Fitness Seller

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Z-i-e-l-i-g

skinnie laat nou s die kleine meisjes en jongetjes met rust en ga gvd trainen :mad:

• Topic Starter Topic Starter

dank je:)

---------- Toegevoegd om 08:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:17 ----------

Al 4 dagen geen trainingsupdate en zelfs ook geeneens een hoppa? :eek:

Skinny where are you?

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

skinnie laat nou s die kleine meisjes en jongetjes met rust en ga gvd trainen :mad:

afgelopen donderdag borst/triceps/schouders gedaan

saaie training, zelfde gewichten en reps als training daarvoor, ga ik wat anders op verzinnen.... denk 5-12-5 voor de variatie

gisteren rug/biceps

vorige week met noxipro en nog wat supplementen had ik nieuw PR met latpulldown dat was 5 x 120 kg.
deze keer zonder noxipro 4 x 120 kg daarna set met 12 x 80 kg en nog een keer 4 x 120 kg.

zittend roeien zelfde met 10 kg minder

en der staat een nieuwe roeimachine, even geprobeerd van hoe hij voelde 8 x 80 kg.

preachercurl dumbbell iets minder dan vorige week 3 x 7 x 20 kg

voorover gebogen concentrationcurl 3 x 6 x 18 kg.

hammer rope 3 x 5 x 60 kg.

morgen borst/triceps met noxipro.. ben benieuwd.

het cutten begint zijn vruchten af te werpen, nu 144 kg.
mijn buik is een stuk minder en de spierkwaliteit tekent zich duidelijk af.
volgens mijn begeleider/coach moet ik met 130 kg knetterdroog op het podium kunnen staan.
vanavond poseerles.

volgens mijn begeleider/coach moet ik met 130 kg knetterdroog op het podium kunnen staan.
vanavond poseerles.

Kom jij vanavond naast mijn bed ook zulke sprookjes vertellen?

Training klinkt wel nice toch :)

vanavond poseerles.

:banana:

Skinnie becomes ripped episode 1?

''Skinnie can't handle the drugs part 325374674563453257564523421375''

ik ga vast zo'n klein geil slipje uitzoeken, ik denk goudkleurig.... ben een prinsesje tenslotte:)

ze weet nog van niks, ik denk dat ik haar binnenkort verras, dan spring ik opeens haar slaapkamer in met mijn goudkleurige superklein slipje en poseer dan de sterren van de hemel.
:roflol: Ja moet je doen, verstop je eerst in haar kast en dan spring je eruit in je goudkleurig slipje roep je keihard MAMA IK KWAM UIT DE KAST!

:roflol: Ja moet je doen, verstop je eerst in haar kast en dan spring je eruit in je goudkleurig slipje roep je keihard MAMA IK KWAM UIT DE KAST!

goed idee, en dan poseer ik de sterren van de hemel.... zucht..

ziet er wel heel klein uit zo'n poseerslip, mmm.. denk dat ik mijn testikels er maar buiten laat bengelen:)

ze weet nog van niks, ik denk dat ik haar binnenkort verras, dan spring ik opeens haar slaapkamer in met mijn goudkleurige superklein slipje en poseer dan de sterren van de hemel.

vergeet vooral niet die donkere ster te laten zien! :D

Net je log helemaal gelezen, skinnie: hilarisch en ook leerzaam ... :D

Ik heb al een abbo genomen: deze log wordt mijn dagelijkse hoogtepunt, ik weet het zeker!

Veel succes met poseren en natuurlijk het (k)cutten. ;)

gisteren mijn megavochtmonstertraining borst/tricpes gedaan.
had lekker een zakje noxipro op en klaar voor een knaltraining, viel iets tegen ivm beetje last schouder.

bankdrukken:

20 x 40 kg opwarmen
20 x 40 kg opwarmen
12 x 60 kg opwarmen
8 x 80 kg opwarmen
4 x 100 kg opwarmen
1 x 125 kg opwarmen
dan het echte werk
8 x 125 kg goedzo skinnie! 2 reps meer!! proficiat!
7 x 125 kg had maar 1 minuut pauze
6 x 125 kg weer 1 minuut pauze
18 x 80 kg pompsetje erachter

incline, heel correct langzaam gedaan, even schouder ontzien
gewicht minder, maarja...
opwarmen, en dan
3 x 8 x 100 kg.
12 x 80 kg pompsetje

triceps, dipmachine.. viel tegen

opwarmen
12 x 80kg
10 x 80kg
8 x 80 kg

rope pushdown

3 x 8 x 80 kg

lekker dat noxipro, maar leek halverwege de training of de focus eruit was, nouja, heb karakter genoeg:)

en wat zag ik er gigantisch uit! ben echt een megavochtmonster.
dieet gaat goed, overal aders en mijn sixpack wordt zichtbaar...

poseerles gehad met oma en roelly, waarbij oma zei: kijk roelly!! kijk naar skinnie!! zo moet die latspread, goed opletten.

Roelly wordt nog beroemd als hij zo veel bij jou in de buurt kan blijven als dat hij nu doet Skinnie. ;)

:roflol:

brutale training wel weer ;)

Terug
Naar boven