XXL Nutrition

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Geweldige log :D :D :D

Ah, ze hebben eindelijk door dat ze naar jou moeten kijken!:thumb:

Wel mooi dat ja na 8x125 na 1 minuut weer gewoon schaamteloos 7x125 kan drukken:eek:

en wat zag ik er gigantisch uit! ben echt een megavochtmonster.
dieet gaat goed, overal aders en mijn sixpack wordt zichtbaar...

poseerles gehad met oma en roelly, waarbij oma zei: kijk roelly!! kijk naar skinnie!! zo moet die latspread, goed opletten.
Mooie bench en lief van je dat je roelly een beetje helpt en hem een streven geeft :)

Wat is het plan nu skinnie? Ga je cutten en eens zien hoe het je staat zonder al dat vet? Ik weet zeker dat je er dan godverdomd strak uit ziet en zeker wedstrijden kan draaien.

• Topic Starter Topic Starter
Roelly wordt nog beroemd als hij zo veel bij jou in de buurt kan blijven als dat hij nu doet Skinnie. ;)

dank je:)

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ----------

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ----------

Dus Skinny, heeft het 4x8 veel verschil gebracht aan je? Ik doe normaliter 3 setjes, maar ik ga dit ook eens omgooien naar 4.

Ah, ze hebben eindelijk door dat ze naar jou moeten kijken!:thumb:

Wel mooi dat ja na 8x125 na 1 minuut weer gewoon schaamteloos 7x125 kan drukken:eek:

viel me ook hartstikke mee, denk toch dat die noxipro geholpen heeft, gewichten voelden echt licht aan.
heb maar gelijk potje gekocht, maar 2 scoops is toch net teveel.
volgende week 1,5 scoop pakken, even kijken of ik er nog caffeine bidoe dan

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Wat is het plan nu skinnie? Ga je cutten en eens zien hoe het je staat zonder al dat vet? Ik weet zeker dat je er dan godverdomd strak uit ziet en zeker wedstrijden kan draaien.

ik wil wel terug naar de 135/136 maar een wedstijd draaien...:)

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dus Skinny, heeft het 4x8 veel verschil gebracht aan je? Ik doe normaliter 3 setjes, maar ik ga dit ook eens omgooien naar 4.

heb ik geloof maar maar 2 weken volgehouden, niks voor mij, geloof er niet in..

Gebruik je ook creatine?
Ach, soms gaan trainingen gewoon anders dan anders, laatst wilde ik 8 reps maken maar lukte niet, 1 minuut gewacht en toen maakt ik er 9, heel apart.

Gebruik je ook creatine?
Ach, soms gaan trainingen gewoon anders dan anders, laatst wilde ik 8 reps maken maar lukte niet, 1 minuut gewacht en toen maakt ik er 9, heel apart.

ja, al een jaar of 10 non stop, heb weleens een aantal maanden CEE geprobeerd maar merkte echt het verschil met mono,

heb ook eleens dat ik in de 2de set meer reps maak dan in de 1ste.
dan wordt ik zo pissig/opgefokt dat ik het beoogde aantal reps niet heb gehaald, dat de 2de set veel beter is.

Zielig dat je noxipro nodig hebt om een beetje fatsoenlijke gewichten van de grond te krijgen :sd:

ja, al een jaar of 10 non stop, heb weleens een aantal maanden CEE geprobeerd maar merkte echt het verschil met mono,

dan wordt ik zo pissig/opgefokt dat ik het beoogde aantal reps niet heb gehaald, dat de 2de set veel beter is.
Heb sinds kort de CEE. Dat spul is goor, mega bitter! :kots:
Maar het werkt wel. Van mono heb ik nooit wat gemerkt.

Of gewoon omdat je ff moest opwarmen ;)

Heb sinds kort de CEE. Dat spul is goor, mega bitter! :kots:
Maar het werkt wel. Van mono heb ik nooit wat gemerkt.

CEE heeft een half jaar mijn shakes verpest met die gore smaak:mad:

ik las later dat CEE idd niet werkt, misschien bij jou wel

---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

Of gewoon omdat je ff moest opwarmen ;)

ik warm me de helft van mijn training al op, ben doodsbang voor blessures, ik heb gvd bijna alle blessures al gehad:o

Niet teveel afvallen he, er schuilt namelijk een groots kampioen vrachtwagentrekken in jou!

Niet teveel afvallen he, er schuilt namelijk een groots kampioen vrachtwagentrekken in jou!

sarko belde me eergisteren hierover op, hij organiseert 6 wedstrijden (staat binnenkort op realdutchpower) dit jaar, een soort van poule waarvan je er minimaal 4 moet meedoen, of ik ook meedoe...
heb het ook erg druk met de club, even de data afwachten... geloof dat de eerste 23 april rotterdam is, dan hoek van holland.... ach... bijna 50 en nog in de kracht van mijn leven:)

gisteren mijn laatste poseerles gehad, routine is als volgt:

ik kom op en loop als een bloemenmeisje naar het midden van het podium, waar ik een soepel/luchtig sprongetje maak en neerkom in een split.
mijn hoofd hou ik naar beneden alsof ik verlegen/onervaren ben.
dan hef ik mijn hoofd op richting plafond met een dramatische uitdrukking op mijn gezicht, til mijn prachtige armen op en maak een mooie dubbele biceps, waarbij mijn mond richting mijn biceps gaat en er kusjes opgeeft.

hoop niet dat ik teveel scheten laat.... pffff.. heb een hoop lucht:o

gisteren mijn megavochtmonstertraining schouders/benen gedaan.
eerst schouders.. na benen heb ik daar geen puf meer voor, doodvermoeiend benen trainen..pfff

reverse pec deck

opwarmen
5 x 40 kg
20 x 25 kg
4 x 40 kg
18 x 25 kg
daar zullen ze wel van schrikken

incline side raises
opwarmen
5 x 10 kg
20 x 5 kg
4 x 10 kg
18 x 5 kg

benen squat 4 x 8 x 130 kg
kuiten standing 4 x 10 x 120 kg
klaar!:)

volgens mij win je wel met zo'n routine :)

epic posing skills skinnie !!!

doe je trouwens geen press voor schouders?

CEE heeft een half jaar mijn shakes verpest met die gore smaak:mad:

ik las later dat CEE idd niet werkt, misschien bij jou wel
Ik combineer het niet met mijn shakes. Mono altijd met water maar dit spul combineer ik met cola. :o Moet iets hebben wat mierzoet is om de bitterheid te compenseren.

Terug
Naar boven