bobby37
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 969
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, soms zijn schrijven ook 20,2kg ipv 20. Zou me niet te druk maken.Kan ook nog zijn dat de gewichten in de gym zwaarder zijn dan die van thuis. Klinkt stom, je zou denken dat 1kg overal 1kg weegt, maar ik lees hier wel vaker dat prestaties heel erg per gym kunnen verschillen.
Of je denkt dat je halter thuis 20kg weegt, maar is eigenlijk 18kg of zo.
Nou dat idee heb ik inderdaad ook. Stang thuis is kortere olympische stang van 15 en in de gym een langere van 20. Laadt uiteraard op totaal. Maar dat bankdrukken in de gym.. lijkt wel of er iemand op die stang zit.. heb thuis gewichten van helisports, zal alles eens na wegen 👍 goeie tipKan ook nog zijn dat de gewichten in de gym zwaarder zijn dan die van thuis. Klinkt stom, je zou denken dat 1kg overal 1kg weegt, maar ik lees hier wel vaker dat prestaties heel erg per gym kunnen verschillen.
Of je denkt dat je halter thuis 20kg weegt, maar is eigenlijk 18kg of zo.
Heb dat altijd als ik ergens anders train dan mijn eigen stekje thuis, kom dan niet echt in warrior modusHad ontzettend veel zin in UB training in the gym een keer ipv thuis. Helaas zware tegenvaller

Schouderbreedte is vrij smal, kunt nog wel 10cm bredere stance aannemen.Squats: recht verticale lijn lukt nog niet helemaal 100%. Wijk iets af in onderste stand, wellicht kont iets meer naar achter? Sta al redelijk wijdt. Schouderbreedte ongeveer.
Ja adductors pak je wel iets meer mee bij de sumo squat, klopt. Maar ze zijn lang niet sterk genoeg om per se de dominate driver van de beweging te zijn.Ja uiteraard, al je been spieren. Maar dacht dat je bij sumo squat meer de nadruk legde op je adductoren en daardoor andere spieren minder belast. Maar zal er inderdaad over gaan lezen 👌

Vet man! Leuk dat je wat gas bij gaat geven en door kennis van andere bronnen te halen misschien wel je ultieme fysiek gaat pakkenGister besloten trainen keertje over te slaan, zat al sterk te twijfelen tussen keertje cardio ipv kracht, voelde me niet top, kids laat op bed dus werd racen, besloten nog ff goed te eten en betijds naar bed. Vanochtend weer stuk fitter.
Maar goed nieuws! Ga deze week beginnen met coaching van @wovano . Super veel zin in.
Dacht altijd dat ik alles qua voeding en training wel wist, maar merk sinds ik op dit forum zit sterk dat er nog flink wat te leren valt en veel van mijn theorieën ook al een jaartje of 15 oud zijn![]()
Goeie tips op rugschema laatst gekregen van @wovano, goeie tips op voeding van @ak dus besloten met coaching te starten.
Doel in eerste instantie: cutten tot 10-12% VP, verwachting 8-10 weken gas erop
Vervolgens starten met clean bulk.
Uiteindelijke doel: kijken hoe groot ik naturel kan worden. Zal dus gericht zijn op bodybuilding.
Gister ochtend gewicht 80,2, vanochtend 80,3. Hoop deze week onder de (voor mij) magische 80kg te komen. Dat heb ik toch al een jaar of 10 niet gewogen 👌

Succes man ;-)Gister besloten trainen keertje over te slaan, zat al sterk te twijfelen tussen keertje cardio ipv kracht, voelde me niet top, kids laat op bed dus werd racen, besloten nog ff goed te eten en betijds naar bed. Vanochtend weer stuk fitter.
Maar goed nieuws! Ga deze week beginnen met coaching van @wovano . Super veel zin in.
Dacht altijd dat ik alles qua voeding en training wel wist, maar merk sinds ik op dit forum zit sterk dat er nog flink wat te leren valt en veel van mijn theorieën ook al een jaartje of 15 oud zijn![]()
Goeie tips op rugschema laatst gekregen van @wovano, goeie tips op voeding van @ak dus besloten met coaching te starten.
Uiteindelijke doel: kijken hoe groot ik naturel kan worden. Zal dus gericht zijn op bodybuilding.
Gister ochtend gewicht 80,2, vanochtend 80,3. Hoop deze week onder de (voor mij) magische 80kg te komen. Dat heb ik toch al een jaar of 10 niet gewogen 👌

Succes!!Gister besloten trainen keertje over te slaan, zat al sterk te twijfelen tussen keertje cardio ipv kracht, voelde me niet top, kids laat op bed dus werd racen, besloten nog ff goed te eten en betijds naar bed. Vanochtend weer stuk fitter.
, dus hopelijk deze zomer iig wat strakker op de vakantie foto's.Je kinderen zijn nog op leeftijd dat ze kopieer gedrag hebben, maw jij eet groente hun eten groente. Over 10 jaar zullen ze jou ervoor bedanken dat ze een goede start hebben voor het opbouwen van hun eigen fysiek!Thanks allen! Veel zin in. Nog 6 daagjes op mijn huidige werk, dan weekje vrij en daarna beginnen bij een nieuwe baan. Trainen (nog) serieuzer oppakken.
Zet mezelf sinds een jaartje wat meer op 1 en dat bevalt erg goed.
Drink niet meer, stap bijna nooit meer, kids worden wat ouder, wil al jaaaarrreeeeen van mn "nieuwe papa lichaam" af, dus hopelijk deze zomer iig wat strakker op de vakantie foto's.
Krijg deze week te horen hoe de coaching eruit zal gaan zien en zal zeker blijven posten. Ook de foto's![]()