MuscleMeat

Sjimpiej's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Na vandaag goeie tips te hebben gekregen, heb ik mn pull schema aangepast.

Screenshot_20220504-203328_Sheets.jpg

Goeie training. Hele middag niet vooruit te branden en was in de gym direct over 😏

T-bar row eerste keer, dus was erg wennen. Volgende keer iets lichter zodat ik een volledigere rom hanteer.

Screenshot_20220504-203835_Chrome.jpg

Pull over en reversed flyes tijdje niet gedaan, maar voelden weer erg goed.

Preacher curls dit keer op volledig op lengte gedaan en slow uitgevoerd, voelde betere pomp en veel betere uitvoering.

En maat... Hoe bevalt dat deadliften op leg day ipv pull?

Maestro, ja dat bevalt erg goed 👌 wel pittig squat en deadlift in 1 training, maar wel lekker. Ga ik er in houden dus :thumb:

Top training! Benen zeer goed afgemat.
Halverwege merkte ik wel sterk dat ik gisteravond nog getraind had en de kids vroeg wakker waren, maar goed doorgepakt en goeie pr's neergezet.

Laatste set Leg press aan einde wat ?paused? reps (arnold noemt het Rest/pause training als "intensity techniques, na je rep ff 1-2 sec rust en nog een paar laatste reps eruit pushen)

Crunches geskipt ivm helemaal gaar getraind.

Screenshot_20220505-114435_Sheets.jpg

"Opmerking: Kapot Gegaan".
Lekker bezig, vind dat vooral op leg day altijd wel een fijne conclusie om mee naar huis te gaan.

Op naar morgen ^^
Walking Lol GIF by Shalita Grant

Haha ja echt he, met benen kun je echt helemaal voluit gaan. Zin in morgen idd haha, gelukkig dagje vrij en UB :roflol:

Goeie thuis UB training 💪 boven verwachting. Dikke 9! Trots op de prestaties van deze week qua sport. Weekend even kijken of er nog een gaatje is voor LB training en anders rust en afspraken.

Vanochtend voor het eerst in lange tijd weer keer +23 km op de racefiets.Benen daarna flink gaar, denk ook nog van de leg training van gister..

Deze week paar keer 7 uur slaap gehad en heb toch echt wel mn 8 tot 8+ uur nodig. Vanaf nu weer beter op letten.

Idem op voeding. Laatste 2 weekenden ver boven onderhoud gegaan en toch wel 2-3 weken achteruit in mn gewicht/cut..

Voorkeur ging eigenlijk uit naar rest van de dag languit op de bank (dagje vrij en kids school), maar toch ff gaan trainen thuis. Wat meer rust tussen sets gepakt en ging erg lekker.

Benchpress:
Opbouw gaat helaas erg langzaam. Houd schouders goed naar achter en omlaag, voeten op de grond, laat zakken tot zo'n 2-3 cm boven borst. Net ff gefilmd en ziet er gewoon goed uit. Duurt helaas toch lang om in gewicht omhoog te gaan. Tussendoor keer je set filmen is echt een aanrader om te zien wat je echt aan het doen bent 👌 ps viel me gelukkig 100% mee 🤣 uitvoering stuk netter dan ik had verwacht, zelfs bij laatste reps.

Bent over BB rows:
Deze keer op advies van @ak en @MetalNDeadlifts gedaan en voelen goed en sterk. Hou ik erin, nog wel ff zoeken naar juiste houding.

De 2e versie die hij uit legt lijkt me? Dus niet de BB row, niet de arnold classic, maar de bent over row.
Thanks heren!

Huidig fysiek na training UB (vanmiddag 14:30)

20220506_142943.jpg

20220506_142955.jpg

20220506_143044.jpg

Training van vandaag:
Screenshot_20220506-143715_Sheets.jpg

Goeie thuis UB training 💪 boven verwachting. Dikke 9! Trots op de prestaties van deze week qua sport. Weekend even kijken of er nog een gaatje is voor LB training en anders rust en afspraken.

Vanochtend voor het eerst in lange tijd weer keer +23 km op de racefiets.Benen daarna flink gaar, denk ook nog van de leg training van gister..

Deze week paar keer 7 uur slaap gehad en heb toch echt wel mn 8 tot 8+ uur nodig. Vanaf nu weer beter op letten.

Idem op voeding. Laatste 2 weekenden ver boven onderhoud gegaan en toch wel 2-3 weken achteruit in mn gewicht/cut..

Voorkeur ging eigenlijk uit naar rest van de dag languit op de bank (dagje vrij en kids school), maar toch ff gaan trainen thuis. Wat meer rust tussen sets gepakt en ging erg lekker.

Benchpress:
Opbouw gaat helaas erg langzaam. Houd schouders goed naar achter en omlaag, voeten op de grond, laat zakken tot zo'n 2-3 cm boven borst. Net ff gefilmd en ziet er gewoon goed uit. Duurt helaas toch lang om in gewicht omhoog te gaan. Tussendoor keer je set filmen is echt een aanrader om te zien wat je echt aan het doen bent 👌 ps viel me gelukkig 100% mee 🤣 uitvoering stuk netter dan ik had verwacht, zelfs bij laatste reps.

Bent over BB rows:
Deze keer op advies van @ak en @MetalNDeadlifts gedaan en voelen goed en sterk. Hou ik erin, nog wel ff zoeken naar juiste houding.

De 2e versie die hij uit legt lijkt me? Dus niet de BB row, niet de arnold classic, maar de bent over row.
Thanks heren!

Huidig fysiek na training UB (vanmiddag 14:30)

20220506_142943.jpg

20220506_142955.jpg

20220506_143044.jpg

Training van vandaag:
Screenshot_20220506-143715_Sheets.jpg

Die eerste en 2de row van wesley kunnen beide wel alleen die 2de row veel uitdagender en beter voor groei. Die 3de row……. Begint er niet aan, erg blessure gevoelig.

Thanks! Zat zelf ook aan die tweede te denken. Ga mezelf maar vaak filmen, want voelt nog beetje onwenning qua houding en brace in core 👍

Lekkere ochtend training.
Weekend rust gepakt en voelde goed. Wellicht deze week 5x achter elkaar en dan hele weekend rust, ff kijken hoe dat gaat.

Iets minder pomp dan anders. Blijf letten bij wide chest press op volledig strekken/borst naar elkaar toe persen.

Helaas Incline Bench Press na schuine buikspieren moeten doen en hierdoor wat in moeten leveren op reps van dips. Voor de rest goeie training.

Screenshot_20220509-090225_Sheets.jpg

Goeie training gehad! Vol energie nu, goed gevoel.

Sinds vorige week de T-bar row en door goede tips gekregen te hebben nu veel fijnere uitvoering. Voelde stuk beter.

Sinds deze training lat pull down vervangen door uni lat pull down door goeie tip in log van AK.

Ga dit schema er zeker inhouden. Rug voelt als blok beton 👌

Screenshot_20220510-211853_Sheets.jpg

Hoevaak trainen jullie trouwens je buikspieren? Of helemaal niet? Hoor veel verschillende verhalen van dagelijks tot helemaal niet.

Hoevaak trainen jullie trouwens je buikspieren? Of helemaal niet? Hoor veel verschillende verhalen van dagelijks tot helemaal niet.
2 keer in de week, na legday. Niet urenlang, ik doe crunches, leg raises en daarna nog max plank.
Merk wel verschil als ik ze wel train, zie dan toch sneller definitie.

Thanks heren, dus ook 1-2x in de week. Deed ze elke training, maar kost ook wel weer wat tijd. Houd ik ze voor nu ook even op 2x per week en 1x planken maar niet meer dan dat 👌👍

Goeie sterke benen training.

Kids vroeg op bed, dus keer betijds getraind. Heerlijk!

Vandaag keer in korte broek getraind, knikkende knieën en shakende benen tijdens leg press.
Kan niet wachten om meer massa op de dunne benen te krijgen.

Leg press 3* RPE 9-10. Begin telkens met leg press en daarna al goed afgedraaid.

Sitting calf raise helaas 2x bezet, dus eerst crunches gedaan en daarna calf raise op hack press/squat.

Eigenlijk een erg lekkere training geweest.
Morgen dagje rust.

Screenshot_20220511-203824_Sheets.jpg

Gewicht gaat, sinds ik weer goed strak op de calorieën zit, eindelijk weer in een dalende lijn.
Weekend van 24 april en 1 mei had ik mn voortgang ff goed verkloot helaas.. Voelt goed, volhouden maar weer! 💪

Screenshot_20220512-071003_Sheets.jpg

Had ontzettend veel zin in UB training in the gym een keer ipv thuis. Helaas zware tegenvaller. Alles, op armen en planken na, minder gewicht of reps..

BP teveel focus op gewicht, zat mezelf mentaal in de weg. Heeft denk ik rest van training verpest. Lukte niet om me eroverheen te zetten.

Pull Ups wijdere grip --> reps 3*-1-2

In ieder geval flinke pomp van supersetjes triceps-biceps

Achjah, we zijn iig geweest.
Morgen thuis korte LB training en dan lekker weekend. Volgende week nieuwe kansen 💪

Screenshot_20220513-212353_Sheets.jpg

Soms heb je zo'n training. Wel altijd kut, vooral als je er echt veel zin in had.
Volgende keer beter man :)

Ja inderdaad. Had hem gelukkig al een tijdje niet gehad :cool: en had echt echt zin, dus was een tegenvallertje, maar idd volgende keer weer beter :thumb:

Terug
Naar boven