Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Al 4 dagen geen trainingsupdate en zelfs ook geeneens een hoppa?
Skinny where are you?

skinnie laat nou s die kleine meisjes en jongetjes met rust en ga gvd trainen![]()

het cutten begint zijn vruchten af te werpen, nu 144 kg.
mijn buik is een stuk minder en de spierkwaliteit tekent zich duidelijk af.
volgens mijn begeleider/coach moet ik met 130 kg knetterdroog op het podium kunnen staan.
vanavond poseerles.

het cutten begint zijn vruchten af te werpen, nu 144 kg.
mijn buik is een stuk minder en de spierkwaliteit tekent zich duidelijk af.
volgens mijn begeleider/coach moet ik met 130 kg knetterdroog op het podium kunnen staan.
vanavond poseerles.

Komt mama ook kijken als je op het podium moet? Wel toch?ik ga vast zo'n klein geil slipje uitzoeken, ik denk goudkleurig.... ben een prinsesje tenslotte![]()
Komt mama ook kijken als je op het podium moet? Wel toch?
ze weet nog van niks, ik denk dat ik haar binnenkort verras, dan spring ik opeens haar slaapkamer in met mijn goudkleurige superklein slipje en poseer dan de sterren van de hemel.

vergeet geen filmpje van te maken!ik ga vast zo'n klein geil slipje uitzoeken, ik denk goudkleurig.... ben een prinsesje tenslotte![]()
*Proest!*ze weet nog van niks, ik denk dat ik haar binnenkort verras, dan spring ik opeens haar slaapkamer in met mijn goudkleurige superklein slipje en poseer dan de sterren van de hemel.

ze weet nog van niks, ik denk dat ik haar binnenkort verras, dan spring ik opeens haar slaapkamer in met mijn goudkleurige superklein slipje en poseer dan de sterren van de hemel.
Ja moet je doen, verstop je eerst in haar kast en dan spring je eruit in je goudkleurig slipje roep je keihard MAMA IK KWAM UIT DE KAST!Ja moet je doen, verstop je eerst in haar kast en dan spring je eruit in je goudkleurig slipje roep je keihard MAMA IK KWAM UIT DE KAST!