- Waardering
- 1.526
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey skinnie wist niet dat jij trainde.
Ik volg je, neem de moeite niet om mij te hoppa-en, ik doe het zelf wel
Hoppa.
Nee jij dan met je killy.

Hey skinny, zelf trainde ik afgelopen tijd ook vaak op hoge intensiteit en ook puur tot failure (en beyond). Nu probeer ik zelf ook sinds kort iets anders: ik doe dan geen ramping maar ik pak 1 plat gewicht voor 4 setjes (circa 8 hh) en blijf de eerste setjes iets onder failure en dan de laatste(n) wel tot failure. Dan doe ik dus bijv. 8 8 8 8 met hetzelfde gewicht, maar soms ook iets als 10 10 10 8 ofzo (waar ik maar zin aan heb). Dit ook icm kortere rusttijden (1-1,5min ipv meerdere minuten vroeger). Ben benieuwd hoe dit voor jou gaat werken iig.
Zou toch wel minimaal 1 set (zobiezo de laatste) tot failure gaan, heb hier op dbb een aardig goed artikel zien langskomen waar dit ook wordt aangeraden:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...cle-hypertrophy-and-their-application-259512/
Denk dat een training waar je helemaal niet tot failure gaat vooral te gebruiken is als een soort deload, maar beter niet voor langere tijd.
Succes iig.
schouders
incline lying side lateral raises doe ik langzaam en geconcentreerd
4 x 8 x 10kg, volgende week zwaarder
,
Is dat wat die oefening, doet het wat voor je schouders? Is op je zij liggen toch? Heb het wel eens bij iemand gezien, maar lijkt mij een hele kleine ROM.