Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als ik erop let zal ik het zeker doen !
Mijn kledij is meestal grijze baggie nike broek of een zwarte trainingbroek ook van nike met groene streep erin, shirt verschilt.
Al ben ik vorige week wel dinsdag gaan trainen. Probeer me nu te herinneren wie er allemaal was, want er was veeeeeeeel volk toen shit zeg !
Pull-Ups : allemaal met straps
10xlichaamsgewicht
8xlichaamsgewicht
7,5xlichaamsgewicht
Bent over row :
12x40
10x50
8x55 met straps
Military press :
12x30
12x30
10x30
Preacher curls :
12x15
12x15
12x15
Triceps pushdown :
15x10
12x10
12x10
Deed deugd na maandag niet te trainen ! Heb wel spijt dat ik niet getraind heb ook, maarja.
De ene keer begin ik met pull ups en de andere keer met bent over row, daarom dat ik de laatste set van BOR's met straps heb gedaan.
Die military presses gaan maar niet omhoog
Ging niet bijzonder vandaag **** man ! Wou de deadlift vanaf de 100kg met belt en straps doen ging dat ffe k*t !!!!!! Had precies wel weinig energie ook. Kan niet aan het fappen liggen want ik fap bijna alttijd voor mijn training donderdag haha Maar meestal heb ik dan 2 maaltijden binnen buiten nu maar 1tje, kan dit een verschil geven ?
Leg press ging wel goed maar doe normaal 6 setjes terwijl nu maar 4 en een voldaan gevoel.
Kan dit alles ook te maken hebben omdat ik maandag geen benen gedaan heb ? Lijkt mij weinig waarschijnlijk neem ik aan