Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Is die foto door Alladin gemaakt?! :D Ziet er goed uit man, lekker genieten!

Waar de f**k zijn die vetrolletjes, je bent al iets van 2 dagen op vakantie. Beetje p*ssy in zitten houden bij AYCE zeker.

Nog steeds shredded man!

In. 3e plek voor nou dit jaar ;)

• Topic Starter Topic Starter
Tja..mag het na 2 dagen en 12-18 cocktails
Tijd voor een paar mixed grills!!
lekker!!!

Is die foto door Alladin gemaakt?! :D Ziet er goed uit man, lekker genieten!
haha..allahdin

Waar de f**k zijn die vetrolletjes, je bent al iets van 2 dagen op vakantie. Beetje p*ssy in zitten houden bij AYCE zeker.
:roflol: ik hou me enigzins in..anders was ik in een dag al niet meer om aan te gluren
:roflol: je moet echt serieus droog zijn om abs te hebben zonder moeite

nog wel

Waarschijnlijk geen satéhs.
nope...veel te weinig sate!

O shit..gister naar het Hardrock Cafe geweest..

Als voorgerecht een stukje garlic bread met een strawberry daiqiri. Hoofdgerecht een biefstuk met mashed potato en groente met een pineapple-coconut-mojito..

Allemaal leuk en aardig..tot ik als toetje de hot fudge brownie bestelde welk zo groot was dat ik mijn hoofd in de kom kon steken nadat ik deze op had. Ik schat een kleine 1000kcals aan pure ellende bestaande uit brownie, fudge, slagroom, walnoten en wat kersen..
Deze afetopt met nog een strawberry daiqiri..

En moet zeggen dat ik vanmorgen voor het eerst op stond en echt niet meer blij werd van mijn shape..

Daarom even een meetlint om mijn taille en dat zei genoeg...+4.5cm:eek!: en bloated en vochtig as f**k!
FB_IMG_1527562819333.jpg

Wel gister nog even naar de hotelgym geweest..
Daar wat db presses, fly's, shoulderpresses, side raises, db squats, db curls, tricep extentions en db rows gedaan..

Vandaag maar even wat minder vreten:o

Ohh shit :roflol:

Dat zijn echt dingen die je moet vermijden inderdaad... Als je er maar van hebt genoten toch? Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben :roflol:
En dan ook echt HELEMAAL opeten :roflol:

Goed water drinken, dan sta je er morgen waarschijnlijk wel weer beter bij (is wat ik mijzelf dan altijd maar voorhoud :roflol: ) Sterkte :P

Dat zijn echt dingen die je moet vermijden inderdaad... Als je er maar van hebt genoten toch? Ik zou waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan hebben :roflol:

Goed water drinken, dan sta je er morgen waarschijnlijk wel weer beter bij (is wat ik mijzelf dan altijd maar voorhoud :roflol: ) Sterkte :P

Hahahaha

Hahahaha
Daar krijg jij de kans helemaal niet voor
Muhahahahahaha

OT: Lekker bezig Marv :meal:

Dat toetje was ook gewoon in 5 minuten op..

Zo min mogelijk carbs en veel groente vandaag...cocktails wordt denk vodka+cola zero (met beetje kokossiroop..) en dan zien we het wel weer..

Ik hoef echt niet meer naar supershredded op vakantie, maar iets eraf zou er wel wat meer ok uit zien..

Struggles, struggles

Hahahaha

Hahahaha
Daar krijg jij de kans helemaal niet voor
Muhahahahahaha

OT: Lekker bezig Marv :meal:

:roflol:

:treuren::treuren::treuren::treuren::treuren:

Dat toetje was ook gewoon in 5 minuten op..

Zo min mogelijk carbs en veel groente vandaag...cocktails wordt denk vodka+cola zero (met beetje kokossiroop..) en dan zien we het wel weer..

Ik hoef echt niet meer naar supershredded op vakantie, maar iets eraf zou er wel wat meer ok uit zien..

Struggles, struggles

Nee, de standards verdwijnen wel een beetje naarmate je langer op vakantie bent :roflol: Eerst wil je je shape vasthouden, dan de teugels beetje laten vieren.. tot je op een gegeven moment een fuckit instelling krijgt hhahaha.

Jij weet iig hoe je moet compenseren, dus komt wel goed!

Nee, de standards verdwijnen wel een beetje naarmate je langer op vakantie bent :roflol: Eerst wil je je shape vasthouden, dan de teugels beetje laten vieren.. tot je op een gegeven moment een fuckit instelling krijgt hhahaha.

Jij weet iig hoe je moet compenseren, dus komt wel goed!
so true dit! Maar goed weer even touwtjes strak..

Wat eitjes en wortel en komkommer als ontbijt en niet lunchen met pizza en friet om vervolgens in de avond 3 of 4 borden eten leeg te vreten

Wat eitjes en wortel en komkommer als ontbijt en niet lunchen met pizza en friet om vervolgens in de avond 3 of 4 borden eten leeg te vreten

Ja het gaan ook lastige 10 dagen worden voor ons :roflol: Misschien maar gewoon heel veel gaan zwemmen of zo om het te compenseren.. Elke dag 10 bier minimaal is alweer snel 1200kcal en dan heb ik nog niets gegeten :o

Wat is het leven toch oneerlijk he.. :haha:

:barf::barf::barf::barf:

geniet gewoon van je verlof, nadien weer een heel jaar om het goed te maken
binnenkort ben je toch getrouwd dus wat maakt het uiteindelijk nog uit

Ja het gaan ook lastige 10 dagen worden voor ons :roflol: Misschien maar gewoon heel veel gaan zwemmen of zo om het te compenseren.. Elke dag 10 bier minimaal is alweer snel 1200kcal en dan heb ik nog niets gegeten :o
Nu je het zegt..ik had nog niet verteld dat ik op vakantie gerust al om 10:00uur aan mijn eerste cocktail zit..variërend van vodka sprite tot licor43

En dan heb je al weer een kwart van je toetje verbrand. En een goed gevoel :)
Verder heb ik weinig medelijden met je.
haha..bedankt

Wat is het leven toch oneerlijk he.. :haha:
uhu..

:barf::barf::barf::barf:

geniet gewoon van je verlof, nadien weer een heel jaar om het goed te maken
binnenkort ben je toch getrouwd dus wat maakt het uiteindelijk nog uit
ik vind omeletjes en geraspte wortel gewoon lekker. Stukje brood erbij zou lekkerder zijn..

Maar probeer voor het eerst sochtrnd een beetje normaal te doen ipv daarbij nog 8 chocobroodjes en 10 pannenkoeken te nemen.

Daar voel ik me beter bij dan de 'f**k it' instelling.

Denk oprecht dat wanneer ik echt die instelling zou gaan aanhouden dat ik terug kom op 90kg

Terug
Naar boven