MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Je zou toch zeggen dat die oude lullen hier met hun honderde jaren trainings ervaring wel wisten wat werkt en fijn is :p

Je zou toch zeggen dat die oude lullen hier met hun honderde jaren trainings ervaring wel wisten wat werkt en fijn is :p

Ach ja is voor iedereen anders he?
De ene is lui en ligt liever op zijn rug, de andere doet het liever op zijn hondjes enz...

Wat fijn is werkt niet altijd voor wat je wilt.
Skinnie wilde "even" sterker worden om mij te vernederen op de bank :eek: en om setjes met 150 te kunnen draaien.
Powerlifters gaan bijna nooit tot falen in hun trainingen, en dat maakt je sterker.
Skinnie is eigenlijk gewoon een BB'er die het heerlijk vind om tot falen te gaan en helemaal "op" te zijn na een training, dat maakt je groter.
Het is dus niet dat "iets" niet werkt, maar waar je het voor doet.
Het was een goede ingeving van Skinnie om eens even een tijdje op kracht te trainen als een PL'er, maar hij kan het zo te lezen slecht opbrengen om even iets anders te doen.
En Hell! hij is bijna zestig, dus de laatste paar jaren die hij nog heeft kan hij beter doen waar hij het meeste plezier in heeft!
Dus vanaf nu weer sets tot falen en tussendoor fitness jongetjes sodomiseren. :D

Denk dat skinnie blij moet zijn met iedere zware oefening die hij doet, die 14kg hammer curls kunnen zo zijn laatste zijn!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.026
Je moet er je eigen draai aan geven Skinnie.
Is 5/3/1 niet iets voor je?
Dan doe je na je warming up je werksets voor kracht waarvan de laatste een AMRAP (as much reps as possible) is.
Die laatste set zou je dan al een lekker gevoel moeten geven, en daarna doe je nog even flink wat pompwerk om wat spieren te kweken.
Kracht en massa!
wat ik meer bedoelde... was lekker aan het opbouwen een week of 4, dan door mijn rug gegaan, toen weer 4 weken opbouwen (was weer kracht kwijt) pfff.. even kijken naar dat 5/3/1
wat fijn is en werkt weet ik nou wel:)
Ach ja is voor iedereen anders he?
De ene is lui en ligt liever op zijn rug, de andere doet het liever op zijn hondjes enz...
:)
Wat fijn is werkt niet altijd voor wat je wilt.
Skinnie wilde "even" sterker worden om mij te vernederen op de bank :eek: en om setjes met 150 te kunnen draaien.
Powerlifters gaan bijna nooit tot falen in hun trainingen, en dat maakt je sterker.
Skinnie is eigenlijk gewoon een BB'er die het heerlijk vind om tot falen te gaan en helemaal "op" te zijn na een training, dat maakt je groter.
Het is dus niet dat "iets" niet werkt, maar waar je het voor doet.
Het was een goede ingeving van Skinnie om eens even een tijdje op kracht te trainen als een PL'er, maar hij kan het zo te lezen slecht opbrengen om even iets anders te doen.
En Hell! hij is bijna zestig, dus de laatste paar jaren die hij nog heeft kan hij beter doen waar hij het meeste plezier in heeft!
Dus vanaf nu weer sets tot falen en tussendoor fitness jongetjes sodomiseren. :D
wou je niet vernederen hoor, was ook ivm dat er altijd gevraagd wordt hoe sterk je bent met bankdrukken en idd setjes met 150 kg knallen!
en hahahaa bijna 60! voel me nog 12:)
Denk dat skinnie blij moet zijn met iedere zware oefening die hij doet, die 14kg hammer curls kunnen zo zijn laatste zijn!
:mad:

2vjzqqt.jpg

Lol

Skinnie, twee woorden: Dorian Yates ... dan weet je wel genoeg? :D

Volgens starter (volgens mij) was dorian yates niet voor naturels :(

Damn, een droom komt uit!!!!! :hornyna:

• #1.037
afgelopen zaterdag 2 x 2de plaats gehaald bij het vrachtwagentrekken..

http://www.realdutchpower.nl/uitslagen2011/dutchleaguevrachtwagentrekken-2/uitslag.htm

bij het gemengde team ging het goed k*t omdat ik bij de mannenteams als 5de moest starten (van de 6 teams) en bij het gemengde als 1ste.. zat dus 9 minuten tussen..
te weining tijd om van de megasuperpomp af te komen, jajaja heel slim van me om cacao bij mijn ochtendshake te nemen (spul werkt echt super!)

2 x lichte upperbodytrainingen gehad deze week, waarvan gisteren van elke spiergroep maar 1 (tot failure) werkset

latpulldown - opwarmen - 12 x 115 kg.
barbbellcurl - opwarmen - 12 x 55 kg
bankdrukken - opwarmen - 20 x 95 kg
CGBP - opwarmen - 15 x 80 kg
side raises - opwarmen - 15 x 10 kg

volgende week weer knallen met dropsets

btw de bulk loopt een beetje verkeerd zo te zien aan mijn foto's...:(
nu 149,5 kg:eek:
skinnie gaat lichtjes cutten:)

• #1.038
hallo!!! WAAR BLIJVEN DE LEUKE BERICHTJES?:mad: