XXL Nutrition

Sjimpiej's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Mooie cut periode gehad!

Start cut vs eind cut:
In 13 weken/3maanden:
Start: 84,2 kg (weekgemiddelde)
Eind: 74,2 kg (ochtend gewicht).

Cut nov-2022 vs cut apr-2024:
Omtrek taille en navel minder dan vorige cut.
Omtrek armen en benen toegenomen.
Gewicht 2,5kg hoger. Mooie winst in vet vrije massa dus :flexbiceps:

Geslaagd!

1714226340806.png

Summer ready ✌️

• #1.105
Yes!

Nieuwe plan voor de bouwfase:
- morgen beginnen met 3 weken 10% onder onderhoud eten en licht opbouwen tot onderhoud om uit te zoeken wat voor nu mijn onderhoud is.
- vanaf morgen ook beginnen met nieuw trainingsschema, dus kan ik die mooi zien als deload periode en weer even rustig opbouwen.
- na 3 weken licht surplus qua voeding en dan een mooie rustige bouwfase neerzetten. Ook weer goed aan de progressive overload dan en bouwen maar.

Vorige keer beetje verknalt, want als ik nu de foto's zie van eind januari, man man wat een pens weer gekweekt.. zonde zonde. Gelukkig in 3 maanden recht getrokken met gemiddelde drop van 700gr per week.

Yes!

Nieuwe plan voor de bouwfase:
- morgen beginnen met 3 weken 10% onder onderhoud eten en licht opbouwen tot onderhoud om uit te zoeken wat voor nu mijn onderhoud is.
- vanaf morgen ook beginnen met nieuw trainingsschema, dus kan ik die mooi zien als deload periode en weer even rustig opbouwen.
- na 3 weken licht surplus qua voeding en dan een mooie rustige bouwfase neerzetten. Ook weer goed aan de progressive overload dan en bouwen maar.

Vorige keer beetje verknalt, want als ik nu de foto's zie van eind januari, man man wat een pens weer gekweekt.. zonde zonde. Gelukkig in 3 maanden recht getrokken met gemiddelde drop van 700gr per week.
Klinkt goed man, watvoor schema gaat het worden?

• #1.107
Wederom:
4x per week trainen
Push - Pull - Leg - UB - LB. Schijft dus telkens 1 training een weekje op.

Wederom 1 topset en 1 backoff set. Mocht energie/uithouding weer toenemen dan wellicht verhogen naar 2 topset en 1 backoff.

Oefeningen waar ?? staat nog bedenken welk apparaat/uitvoering het worden gaat. Dat wil ik komende 3 weken uitzoeken

Screenshot_20240427_184548_Sheets.jpg

Screenshot_20240427_184621_Sheets.jpg

Goeie shape heb je neergezet Skrimp, petje af. Moet zeggen dat ik optisch nou niet het idee heb 'daar is tien kg vanaf'. Ik word er een beetje zenuwachtig van hoe diep ik zelf moet gaan om abs tevoorschijn te krijgen.

Super resultaat man! Mag je zeker trots op zijn!

• #1.112
Goeie shape heb je neergezet Skrimp, petje af. Moet zeggen dat ik optisch nou niet het idee heb 'daar is tien kg vanaf'. Ik word er een beetje zenuwachtig van hoe diep ik zelf moet gaan om abs tevoorschijn te krijgen.
Thanks man! Viel mij vorig jaar ook erg tegen.. moest veel meer vanaf dan ik verwacht had.
Maar had deze keer ook niet verwacht dat ik zo stevig was geworden tot januari totdat ik deze vergelijk foto's zag 😅

• #1.116
Tijd voor weer eens een update.

Inmiddels 3 weken op onderhoud gezeten (eerste 2 weken +/- 10% onder onderhoud en net een week 5% eronder). Nu vanaf vandaag starten met de bouwfase.

Ook qua trainen 2 weken goeie deload en vorige week weer iets meer intensiteit.
Vanaf vandaag weer volle bak.

Hoe wil ik het aanpakken:
-Cardio: houden op 7x15min. Sommige dagen langer en andere dagen niet, ook prima. Trainingen focussen op tijd nemen voor goeie sets en rust en als cardio na trainen niet lukt qua tijd, dan ander moment zoeken

- Stappen: 10k per dag is perfect, maar lukt het niet, geen stress.

- Trainen: 4x per week.
P P L UB LB en dan elke week training opschuiven. Voorkeur max 2x achter elkaar trainen.
Weer meer toe naar 2 topsets en 1 backoff ipv 1 topset.
Elke training gemiddeld 18-20sets.
Zie de pics hieronder voor trainingsschema.

Voeding:
- trainingsdagen: C2622 (K289 E190 V77)
- rustdagen: C2470 (K230 E193 V86)
Zie pics hieronder voor voedingsschema

• #1.117
Screenshot_20240520_074256_Sheets.jpg

• #1.118
Screenshot_20240520_074353_Sheets.jpg
Screenshot_20240520_074433_Sheets.jpg

Zoals te zien, meer focus op kuiten en 3 vd 4 trainingen meepakken.

Goeie shape hoor. Waar schat je je onderhoudscalorieen op als je gaat bouwen met 2600/2400?

Terug
Naar boven