- Waardering
- 3.071
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 78kg
Qua massa wel chill, maar wat een beharing zeg 🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua massa wel chill, maar wat een beharing zeg 🤣
Altijd leuk zo iemand voor je op de trap naar de glijbaan van het zwembad, drup drup drup

Ja heerlijk, gadverdamme. Altijd het idee dat dan het hele bad vol met haar van diegene ligt. Hij scheert het tenminste nog kort 👌🏼 maar ziet ze soms wel eens met een schapenvacht door het zwembad gaan 😅Altijd leuk zo iemand voor je op de trap naar de glijbaan van het zwembad, drup drup drup![]()

Helemaal gelijk in hoor, heb nu even zoiets van kiezen op elkaar tot de vakantie en dan genieten. Maar is idd ook niet de bedoeling om uitgeblust op vakantie te gaanJa en beetje haalbaar/rustig aan doen hè, anders ben je na 3 weken weer uitgeblust 😉
Let the gains beginNet eerste prik Nebido gehad. 250mg/ml, 4ml, dus 1000mg intra musculair. Heeft geprikt in mn bil, was nog best een grote naald haha, maar die gaat er dus in als een dart pijltje (voor de meeste vast wel bekend, voor mij nieuw haha), prik zetten voel je niet veel van, die stroperige test is iets gevoelig. Nu beetje het gevoel als ik een flinke trap met puntschoen op mn bil heb gehad![]()

Haha eindelijk 🤣

Thanks man! Dat is een mooi compliment 💪🏽Net de laatste pagina's van je log gelezen en je bent goed bezig Sjimpie! Je houdt alles erg netjes bij en dat leest ook prettig
Ik vroeg mij af waardoor je op het idee bent gekomen om je testosteronwaarde te gaan meten? In ieder geval fijn dat je nu gewoon kan prikken en met mooie test levels rond kan lopen![]()

Nee eigenlijk niets en moet zeggen dat idd geen een maaltijd vult en ik de hele dag wel een beetje aan eten kan denkenDie je eigenlijk nog iets om je eetlust te managen? Krijg al honger als ik je NTD calorieën zie staan.
vandaag ook wel veel last vermoeidheid en honger gevoel. Hopelijk morgen wat relaxter. Maar is voor 2 weekjes, dus ff doorbijten.Die zijn echt 450cal.Is je avondeten ook echt 450 kcal of schep je op met de rest van je gezin wat je denkt dat 450 kcal zijn?
Wat eet je dan zoal als avondmaal?
Knap dat je dat zo doet, ik zou gek worden met rekenen, jij niet?Die zijn echt 450cal.
Eet wel met gezin mee, maar alles afgewogen en vaak omgerekend van bereid naar onbereid.
Vanavond at gezin soep met stokbrood en roomboter, ik pak dan soep met rijst en kip.
Als zij kip tandoori eten, pak ik wel de rijst, maar bakken we de kip en paprika apart en gooi ik er wat bbq light saus overheen.
Eten zij bijvoorbeeld een cordon blue of slavink, dan bak ik een witvisje of kip.
Vrijdag pizza dag is voor mij roerbakkie met veel van musclemeat.
Dus eet vaak met de pot mee, maar weeg dan wel dus alles af en bevat iets teveel vetten waardoor er te weinig volume is en teveel calorieën, dan pas ik het aan. Heb een tekstdoc gemaakt op mn tel van omrekenen wat we vaak eten en flink wat maaltijden in my fitnesspall die al zijn omgerekend.
Bijv pasta met saus die uitkomt op 450 of 650 cal. Heb dan onderwerp staan bijv wat de bereidde gewichten zijn:
Spaghetti 636cal - 244gr Sp 140gr Saus (dit zijn dan de bereidde gewichten en voor de cal/macro's in mfp app gebruik ik dan de onbereidde gewichten)
Voor mij veel voorkomende dingen zijn: (rechtstreekse copy paste van mn doc)
Omrekenen van bereid naar rauw
Dus neemt gewicht toe tijdens berijden, dan factor <0
Neemt gewicht af, dan factor >0
Aardappel gekookt: x0,91
Aardappel in de oven: x1,1
French fries golden harvest airfyer: x1,75
French fries airfryer: x1,48
Fusilli volkoren: x0,45
Gehakt half om half: x1,33
Kip: x1,17
Krieltjes: x1,16 (-2gr vet)
Krieltjes airfryer 180 10m+200 5m: x1,58
Macaroni: x0,4
Rijst: x0,4
Rijst kip tandoori: x0,38
Snijbonen: x1,0 (idem)
Spaghetti volkoren: x0,45
Spinazie a la creme: x1,1
Varkens chipolata lidl: x1,33 (zonder vet bakken)
Verse patat lidl: x2,17
Doe nu al ruim 1,5 jaar niet anders, dus ben het inmiddeld wel gewend haha. Zelfs als ik op visite ben bij vrienden of familie vraag ik een weegschaal😂 maar is vaak wel wat minder sociaal omdat je dan tussendoor alles zit bij te houden in de app. Gelukkig accepteert iedereen het en vinden ze het alleen maar knap dat ik er zo mee bezig ben.Knap dat je dat zo doet, ik zou gek worden met rekenen, jij niet?
Ik reken groenten en aardappelen bereid en onbereid hetzelfde, omdat die toch laag in kcal zitten. Vis, vlees en kip weeg ik onbereid en bak ik samen met de rest voor het hele gezin, in de mijne zit dan een prikker.
Voor pasta bereid doe ik /2,5 en rijst /3 om aan het onbereide gewicht te komen. Wellicht iets onnauwkeuriger hoor, maar dat brengt wat meer rust in mijn hoofd.