatst meal 2 die rond 9:45 is. Dus tijd tot lunch is dan erg lang en geeft meer honger rest van de dag.

Nieuw samenvattinkje gemaakt voor deze cut van 6 weken:
Screenshot_20230707_063804_Sheets.jpg

Werkse allen en alvast een fijn weekend! 🤝🏼

Merk dat ontbijt dan erg vroeg is en post workout meal is dan al rond 08.00. Deze verplaatst meal 2 die rond 9:45 is. Dus tijd tot lunch is dan erg lang en geeft meer honger rest van de dag.
Als je toch graag vroeg wil trainen, zou je dan niet pwo iets kleins kunnen nemen (of skippen) en dan een extra maaltijdje voor of na meal 2? Je eet immers al voor de training  en neemt intra, dan zou je je post meal wel wat kunnen doorschuiven.

Jij ook fijn weekend:wave:

Thanks 👌🏼
Ja normaal gesproken is mn post workout een aparte "maaltijd". Whey shake + 5 snack a jacks.

Nu is mn post workout een aangepaste maaltijd met cream of rice.

Op rust dagen maaltijd 6:
30gr COR, 30gr whey, 20gr pindakaas, 100gr blauwe bessen

Op trainingsdagen, post workout:
75gr COR, 20gr rozijnen, 30gr whey, 2 snack a jacks.

2 snack a jacks neem ik direct na trainen met shake onderweg naar huis. Dan COR met rozijnen voordat ik de kids naar school breng om 8:10.

Dus zou idd na het naar school kunnen brengen ook de COR kunnen nemen, maar heb altijd wel trek na het trainen ;)

(Bijna) een halve kilo per week is toch netjes?
Ja zeker! Volgens mij is dat het netste streven tijdens een cut. Dus gaat prima 😇 alleen deze week dagelijks wel erg stabiel gebleven, dus verwacht wel wat lager in calorieën of cardio toevoegen.

Sinds afgelopen zaterdag voedingsschema weer aangepast.

Zijn weer gaan carbcyclen:
TD: hoog: 2976cal
NTD: laag: 1925cal

Enige carbs op NTD 40havermout ontbijt en avondeten (450cal ipv 650).

Eiwitten en vetten nog steeds gelijk en zal ook grotendeels zo blijven. Alleen wanneer volume erg weinig wordt wellicht iets minder vetten.

Volgende stap waarschijnlijk:
Legday hoog
Upper body middel
Rust laag

Nog steeds 12k stappen en pak ze nog steeds keurig elke dag. Elke ochtend vroeg op voor 30-45min wandelen en in de pauze half uurtje. Dan met de rest van de dag is de 12k prima te halen.

Qua test suppletie:
Gister assistent Andrologie gesproken voor controle. Aangegeven dat alles erg lekker gaat en het goed voelt. Ze gaf aan dat we ook over kunnen op 1 pompje per dag ipv 2, maar aangegeven dat ik dat liever niet wil. Dus gaan we ook niet doen. Wel over 2 maanden weer bloedprikken om te kijken of de waarde niet doorslaat de andere kant op. Dan ook kijken voor overgang op injectievorm. 24 juli afspraak met androloog zelf en dan ook bespreken of injectie al eerder kan, zou dan wellicht over 2 weken al zijn.
Gel vorm blijft niet erg fijn met gezin.
Kwartiertje na het douchen aanbrengen, minimaal half uur (bij mij wel uurtje ivm iets vettere huid) laten intrekken en dat is dus elke ochtend zonder shirt in een drukke keuken met vrouw en kids en zij mogen er uiteraard niet mee in aanraking komen. Gelukkig namen van mn kids op de armen getatoeëerd, dus elke ochtend vragen ze lief: aan wie mogen we nu niet komen? 😇

In ieder geval benieuwd of ik voor de vakantie al over kan op injectie vorm. Let's hope so.

Qua trainingen gaat het lekker en ben weer op volle kracht en intensiteit bezig. Gister gouwe benen training neer gezet. Was even vergeten hoe stuk je daarvan kunt gaan 💪🏽 oude pr's nog niet altijd gehaald, maar na 4 weken bijna niets kunnen doen en nu een cut, ga ik daar ook niet echt vanuit en ga ik mn backoff sets zoveel mogelijk tot failure en ben ik dan gewoon tevreden.

Hoop na vakantie en start bouwfase dus echt te kunnen zien wat het hogere test level brengen gaat qua kracht

Nice!
NTD dagen zal wel honger lijden worden. Echt benieuwd hoe die bouwfase straks gaat uitpakken icm de gel (weet ff de naam niet meer van dat spul)

Nice!
NTD dagen zal wel honger lijden worden. Echt benieuwd hoe die bouwfase straks gaat uitpakken icm de gel (weet ff de naam niet meer van dat spul)
Nou had afgelopen zondag clubkampioenschappen van mn dochter. Turnen in de gymzaal, 110 kids, ouders, opa's en oma, bloed heet, duurde 4,5 uur, kon toen wel wat carbs gebruiken 😂 maar met cola zero voor soms wat extra energie goed te doen 👌🏼
Voor de rest lijkt mn lichaam iets sneller te wennen aan de lage carbs dan de vorige keer. De ergste dip kwam juist na het avond eten die dag, toen er wat pasta in gegaan was.

Gebruik Testavan gel, maar logisch dat je dat niet onthoudt ;)
Hoop dat het ook al werkt met iets meer massa behouden tijdens de cut. Time will tell 💪🏽

Ben benieuwd of de overstap van gel naar injecties nog een dip geeft in je test.
Gel is kortwerkend dus als je daarmee stopt crashed je serumwaarde snel, maar voordat Nebodi (undecanoaat) mooie waarde bereikt ben je een aantal weken verder.
Ik kan me niet voorstellen dat je de gel door blijft smeren na je eerste inject Nebido, omdat je waarde van ook suprafysiologisch kan worden.
Vanuit ons bodybuilding perspectief is dat niet zo spannend maar urologen worden daar nogal nerveus van is mijn ervaring. :p

Anyway. In het ergste geval heb je een dipje. Maar als je even door die zure appel heen bent ben je daarna ook de rest van je leven klaar.

Of stiekem doorsmeren met de gel die je nog hebt na je Nebido shot, en gewoon een week voor het bloedprikken stoppen met gel. :roflol:

Dat is goeie informatie maat, ga dit zeker even met de androloog ook bespreken 👌🏼 dip in mn vakantie zou niet heel relaxed zijn.

Goeie tip van het doorsmeren :p

Het idee van voor de rest van mn leven weer klaar zijn, klinkt ook zeker niet verkeerd 👌🏼

Laatst bewerkt:
Goed nieuws, 24 juli gaan we starten met Nebido (injectie). Vervolgens gaan we om de zoveel weken bloed prikken om te kijken tot hoelang mn waardes goed blijven en te bepalen per wanneer de volgende injectie gezet moet worden.

Heb bovenstaande (overgang gel naar injectie) voorgelegd en schijnt kans te zijn op, in het begin bij de overgang van gel naar inject, een kleine dip, maar niet noemenswaardig. Bij andere merken/vormen (?) van vloeibare testosteron schijnt dit meer te zijn, maar Nebido schijnt top te werken.

Daarnaast zal er een jaarlijkse controle, middels bloedprikken, plaats vinden waarin mn andere waardes gecontroleerd worden en niet uit balans raken door de suppletie. Wat ze precies testen weer ik nog niet, maar kan ik altijd delen als ik de uitslagen binnen heb. Niet zo spannend uiteraard als bij "echt" anabolen gebruik.

Wat ik wel meer begin te merken van de test suppletie is dat mn zweet wat sterker begint te ruiken, hier had ik nooit last van. Ook baardgroei lijkt wat voller te worden, maar dat is alleen maar mooi en was nooit erg weinig.

Terug
Naar boven