AndroidHealthClinic

slaapmedicatie

Down playing once again. Begrijpend lezen is je sterkste kant niet he;
Ik ben helemaal niet getraumatiseerd. Het is een flauwe opmerking.
En de preek die ik afsteek is er geen. Ik zeg gewoon dat deze producten veel erger en gevaarlijker zijn dan velen hier denken. Jullie spreken er over alsof je voor ieder kwaaltje nood hebt aan een pilletje, niet beseffende dat het pilletje erger is dan het kwaaltje.

Maar neem gerust af en toe maar een zware benzo, een slaappil,... het zou best eens kunnen, ZOALS IK REEDS ZEI, dat jij er goed mee kan omgaan (wat ik betwijfel want je schijnt de gevaren te onderschatten), maar de meesten raken er aan verslaafd. Vergelijk eens de cijfers, op internationaal vlak, van objectieve bronnen, en sta versteld hoeveel mensen deze pillen slikken, en hoeveel daarvan verslaafd raken.
We hebben in België tientallen centra en ze zitten allemaal bomvol, met wachtlijsten die oplopen tot twee jaar en meer.
Maar goed, je baseert je op je eigen ervaring, een zeer sterk argument.

En nu ga ik slapen want ik heb zonet mijn angstremmers en slaappil genomen. Mijn pilletje voor mijn obessive compulsion behavior heb ik ook zonet ingenomen, en de fentanylpleister, voor dat lekkere suffe geluksgevoel is ook gekleefd. Morgenvroeg dan wel een dexaprine nemen om me op te peppen, of eventueel een andere upper. We zien wel.

Ik zit je maar wat te jennen man. Puur omdat je zo overkomt als een moraal ridder.

Natuurlijk is het niet verstandig om loads aan benzo's te gaan nemen als het ff zonder kan. En natuurlijk zijn ze verslavend.

Ts lijkt echter een serieus iemand die serieus met zijn kuur bezig is en een hulpmiddel wil gebruiken. Hij verdiept zich erin, weegt voors en tegens af en maakt als een volwassen man een keuze.

beste in slaper is zolpidem pak het al jaren veel minder hard als seroquel of iets dergelijks, niet het verwart moe gevoel als je opstaat

Terug
Naar boven