XXL Nutrition

Slaande ruzie met ouders over fitness.

Ik zou op de koelkast pissen als teken van mannelijke dominantie en zo je terrein af te bakenen

Nee srs heb gewoon even goed gesprek met ze, je bent 18 jaar gedraag je ernaar

Misschien wennen ze er vanzelf aan hoor. Maar zo klinkt het niet als ze je zelfgekochte eten uit je handen trekken. Wtf?!

Toon hen gewoon wat foto's van arnold/coleman enz en zeg hen dat dit je doel is en dat je er alles voor over hebt om het te bereiken, en als ze dit niet kunnen accepteren en respect voor hebben je jouw conclusies zult trekken en het ze altijd kwalijk zult nemen.

Tbh wel herkenbaar hoor, snap niet dat zo weinig mensen dit als reacties krijgen.
In mijn hoofd klinkt er dan altijd 'haters gonna hate' en ik doe gwn lekker men ding, je weet zelf waarvoor je het doet. Als zij het niet begrijpen wil je hun best wel ff wat uitleg geven erover. Ook denk ik dat als je hun wat achteroverblaast met wetenschappelijk correcte informatie (voor zover ze wat wetenschappelijk minded zijn) ze daar wel nog een soort van respect voor kunnen krijgen, dat je werkelijk wel weet waarmee je bezig bent en niet gewoon vollop schranst als een malle. Overigens is je pc afpakken gewoon echt ****ed up...

Toon hen gewoon wat foto's van arnold/coleman enz en zeg hen dat dit je doel is en dat je er alles voor over hebt om het te bereiken, en als ze dit niet kunnen accepteren en respect voor hebben je jouw conclusies zult trekken en het ze altijd kwalijk zult nemen.

als ik zou zeggen dat ik er zo zou willen uitzien zouden mijn ouders ook beginnen met dat geouwehoer van topicstarter:p

of je geeft je ouders een corrigerende tik,kijken wat ze dan doen!

juist, gewoon een keer flink breed voor je vader gaan staan en hem es mooi uitleggen dat je dat eten NODIG hebt. want als je al nieuwe kleren hebt moeten kopen lijkt me dat je al redelijk breed bent geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
2llg75f.jpg

.

Laatst bewerkt:
18 is een prima leeftijd om op jezelf te gaan. Al die idiote reacties van dominantie tonen slaan echt helemaal nergens op, die mensen hebben wat teveel boekjes over mannelijk zijn gelezen volgens mij. Maar als je er niet uitkomt met je ouders dan wordt het tijd om op eigen benen te staan.

Als je zoveel werkt, waarom leg je de koelkast bij de supermarkt in de kantine niet tyfes vol met eten?
En verder is het gewoon zoeken naar hoe je hun duidelijk kan maken dat je gezond bezig bent. (ohja, 1,5 brood en kilo kwark.. Dafuq?!)

laat ze anders hier alle reacties lezen:P

Wie van je ouders heeft het meeste verstand? Daarmee om tafel gaan zitten en het probleem aankaarten. Zorg iig. dat de domst van de twee er niet bij zit.

Ik dacht dat mijn ouders erg waren maar ;s

trieste ouders zeg :lol:

• Topic Starter Topic Starter
Als je zoveel werkt, waarom leg je de koelkast bij de supermarkt in de kantine niet tyfes vol met eten?
En verder is het gewoon zoeken naar hoe je hun duidelijk kan maken dat je gezond bezig bent. (ohja, 1,5 brood en kilo kwark.. Dafuq?!)

laat ze anders hier alle reacties lezen:P

Haha, bij ons wordt andermans eten gewoon opgegeten, als je daar 2 frikandellen broodjes een dag laat liggen zijn ze binnen 3 uurtjes op.:mad:
Wordt ook op het werk belachelijk gemaakt omdat ik zoveel eet.
Ondertussen win ik de strijdt al op het werk maar hier thuis zit het nog niet zo mee.

ik werk zelf namelijk ook in de supermarkt maar gewoon in een bakje proppen, naam erop en ze blijven er wel vanaf :P

Terug
Naar boven