- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar de f**k zijn die vetrolletjes, je bent al iets van 2 dagen op vakantie.
Tja..mag het na 2 dagen en 12-18 cocktails
lekker!!!
haha..allahdinIs die foto door Alladin gemaakt?!Ziet er goed uit man, lekker genieten!
Waar de f**k zijn die vetrolletjes, je bent al iets van 2 dagen op vakantie. Beetje p*ssy in zitten houden bij AYCE zeker.
ik hou me enigzins in..anders was ik in een dag al niet meer om aan te gluren
je moet echt serieus droog zijn om abs te hebben zonder moeitenog wel
nope...veel te weinig sate!
en bloated en vochtig as f**k!

) Sterkte 
Ohh shit
Dat zijn echt dingen die je moet vermijden inderdaad... Als je er maar van hebt genoten toch? Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben
En dan ook echt HELEMAAL opeten
Goed water drinken, dan sta je er morgen waarschijnlijk wel weer beter bij (is wat ik mijzelf dan altijd maar voorhoud) Sterkte
![]()

Dat toetje was ook gewoon in 5 minuten op..Ohh shit
Dat zijn echt dingen die je moet vermijden inderdaad... Als je er maar van hebt genoten toch? Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben
En dan ook echt HELEMAAL opeten
Goed water drinken, dan sta je er morgen waarschijnlijk wel weer beter bij (is wat ik mijzelf dan altijd maar voorhoud) Sterkte
![]()
Whahaha..Hahahaha
Hahahaha
Daar krijg jij de kans helemaal niet voor
Muhahahahahaha
OT: Lekker bezig Marv![]()
Hahahaha
Hahahaha
Daar krijg jij de kans helemaal niet voor
Muhahahahahaha
OT: Lekker bezig Marv![]()

Dat toetje was ook gewoon in 5 minuten op..
Zo min mogelijk carbs en veel groente vandaag...cocktails wordt denk vodka+cola zero (met beetje kokossiroop..) en dan zien we het wel weer..
Ik hoef echt niet meer naar supershredded op vakantie, maar iets eraf zou er wel wat meer ok uit zien..
Struggles, struggles
Eerst wil je je shape vasthouden, dan de teugels beetje laten vieren.. tot je op een gegeven moment een fuckit instelling krijgt hhahaha. so true dit! Maar goed weer even touwtjes strak..Nee, de standards verdwijnen wel een beetje naarmate je langer op vakantie bentEerst wil je je shape vasthouden, dan de teugels beetje laten vieren.. tot je op een gegeven moment een fuckit instelling krijgt hhahaha.
Jij weet iig hoe je moet compenseren, dus komt wel goed!
so true dit! Maar goed weer even touwtjes strak..
Wat eitjes en wortel en komkommer als ontbijt en niet lunchen met pizza en friet om vervolgens in de avond 3 of 4 borden eten leeg te vreten
Misschien maar gewoon heel veel gaan zwemmen of zo om het te compenseren.. Elke dag 10 bier minimaal is alweer snel 1200kcal en dan heb ik nog niets gegeten 
En dan heb je al weer een kwart van je toetje verbrand. En een goed gevoelDaar wat db presses, fly's, shoulderpresses, side raises, db squats, db curls, tricep extentions en db rows gedaan..

so true dit! Maar goed weer even touwtjes strak..
Wat eitjes en wortel en komkommer als ontbijt en niet lunchen met pizza en friet om vervolgens in de avond 3 of 4 borden eten leeg te vreten

Nu je het zegt..ik had nog niet verteld dat ik op vakantie gerust al om 10:00uur aan mijn eerste cocktail zit..variërend van vodka sprite tot licor43Ja het gaan ook lastige 10 dagen worden voor onsMisschien maar gewoon heel veel gaan zwemmen of zo om het te compenseren.. Elke dag 10 bier minimaal is alweer snel 1200kcal en dan heb ik nog niets gegeten
![]()
haha..bedanktEn dan heb je al weer een kwart van je toetje verbrand. En een goed gevoel
Verder heb ik weinig medelijden met je.
uhu..
ik vind omeletjes en geraspte wortel gewoon lekker. Stukje brood erbij zou lekkerder zijn..
geniet gewoon van je verlof, nadien weer een heel jaar om het goed te maken
binnenkort ben je toch getrouwd dus wat maakt het uiteindelijk nog uit