- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nou nou, beest dat je d'r bent!
Gaaf dat je Roelly weer gezien hebt, maar toch raar dat ze langzaam moesten trainen met weinig gewicht. Focuste oma nog extra op het squeezen?
skinnie voor zo'n grote kerel train je best wel met vrouwengewichtjes!

ik heb ook een girly bench

hoppa!ik heb ook een girly bench
maar seriously man, pleur eens wat gewicht op die squat bar! gaat de rest ook harder!
hoppa!
)
gisteren mijn monstertraining gedaan met rug/biceps
oma was weer in de sportschool met roelly en nog een stuk of 5 wedstrijdjongens.
roelly stond weer zijn eigen spierballen te bewonderen voor de spiegel en zich lekker breed te maken.
hij stond net in zijn semi relaxt pose toen ik echter hem liep om een paar dumbbells terug te leggen in het rek (ik heb nog niemand gevonden daar die voor mij mijn dumbbells opruimt...)
ik ging even achter hem staan om te vergelijken, hij vertrouwde het zeker niet en keek even schichtig achterom, maar ik knikte gerustellend naar hem...
hij kwam net tot mijn schouder en in de spiegel kwam aan alle kanten bij roelly nog een hoop skinnie tevoorschijn.
ik ben echt gigantisch![]()

g
hij kwam net tot mijn schouder en in de spiegel kwam aan alle kanten bij roelly nog een hoop skinnie tevoorschijn.

Hoppa!