- Waardering
- 75
we hebben het hier over hem, niet over mij he. ik heb geen ruzie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we hebben het hier over hem, niet over mij he. ik heb geen ruzie
Wat is je argument?18 is een prima leeftijd om op jezelf te gaan. Al die idiote reacties van dominantie tonen slaan echt helemaal nergens op, die mensen hebben wat teveel boekjes over mannelijk zijn gelezen volgens mij. Maar als je er niet uitkomt met je ouders dan wordt het tijd om op eigen benen te staan.
Neem niet de advies hier over respectloosheid tegen je ouders. Los het gewoon verstandig op.
Kunnen jullie anders niet van ouders ruilen?Ik heb het tegenovergestelde probleem. Ik ben op dieet al hele jaar door, en als ik op bezoek ga bij me moeder, komt ze met lekkere verse broden, pannenkoeken en vettige voedsel mij verleiden haha.
Maar de OP heeft een wat ernstiger probleem, zo iets heb ik nog nooit gehoord :O

"eet zn anderhalf brood op een dag, 2 shakes, appels bananen kilo kwark en 2 eieren en nog eens 2 borden middag eten, (zal vast dingen vergeten zijn)"

Ik zou gewoon een bus pepperspray kopen en elke keer als ze aangerend komen en je eten afpakken eventjes flink in die ogen sprayen zodat je rustig kunt eten...
en ik zou in jouw geval, gewoon niks posten....
) laat ook blijken dat je serieus bezig bent, met de sport die je beoefent.laat je ouders eens een opvoedingsboek kopen ofzo.
sorry dat ik het zeg hoor maar echt idioten.
Mijn moeder deed eerst altijd moeilijk over het koken, het was altijd zon gesmeer volgens haar..
Na een tijdje werd dat wel minder als ze zag dat ik gewoon alles netjes achterliet...
maar dit verhaal van jou slaat echt alles. Vervelende aan veel ouders is dat ze denken dat ze alles weten, terwijl ze waarschijnlijk geen **** weten van bodybuilding.
een stevig gesprek zou toch wel moeten helpen?
overigens'; te strenge ouders creëren sneaky kinderen![]()
Haha, bij ons wordt andermans eten gewoon opgegeten, als je daar 2 frikandellen broodjes een dag laat liggen zijn ze binnen 3 uurtjes op.
Wordt ook op het werk belachelijk gemaakt omdat ik zoveel eet.
Ondertussen win ik de strijdt al op het werk maar hier thuis zit het nog niet zo mee.
. Mijn zusjes mogen hier thuis ook niet meer koken omdat die er altijd een t*fus bende van makenHoi,
Even in het kort, ik kijk al langer mee op dit forum maar post zelf nooit wat tot vandaag.
Ik ben sinds mn 17e begonnen met fitnes en ben nu 18 jaar, train al zn anderhalf jaar, sinds 6 maanden geleden heel fanatiek, 5x in de week + een voedingschema. Ben begonnen met 73 kilo en weeg nu 87 kg. ben 1.94 lang.
Nu is mijn volgende probleem, ik heb sinds 2 maanden flinke ruzie met mijn ouders op het ''doorgeslagen'' eten, ze vinden dat ik mij doe ''vet'' mesten, terwijl ik niet drink, niet rook, geen fastfood eet en alleen maar gezonde dingen binnen krijg, eet zn anderhalf brood op een dag, 2 shakes, appels bananen kilo kwark en 2 eieren en nog eens 2 borden middag eten, (zal vast dingen vergeten zijn), nu hebben mij ouders tegen me gezegt dat ze maar maximaal 4 dubbele sneetjes maken op een dag en wat ik meer wil moet ik maar zelf kopen.
Weten jullie een oplossing wat ik kan regelen met mijn ouders?, ik wordt echt helemaal gek. Telkens als ik 2.5 uur na het avond eten wat te eten ga maken komen ze al aangerend en zitten ze me het eten af te pakken.
Ik ben echt ten einde raad, what to do??
Nog meer bij mensen waar het thuis zo gaat?
Mvg Rick
ZOJUIST ook weer gezeik met ma....
"ER WORDT HIER NIET MEER GEKOOKT, GESMEER ALTIJD DE HELE DAG AAN HET KOKEN BALBALBLABLALB"
"JE DOET ALSOF JE EEN PROFESSIONAL BODYBUILDER BENT, JE BENT GEEN TOPSPORTER JE SLAAT HELEMAAL DOOR"
wat moet ik hier nou mee?...
Heb net boodschappen gedaan maar ik kan echt niet gaan koken nu.
Met mijn moeder valt echt niet te praten en ze begint alleen maar te schreeuwen. mijn pa daarentegen is wel gewoon mee te praten...

ZOJUIST ook weer gezeik met ma....
"ER WORDT HIER NIET MEER GEKOOKT, GESMEER ALTIJD DE HELE DAG AAN HET KOKEN BALBALBLABLALB"
"JE DOET ALSOF JE EEN PROFESSIONAL BODYBUILDER BENT, JE BENT GEEN TOPSPORTER JE SLAAT HELEMAAL DOOR"
wat moet ik hier nou mee?...
Heb net boodschappen gedaan maar ik kan echt niet gaan koken nu.
Met mijn moeder valt echt niet te praten en ze begint alleen maar te schreeuwen. mijn pa daarentegen is wel gewoon mee te praten...
stond gistet op het punt om te vragen of ik niet bij iemand andets kan komen eten?
dit is echt belachelijk en elke dag maak ik het mee :@