XXL Nutrition

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Mind muscle connection my ass dikke!
Als je wilt connecten met iets rag je maar even zo'n fitness jongetje op je stengel voor je echt gaat trainen. :D

hmmm... der lopen wel wat nieuwe, frisse jongetjes rond, ik ga mezelf trakteren en kies der één uit vanmiddag:)

Ik dacht dat ik speciaal was :(

En me een beetje proberen zoet te houden met poedertjes terwijl je vreemd gaat!

Opa's van tegenwoordig :mad:

Misschien als je braaf bent mag je Heer Skinnie zijn gereedschap wel even schoonmaken als hij klaar is met zo'n fitness jongetje voor hij gaat trainen..?
Anders "ruikt" hij zo als hij begint te zweten... :D

• #1.106
afgelopen woensdag en gisteren weer met een opbouw training bezig geweest, gewichten zijn aardig k*t maar moet er even inkomen.
ook nog verkrachtertje gespeeld met een paar frisse fitnessjongetjes onder de douche, ze zijn dan wel glibberig zeg! moeilijk vast te houden en spartelen die krengen, kost wel wat moeite, maar dan heb je ook wat:)

woensdag: rug/biceps
latpulldown front -opwarmen- 10 x 90, 10 x 80, 10 x 70 alles failure
liggende panatta rowmachine met losse schijven -opwarmen- 10 x 40, 10 x 30, 10 x 20 ook alles failure
latpulldown panatta losse schijven -opwarmen- 6 x 90, 6 x 80 x 6 x 70 failure

barbbellcurl -opwarmen- 6 x 40, 8 x 30, 15 x 20 ook hoppafailure
one arm preachercurl -opwarmen- 8 x 16, 8 x 14, 10 x 12

donderdag: schouders/benen

reverse pecdeck -opwarmen- 8 x 35, 8 x 30
one arm cable side raises -opwarmen- 12 x 10, 15 x 5
one arm cable front raises -opwarmen- 12 x 10, 15 x 5
shoulderpresmachine panatta met losse schijven -opwarmen- 2 x 8 x 30

legpres -opwarmen- 3 x 12 x 120

was wel weer genoeg.

nog even met mijn wedstrijdcoach/begeleidster gesproken en wat plannen doorgenomen.
eerst opbulken naar de 160 kg en dan cutten naar 145 kg waarmee ik zou uitkomen op zo'n 6% BF
skinnie massamonster:)

nog even met mijn wedstrijdcoach/begeleidster gesproken en wat plannen doorgenomen.
eerst opbulken naar de 160 kg en dan cutten naar 145 kg waarmee ik zou uitkomen op zo'n 6% BF
skinnie massamonster:)
Altijd leuk te zien dat senioren hun gevoel voor humor (proberen) niet (te) verliezen. :D

O man ik ben even op vakantie en het log leeft weer !!
52,5 cm armen skinnie... dan haal ik je straks nog in. (hoef nog maar een dikke 10 cm :D:D:D )

Als je die jochies nou onder de douche eerst KO slaat dan spartelen ze niet meer zo tegen. ;)

Zijn vast van die kickboxertjes die Skinnie alle hoeken van de doucheruimte laten zien als het er op aan komt, maar gewoon het spelletje meespelen om die ouwe te plezieren. :D

Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je Skinnie niet zomaar ko, zijn speknek zorgt ervoor dat zijn kaak niet opzij kan bewegen

Je hebt Skinnie zo KO door tegen hem te zeggen dat zijn armen kleiner lijken te zijn geworden. :D

Maar een volwassen man in een hoekje te zien huilen met zijn duim in zijn mond is ook niet leuk.

• #1.113
OT blijven! anders ga ik met kaarten strooien!:mad:

ik heb een hoop reacties gehad over die foto/interview in het rotterdams dagblad/AD regio rotterdam van gisteren:)
klanten van mijn werk, mijn baas,familie, collega's,buren etc.etc.
allemaal zeiden ze: je zit toch in de ziektewet? :(

maargoed ben nog met opbouwende training bezig.
gisteren borst/triceps
zelfde als vorige week alleen alles zo'n 10 kg zwaarder
BP 10 x 105 kg etc.etc.

Heb je een link van het artikel online?

• #1.115
Heb je een link van het artikel online?

nee, was regio artikel is niet online verschenen, maar in het AD die in spijkenisse wordt verkocht stond het wel, de ouders van mijn vriendin wonen er ook, die smsten me gelijk, zijn hartstikke trots op me.
skinnie weer een zilveren medaille erbij:)

Eens kijken of pappa killy de ad nog heeft
Veel plezier met je zilveren plak! Is de binnenkant van chocola?

• #1.119
Niet kunnen werken maar wel topsport kunnen bedrijven!
Mmmmmmmm.......... :p

Terug
Naar boven