Goeiemorgen!
Vanacht terug gekomen van vakantie, 4.30 erin, 9.30 eruit. Gistermiddag nog pizza in restaurant gegeten, sandwich in de nacht en verder niet heel denderend gegeten gister, maar alsnog viel de weegschaal me 100% mee vanochtend 👌🏼 precies 2kg zwaarder dan laatste weegmoment voor de vakantie.
Tijdens vakantie eigenlijk helemaal niet zo slecht gegeten. Vaak 1x per dag een grotere maaltijd. Rest vaak brood, wrap, havermout, cornflakes, 2-3x per dag een eiwit shake, een proteine reep, ijs.
Maaltijden die ik veelal heb gegeten:
- melk whey cornflakes
- havermout whey pure choco
- wrap philadelphia kipfilet
- brood pindakaas of ei
- kwark whey krokante muesli
- harde geroosterde broodjes rookvlees/prosciutto/gerookte ham
Viel me eigenlijk op dat de voorkeur qua voeding veel sneller op het gezondere lag dan veel suikers/vet eten. Uiteraard vaak genoeg patatje, pizza, belegde broodjes etc gegeten, maar dan 1x per dag.
Had mijn elastieken mee en denk een stuk of 9x getraind.
3x full body in het begin:
- push ups
- seated low/high rows
- lateral side raises
- tricep extensions
- bicep curls
- squats
- calf raises
Daarna:
3x rug + biceps + benen:
- low rows
- high rows
- upright rows
- lying bicep curls
- hammer curls
- bodyweight squats
- single leg standing calf raises (cluster setje)
- bulgarin split squats met achterste voet op grond
3x borst + schouders + triceps:
- push ups alles 1 setje: normaal/wijd/small/triceps (vuisten in zij)/incl voeten op tafeltje
- seated shoulder presses
- lateral side raises
- front raises
- tricep extensions
Kon niet alles super zwaar doen, maar was erna telkens lekker ff goed opgepomt.
Verder elke dag wezen zwemmen met de kids en 87367x de glijbaan opgerend met zoontje. Verder bijna elke dag wel uitje gehad ergens naar toe.
Qua fysiek zeer tevreden geweest deze vakantie. Had uiteraard iets droger gekund, maar sinds ik 4 weken strak gecut had en daarna 2 weken iets losser, was ik zeer tevreden. En de fransen, iig op de camping waar ik was 😅, doen dus niet veel aan bodybuilding/fitness. Kon wel zeggen dat ik er het strakst/gespierdste bij liep langs het zwembad. Kan uiteraard niets anders dan goed doen voor je zelf vertrouwen. Ook zo goed als geen high protein producten.
Wel wat meer last van acne op schouders. Kan zijn door melk van daar, whey ipv whey isolaat, testosteron, zonnebrand of de warmte/zon. Benieuwd of het komende weken weer wat gaat weg trekken.
Plan voor deze week is eigenlijk idem als de twee weken voor de vakantie. Lekker trainen, letten op mn voeding en schema zoveel mogelijk volgen, maar als we met gezin op pad zijn, dan wel wat losser in het eten.
Benieuwd hoe snel die 2 vakantie kilo'tjes weer zullen droppen, want zit voornamelijk rondom zwembadjes en zal dus ook weer veel vocht zijn 👌🏼
Een heel fijn weekend!
Hier ook maar weer eens alle checkin foto's ipv diegene waar ik naar eigen mening het beste op uitkom