MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
deze week zoals gezegd een lichte/hersteltrainingsweek.

ik doe 2 x fullbody, maandag en donderdag en dan niet tot failure en woensdag een benendag.
korte rustpauze's van 1 minuut, die 2 minuten pauze's zijn me toch allemaal te lang, haalt het tempo eruit.
je hebt wel meer tijd om naar mensen te staren, vooral die jonge gasten die halverwege de set nog even naar me kijken om te zien of ik nog staar:)

ik ga vandaag denk ik ook achter iemand aanlopen, worden ze ook zenuwachtig van:) dat noem ik volgertje.

nr 179 dan ;)

ok, gisteren mijn megamonstertraining gehad.
stelde eigenlijk niet veel voor zit in een soort van herstelweek, gewichten waren lekker licht en deed de reps wat langzamer.

bankdrukken 4 x 8 x 90 kg
CGBP 4 x 8 x 70 kg
side raises 4 x 8 x 10 kg
latpulldown 4 x 8 x 70 kg
barbellcurl 4 x 8 x 30 kg

ik had lekker veel tijd over om te staren en volgertje te spelen:)

morgen benen en donderdag nog een keer upperbody met andere oefeningen.

volgertje spelen:roflol:
Lekker bezig Skinnie!

ja, dan loop ik iemand de hele tijd achterna (op 30 cm afstand ofzo, ik kan hem dan bijna swaffelen) en probeer het met een gelijke stap te doen, gaan ze steeds schichtig achterom kijken:)

Viezerd :/

xD geniaal. zo gingen wij op vakantie x lopen met 4 man achter elkaar door de bazaar.. die mensen dachten huh wtf ?

skinnie :):)

Rustig maar skinnie, er komen heust wel nog wat leuke berichten om je te motiveren.

Rustig maar skinnie, er komen heust wel nog wat leuke berichten om je te motiveren.

ik zie nog niks....:(

woensdag geen benen gedaan, helemaal niks eigenlijk... precies 0,0 uur geslapen, kon gelijk van mijn bezigheid door naar mijn werk:o

gisteren een niet echt interessante training, beetje hetzelfde als maandag.
wel even benen een beetje erachter gedaan met 8 x 120 kg squat pfff makkie zit veel meer in.
en de roelly biceps barbbellcurl geprobeerd, 1/2 rep, hele rep, 1/2 rep, hele rep etc. had het gauw te pakken.

volgende week weer knallen, ben die 2 minuten pauze's echt zat.. denk dat ik 1,5 minuut ga doen, dan maar 6,5,4 reps.

heb nog lekker van een ecto-jongetje zijn 6 kg dumbbells afgepakt, ik had ze niet nodig ofzo... vind ik gewoon leuk:)

Skinnie je bent de held van elke vrouw !

Toch netjes, 8x120 squatten en het er niet moeilijk mee hebben. Je logboek wordt langzaam maar zeker steeds interessanter. :p

Goed bezig hoor!
Fijn weekend. :thumbs:

Terug
Naar boven