MuscleMeat

Skinnie's zielige 4 x 8 systeem

• Topic Starter Topic Starter
ja, vond ik ook altijd k*t :o

waarom niet gewoon los squatten?

kan stang niet vasthouden met die rotte schouder van me, beweging is beperkt..:(
frontsquat weleens geprobeerd vind ik k*toefening.
en smithmachine voelt niet echt lekker.

laatst artikel gelezen, ergogenics, dat legpres in verhouding tot de reguliere squat een fractie van het gewicht heeft

dacht 250 kg legpres = 90 kg squat:eek:

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

Van los squatten krijg je een gespierde core, en dan raakt skinnie z'n smalle sexy taille kwijt.

voor een half jaar geleden ofzo trainde ik helemaal geen benen, vroeger wel, maar ze waren niet echt gekrompen.

kan stang niet vasthouden met die rotte schouder van me, beweging is beperkt..:(
frontsquat weleens geprobeerd vind ik k*toefening.
en smithmachine voelt niet echt lekker.

laatst artikel gelezen, ergogenics, dat legpres in verhouding tot de reguliere squat een fractie van het gewicht heeft

dacht 250 kg legpres = 90 kg squat:eek:

---------- Toegevoegd om 10:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:09 ----------

voor een half jaar geleden ofzo trainde ik helemaal geen benen, vroeger wel, maar ze waren niet echt gekrompen.

zit wel wat in, ik kan 180 legpress, maar geen 180 squat :P
wel meer dan 90kg squaten though.

Tja bij mij klopt het bij verre weg niet. Legpress meestal 8x 180kg en dan ben ik aardig kapot, dus laten we zeggen 160kg bij 10x. dan zou ik dus 160x0.21+36=69.6 kg.

Ik rekende mezelf hierbij als beginner aangezien ik nog geen 6 maanden train. maar ik squat easy meer dan 70 kg :S. Misschien het feit dat ik 4x8 180kg doe en ik dus gewoon mijn max van 1x10 moet gebruiken.

Ga hem zeker een keer testen of het in de buurt komt!
Al vind ik het vreemd aangezien legpress alleen je benen pakt en squaten natuurlijk net iets meer spieren pakt, hoe kan je dan ooit een goed onderzoek doen door deze 2 te vergelijken?
Dit brengt dan toch enorme verschillen met zich mee als je kijkt naar de trainingswijze en ontwikkeling van o.a. het bovenlichaam van de labrat fitness proefdieren.

legpress en squat zijn op geen enkele manier vergelijkbaar.
er zit sowieso een hoop verschil tussen de meeste legpresses

nee hoor, want de strekking van het artikel is dat je met een 200 legpress niet automatisch 200 squat kan (integendeel)

wow, volgens mij hoef ik helemaal niet meer naar de halo te gaan, kan al genoeg onderzoek doen zonder een r*tard te zijn! :D

Mensen die evenveel kunnen squatten dan legpressen cheaten gewoon keihard :p
Of hebben kite high squats :)

Mensen die evenveel kunnen squatten dan legpressen cheaten gewoon keihard :p
Of hebben kite high squats :)

je zit je zelf toch alleen maar belachelijk te maken als je dat zegt?
Iedereen drukt meer bij legpress dan bij squat, dus als je gaat zeggen dat je 280 legpressed en squat, doe je toch wel heel erg iets verkeerd.

je zit je zelf toch alleen maar belachelijk te maken als je dat zegt?
Iedereen drukt meer bij legpress dan bij squat, dus als je gaat zeggen dat je 280 legpressed en squat, doe je toch wel heel erg iets verkeerd.

lees eens goed

ik zeg net dat niemand evenveel kan squatten dan legpressen zonder te cheaten
op je squat ... en zelfs dan nog ...

dus, jij doet iets verkeerd ... begrijpend lezen ... hier, hoppa :hornyna:

Laatst bewerkt:
lees eens goed

ik zeg net dat niemand evenveel kan squatten dan legpressen zonder te cheaten
op je squat ... en zelfs dan nog ...

dus, jij doet iets verkeerd ... begrijpend lezen ;)

En ik zeg dat als iemand dat zegt (met je refereerde ik niet naar jou) hij zich zelf alleen maar voor schut zet.
Dus ik zie mijn fout eigenlijk niet? misschien heb je het verkeerd geïnterpreteerd?

maar goed ik hoef geen e-bitchfight :P

on topic blijven sletjes!:mad:

En ik zeg dat als iemand dat zegt (met je refereerde ik niet naar jou) hij zich zelf alleen maar voor schut zet.
Dus ik zie mijn fout eigenlijk niet? misschien heb je het verkeerd geïnterpreteerd?

maar goed ik hoef geen e-bitchfight :P

nee jij leest gewoon verkeerd!

Terug
Naar boven