- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man 🫱🏻🫲🏼
Dank je wel 🫱🏻🫲🏼
Thanks voor je berichtje!Hoe gaat het met je zoontje @Sjimpiej1986 ? Hopelijk al terug thuis en alles ok?
Dank je wel man! Bij jou uiteindelijk alles goed gekomen? (Weet uiteraard niet of je het hier wilt delen of liever prive houdt)Heftig man, erg blij voor je dat je zoontje terug wat de oude is!
Niks is zo erg als je kleintje te zien lijden in het ziekenhuis (ik kan er van meespreken en herken enorm wat je meemaakt).
Als dit alles achter de rug is kan een psycholoog wonderen verrichten, ook voor jou en je vrouw. Vaak wordt de impact van zo'n situatie enorm onderschat..
Ook fijn dat je je eventjes niks van je werk moet aantrekken, dat is al een zorg minder.
Nog veel succes en sterkte man!

Dat begrijp ik, je leeft op adrenaline en gaat mee met de flow, en dat moet uiteraard ook even. En dat doe je goed ook, je familie heeft je ook hard nodig nu.Dank je wel man! Bij jou uiteindelijk alles goed gekomen? (Weet uiteraard niet of je het hier wilt delen of liever prive houdt)
Merk wel sterk dat kop in het zand, doorgaan en alles over je heen laten komen op dit moment beter werkt dan teveel nadenken nu, dus er zal zeker wel een klap na komen en ga daar ook zeker de tijd voor nemen om die te verwerken. Kan na 3 weken om en om in het ziekenhuis slapen, slechte nachten, minder sporten en zo goed als geen tijd voor mezelf niet heel veel hebben![]()

Gadsiedarrie man wat een pech allemaal! Maar wat fijn dat je eerste kindje er gelukkig niets aan over heeft gehouden. Wel erg klote dat de kinderopvang er zo mee weg komt..Dat begrijp ik, je leeft op adrenaline en gaat mee met de flow, en dat moet uiteraard ook even. En dat doe je goed ook, je familie heeft je ook hard nodig nu.
Mijn oudste zoon is op zijn 5 maanden beginnen overgeven en dergelijke, na een maand van 3 korte ziekenhuisopnames hier, talloze onderzoeken en niets gevonden de stap gezet om naar het universitair ziekenhuis in Gent te gaan. Diezelfde dag is onze beer nog geopereerd geweest. Verdict: shaken baby syndroom. Hij is meerdere keren door elkaar geschud in de kinderopvang, en daar is maar onlangs onze juridische strijd gestopt (na 3 jaar) door 2 rechters die geen schuld kunnen aanduiden of bewijzen.
Hij heeft in het UZ Gent dus ook een 3tal weken verbleven met in totaal 4x onder narcose en 3x onder het mes omdat hij bloed en vocht in zijn hoofdje had. Maar gelukkig gaat alles gewoon goed nu en vermoeden ze dat hij er niks aan heeft overgehouden.
Een halfjaar later waren we zwanger van onze 2de zoon, bleek hij op de 20 weken echo een hartafwijking te hebben (transpositie van de grote vaten, aorta en longslagader zijn omgewisseld op zijn hartje). Dus we wisten gelukkig wel waar we voorstonden.
Net na de geboorte is hij dus weggenomen en direct aan een 10tal draadjes en kabeltjes gelegd, 5 dagen later de operatie gehad en 3 weken later mochten we met hem naar huis. Ook bij hem is gelukkig alles in orde nu.
En onze 3de zoon heeft dit jaar nog een weekje opgenomen geweest in het ziekenhuis door RSV, maar uiteindelijk ook wel alles goed gekomen.
bij deze mijn poging het nog beperkt te houden