XXL Nutrition

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
denk dat 3 oefeningen per spiergroep genoeg zijn en na een paar opwarmsets moet die ene knal set genoeg zijn.
Dorian deed idd één knalset per oefening, maar hij deed geloof ik wel 6 oefeningen per spiergroep.
hij is idd één van mijn voorbeelden, maar ik heb veel gekeken naar "grote gasten" in een totaal van wel 20 gyms waar ik getraind heb.
praten doen ze niet veel "ze vertellen geen geheimen"
dropsets deed ik al maar heb ze nog nooit in combinatie met pauzesets gedaan.

de week erna ga ik supersetten met 3 oefeningen per spiergroep (moet ik 3 handdoeken meenemen om het "bezet" te houden):)

ik wissel elke week heel sterk af

Jij ook de beste wensen pompbeer! En een dikke.. hoppa :hornyna: terug!

afgelopen maandag rug/biceps gedaan, hoop kracht ingeleverd met een week alleen maar blowen en junken..:o

gewichten noem ik niet eens maar heb een paar oefeningen piramyde gedaan

latpulldown 20-12-8-4-2
zittend roeien: zelfde
en ik heb bentover dumbbell rowing gedaan, was al een tijd geleden 8-8-8-8-8

biceps: 2 oefeningen in piramyde en hammercurls erachteraan

gisteren borst/triceps

bankdrukken: 20-14-9-5-2
machine pres: zelfde

CGBP: zelfde
one arm cable pushdown: zelfde

vandaag benen/schouders

en om mezelf te motiveren....:hornyna: hoppa!

Als jij je gewichten post skinnie doe ik dat ook dat is eerlijk.

ik zou der even een week voor nemen om er weer in te komen na die junk/blowweek, volgende week weer knallen.
hoewel ik heb gister harder geknald dan de bedoeling was, oma was op de sportschool met een megagrote gast... motiveert wel zo'n monster:)

bankdrukken was: 80-90-100-110-120 kg.

Laatst bewerkt:
Train je in Rotterdam? of heb je het over je eigen oma. :p

ja, in rotterdam.. is sibyl trouwens, zag dat ze naar mijn kont keek:)

En jij naar die van haar hé viespeuk. Ik weet wel wie de famous oma is hoor, ik heb de eer gehad haar te ontmoeten op een wedstrijd. :) Sympathieke vrouw, veel ervaring en kennis. Maar hé, jij traint bij Flex dus.. nice! Misschien kom ik je daar wel eens opzoeken met mijn trainingsmaatje DwarvenWarrior. Dan zal ik je eens laten zien hoe je echt moet trainen. :p

Flex is toch gesloten?

Oh, weet ik niks van.. :eek:

En jij naar die van haar hé viespeuk. Ik weet wel wie de famous oma is hoor, ik heb de eer gehad haar te ontmoeten op een wedstrijd. :) Sympathieke vrouw, veel ervaring en kennis. Maar hé, jij traint bij Flex dus.. nice! Misschien kom ik je daar wel eens opzoeken met mijn trainingsmaatje DwarvenWarrior. Dan zal ik je eens laten zien hoe je echt moet trainen. :p

dwarf heeft al bij bodies getraint, dacht met sue..

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:26 ----------

ja, charlois

volgende keer ga ik tegen oma swaffelen, even opgeilen die ouwe:)

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

I know, heb jij haar daar gezien dan? :D

nee, maar sue woont een straat achter me, zei ze een keer..

Keertje samen trainen met Sue en mij bij Bodies? :P

Terug
Naar boven