Fitness Seller

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

Waar o waar is skinnie, zit de tribunes als af te lurken maar zie hem niet :mad:

Skinnie is te bekend geworden, en heeft voor ons stervelingen geen aandacht meer. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
ben dat wendler nog aan het uitrekenen... - 6 , 8 onthouden, : 0,0333 of x 0,0333?:mad:

Waar was je nou skinnie op de dutch strongman cup :mad:

E-hero :p

• #1.167
Heb in een ander topic gelezen dat Skinnie zijn eigen pis neemt als Pre-workout.
Echt wel een vieze man eigenlijk... :p

• #1.171
Heb in een ander topic gelezen dat Skinnie zijn eigen pis neemt als Pre-workout.
Echt wel een vieze man eigenlijk... :p

was ook vies, vooral dat ik met die slok ook een hap schuim nam..:o

ben nu bezig met mijn 3de week wendler, is niet echt mijn favoriete systeem, lijken wel deloadweken.
respect voor de powerlifters/strongman die wel het geduld kunnen opbrengen om wekenlang onder hun kunnen te trainen.
volgende week even knallen, dan 2 weken vakantie en daarna terug naar max-ot oid.
en aankomende zondag natuurlijk een beker winnen in beerta:)

was ook vies, vooral dat ik met die slok ook een hap schuim nam..:o

ben nu bezig met mijn 3de week wendler, is niet echt mijn favoriete systeem, lijken wel deloadweken.
respect voor de powerlifters/strongman die wel het geduld kunnen opbrengen om wekenlang onder hun kunnen te trainen.
volgende week even knallen, dan 2 weken vakantie en daarna terug naar max-ot oid.
en aankomende zondag natuurlijk een beker winnen in beerta:)
:eek:
Goed bezig Skinnie.
Hoezo, "onder je kunnen"..?
Je kan toch je 1RM aanpassen.
En de laatste set is toch "mega super maximaal" qua intensity als je dat wilt..?
Jammer dat je het niet in je log zet man.

• #1.173
het gaat er bij mij niet uit dat ik pas lekker getraint heb als ik een aantal failure sets heb gedaan.
bij wendler is het de bedoeling dat je onder failure blijft..
weer mis ik die agressieve, grommende, vechtende, spugende megamonstersets

Ja, oké...
Maar nu wil je sterker worden. ;)
Als je herstel het toelaat kun je wel op je assistance lekker tekeergaan hoor.

• #1.176
had wel in mijn log kunnen zetten , maar ben zo aan het klooien geweest met die berekening van je 1RM en daar die percentages van, en kwam uit op gewichten die dat nooit konden zijn.. voor rug was het te licht en voor borst te zwaar.
week1 was echt zoeken naar gewichten, week2 zat ik alweer op mijn max! en week3 waar ik nu inzit red ik het voor bankdrukken echt niet.

• #1.179
Da's een handige site idd.

Maar had ik je geen Excel sheet gestuurd..?

en mij maar laten hoofdrekenen!:mad:

buiten verwachting gisteren toch bankdrukken gehaald, ik was helemaal opgefokt, supergefocusd, en zou en moest 2 reps halen.
en ik verrek het nog steeds om iemand te vragen om er even achter te komen staan.
was superverbaasd.. haalde die 2 reps makkelijk, was zo verbaasd dat ik uit mijn concentratie raakte en de halter teruglegde, had denk ik wel 4/5 reps kunnen halen.
mooi niet deloaden volgende week, ga nog stapje verder:)

Mooi man, hoe veel moest je drukken dan?
En waarom dan niet die 4 of 5 reps gedaan man..? ;)

HAd ik je niet zo'n sheetje als ik nu weer er bij heb gedaan gegeven dan..?

Bijlagen

Terug
Naar boven