Fitness Seller

Contest Log Marvinnen met Skatermarvin in de zomer.

Bezoekers in dit topic

Gaat best ok eigenlijk. Trappen op gaat wat moeizamer, maar mag niet klagen:o
Ok...de ellende begint er nu toch behoorlijk in te trekken..

legdaybeforeafter.jpg
 
Enfin..het #gainenzondertrainen weekend zit er weer op! Terug normaal doen...Marvinnen dus:marvin:

Vandaag is een rustdag! Geen cardio ook:cheer:
Nou...dat ging weer lekker gister! Kom ik om 16:00uur thuis heeft mijn vriendin nog wat Roti voor me bewaard welk ik echt moest proeven...en s'avonds stelt ze voor even gezellig een drankje te doen.. 2B52's verder...

En voila...ik was vanmorgen weer een halve kilo zwaarder..

Mijn loggen doe ik overigens verder in mijn orginele log. Ik zie jullie vast daar weer!

Marvinnen met skatermarvin

Verder is vandaag het stemmen begonnen:

Skatermarvin

Stem allemaal op mij natuurlijk:marvin: Maak het Marvinnen groot!!:woot:

full?d=1501258341.jpg


Mede bodybuilders!

Zoals de meesten wel weten, ik ben Marvin, 31 jaar en train inmiddels alweer 11 jaar. In die 11 jaar wisselen zich meer dedicated periodes af met wat inmiddels voor velen bekend is als ‘Marvinnen’:marvin: Dat Marvinnen in een notendop is eigenlijk gewoon een soort IIFYM, waarbij regelmatig gebak of BBQ’s worden ingecalculeerd of gecompenseerd met de welbekende strafcardio of een flinke low-carb/kcals dag. Zo ook deze cut! Uiteraard weet ik dat dit sub-obtimaal is, maar deze levensstijl bevalt me prima.

Nu heb ik dit jaar ook zeker niet mijn beste cut-resultaat behaald, maar ben zeker tevreden!

Stats op de foto:

Lengte: 1.80m
Gewicht: 77kg

Voor de lezers van mijn log: bedankt voor het levendig houden en de gezelligheid!:thumbs:
Voor alle stemmers: bedankt voor jullie stem en eventuele comments!

Groet, (Skater)Marvin
 
heb je spray tan gepakt voor de shoot?
 
Ik ga waarschijnlijk de domste vraag ever in een log stellen, maarruh...Zijn al die foto's in zo'n contest nou volledig aangespannen geschoten?

Be gentle! :o
 
Ik ga waarschijnlijk de domste vraag ever in een log stellen, maarruh...Zijn al die foto's in zo'n contest nou volledig aangespannen geschoten?

Be gentle! :o
Had te weinig poseren geoefend, dus dat had wel beter gekund! Zeker die back double bicep heb ik weleens beter gezien van mezelf. Meeste foto's zijn wel redelijk aangespannen..

Onaangespannen zie ik eruit of ik nog nooit in de sportschool ben geweest IMO..

Zoals deze (belichting natuurlijk een stuk minder, maar posing is beter)

19598674_1620284368045205_6926859988232577317_n.jpg

:roflol:
 
Heb op een afstandje wel meegelezen... even tijdje in t buitenland gezeten.
Maar respect dat je er zo goed bij kan staan op die voeding :D
 
Heb op een afstandje wel meegelezen... even tijdje in t buitenland gezeten.
Maar respect dat je er zo goed bij kan staan op die voeding :D
Merci! Aldoende leert men ;)
 
Even een vergelijk:

Stats 30-05-2017:
Gewicht: 85.8kg
Taille: 77.0cm

18839056_1560844147322561_9006537852826403707_n.jpg


Stats 22-07-2017:
Gewicht: 77kg (-8.8kg)
Taille: 72.0cm (-5.0cm)

20046432_1620284594711849_6443138868944182642_n.jpg
 
Dat is als ik het zo onder elkaar zie toch wel een flink verschil. Al die slechte voeding toch flink gecompenseerd Marvin. Flink gewerkt ook. :thumbup:
 
Ik had graag je foto's willen waarderen.. maar gek genoeg lukt het niet... terwijl ik voldoe aan alle eisen... :(
sorry man.
 
Hoe bereken jij eigenlijk voedsel van afhaal dingen? Zoals een broodje burger bij plaza (soort snackbar) vandaan.

Heb nu bijvoorbeeld het volgende besteld:
- Milk shake vanille groot
- Broodje Hamburger speciaal (geen kaas, geen komkommer, geen augurk, geen ananas)

Voor de milkshake heb ik gewoon een McDonald's versie (407 Kcal) toegevoegd en voor de burger een Eurest Hamburger Sandwich (336 Kcal). Zou dit ongeveer kloppen?
 
Laatst bewerkt:
Hoe bereken jij eigenlijk voedsel van afhaal dingen? Zoals een broodje burger bij plaza (soort snackbar) vandaan.

Heb nu bijvoorbeeld het volgende besteld:
- Milk shake vanille groot
- Broodje Hamburger speciaal (geen kaas, geen komkommer, geen augurk, geen ananas)

Voor de milkshake heb ik gewoon een McDonald's versie (407 Kcal) toegevoegd en voor de burger een Eurest Hamburger Sandwich (336 Kcal). Zou dit ongeveer kloppen?
Lijkt mij erg laag, voor de burger tenminste. Zodra je moet schatten kijk ik altijd op myfitnesspal en pak je de hoogste. Witte bol is al zo'n 100-150 cal. 150g gehakt paddy, eventueel in wat boter/vet gebakken. Saus is ook al easy 200 kcal.
 
Lijkt mij erg laag, voor de burger tenminste. Zodra je moet schatten kijk ik altijd op myfitnesspal en pak je de hoogste. Witte bol is al zo'n 100-150 cal. 150g gehakt paddy, eventueel in wat boter/vet gebakken. Saus is ook al easy 200 kcal.

Had ff overnieuw getracked met mora hamburger (gefrituurd), wit bolletje en 2 x saus (25 gram curry en 25 gram frietsaus). Wellicht dat die saus wel wat hoger mag inderdaad, zit rond de 400/500 Kcal voor het broodje hamburger.
 
Marvin logt alweer in zijn gewone log hoor.
 
Hoe bereken jij eigenlijk voedsel van afhaal dingen? Zoals een broodje burger bij plaza (soort snackbar) vandaan.

Heb nu bijvoorbeeld het volgende besteld:
- Milk shake vanille groot
- Broodje Hamburger speciaal (geen kaas, geen komkommer, geen augurk, geen ananas)

Voor de milkshake heb ik gewoon een McDonald's versie (407 Kcal) toegevoegd en voor de burger een Eurest Hamburger Sandwich (336 Kcal). Zou dit ongeveer kloppen?
Daar reken ik vaak niet aan ;) Meestal reken ik gewoon met mcdonalds shit wanneer ik het wel doe.
Lijkt mij erg laag, voor de burger tenminste. Zodra je moet schatten kijk ik altijd op myfitnesspal en pak je de hoogste. Witte bol is al zo'n 100-150 cal. 150g gehakt paddy, eventueel in wat boter/vet gebakken. Saus is ook al easy 200 kcal.
Jup..ik overschat vaak liever:woot:
Marvin logt alweer in zijn gewone log hoor.
Uhu...en niet in mijn contest og van 2017:roflol:
 
Back
Naar boven