AndroidHealthClinic

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

HHHahhah hij is egt een beer gek niet normaal die armen zo groot, welke ben ji dan van die foto?

Skinnie is die hele ouwe! :D

• Topic Starter Topic Starter
gisteren een bijnamonstertraining gehad, was mijn blaadje kwijt waarop ik noteer oefeningen, reps, sets, gewicht..:(

en WTF? hebben ze het 2de bankdrukbankje weggehaald:mad:
stond er maar één dus, en bezet, zat een grote gozer op die ik wel aardig vind en heb ik er maar niet afgeschopt:)

dan maar rug en biceps

latpulldown - opwarmen - en 5 x 5 x 100 kg
zittend roeien - opwarmen - en 5 x 5 x 90 kg
facepulldowns - opwarmen - en 5 x 8 x 60 kg werkgewicht zal wel de helft wezen
one arm preachercurls - opwarmen - en 3 x 6 x 20 kg
hammerrope - opwarmen - 3 x 8 x 50 kg
two-armcable - opwarmen - 2 x 8 x 60 kg

volgende keer verhogen, had nog wel over

was je bang :)

jo skinnie weet je hoeveel cm die arm van die gozer meet? moest het gewoon weten man haha

van wie, van el chocoteddy? was 60 cm.

Da's een mooie maat... 60cm! :eek:
En jij inmiddels Skinnie..?
Want je maakt mij niet wijs dat je niet iedere dag meerdere malen enigszins geérecteerd voor de spiegel je armpjes op staat te meten. :D

Da's een mooie maat... 60cm! :eek:
En jij inmiddels Skinnie..?
Want je maakt mij niet wijs dat je niet iedere dag meerdere malen enigszins geérecteerd voor de spiegel je armpjes op staat te meten. :D

laatste keer was dat 54 cm, laat ik nooit meer door mijn vriendin doen, die trekt de meetlint veels te strak aan:mad:

ja man 60cm huge gek, ik zag hem een keer bij kneets die arm jezus man hahahahahhaa en ji dan skinny wat meet jounes

Je moet zo'n echt bodybuilder speciaal mega monster meetlint bestellen man, dat "trekt" altijd even hard.
Lijkt op een rolmaat. ;)

Ik meet mijn biceps altijd tegelijke tijd, dus bij elkaar houden, dan worden je stats veel beter :)

ja man 60cm huge gek, ik zag hem een keer bij kneets die arm jezus man hahahahahhaa en ji dan skinny wat meet jounes

choco traint tegenwoordig bij simson kdo

Je moet zo'n echt bodybuilder speciaal mega monster meetlint bestellen man, dat "trekt" altijd even hard.
Lijkt op een rolmaat. ;)
daar kun je ook mee cheaten hoor .. weet ik uit ervaring :P (vooral met de tailleomtrek :D)

Die pulldowns en zittende rows moeten toch wel wat zwaarder kunnen Skinnie, ik weeg rond de 105 kg en ben maar een droplul vergeleken met jou, maar pak wel 120 kg. (gewoon thuis aan latpul uitbrijding van Bodycraft powerkooi ding, moet wel een stang met gewicht op me benen leggen omdat ik anders mezelf omhoog trek. :mad: )

Maar het is een beetje uit verhouding als ik jou mega monster benchpress en dergelijke zie.

Terug
Naar boven