Fitness Seller

Slechte sfeer in de gym

Geen problemen met een praatje tussendoor. Als ik met m'n maatje train wordt er ook wel gekletst, alleen niet tijdens de sets. Blijven wel gefocust. Als ik alleen train heb ik muziek op en heb ik meestal een korte training en geen tijd voor geklets.

Na deadliften en squat ben ik zo waus dat ik enkel maar knikken als er iemand iets zegt.
En ik heb werkelijk geen idee wat ze dan zeggen..

Ik lul af en toe wel wat in de gym, maar over het algemeen (en vooral tijdens de sets!) probeer ik zo gefocust mogelijk te zijn. Muziek aan en knallen maar. Nou train ik dan ook op de campus, waardoor er altijd verschillende mensen zijn en je zodoende niet echt een band met mensen opbouwt. In m'n oude sportschool lulde ik altijd eindeloos door tussen setjes, haha.

Haha mack ,mag best hoor maar als je merkt dat iemand het niet fijn vind dan beter kappen. Ik zie ook zoveel mensen kletsen en alles bezet houden ipv serieus trainen.

Hier is de sfeer leuk hoor , we praten openlijk over onze anabolen kuurtjes, en we geilen op elke chick met yoga pants.

Ik train loeihard maar een beetje ouwehoeren tussendoor is altijd leuk. Wat moet je anders doen als je paar minuten rust neemt tussen sets. Sommige mensen hier gedragen zich echt als autisten.

Je bent in een openbare ruimte, hier wordt gesocialized. Als je daar niet tegen kan moet je met je saaie harses lekker thuis gaan trainen.

helemaal geen openbare ruimte aangezien je lid moet zijn
en als ik train, ook loeihard, dan heb ik m'n rust nodig
dikke focus om op adem te komen, beetje voelen of je pomp er al is
even denken of je wat zwaarder kan pakken etc.

als je eenmaal een praatje maakt duurt dat al heel gauw langer dan m'n rust
en aangezien ik veelal supersets doe is er al helemaal weinig rust, misschien 30-60sec

ja zyzz maakte ook altijd fun tijdens zijn trainingen ..

Haha mack ,mag best hoor maar als je merkt dat iemand het niet fijn vind dan beter kappen. Ik zie ook zoveel mensen kletsen en alles bezet houden ipv serieus trainen.

Als ze iets bezet houden zeg ik er gewoon wat van. Ga dan maar gewoon staand ergens kletsen. :D

opzich ff praten tussen setjes door is wel lekker maar als je dan van die gasten hebt die met zn 5e staan praten en allemaal iets bezet houden en ipv praten onder het rusten gewoon 5min praten en dan 1setje doen, die zijn schijt irritant

Ik train altijd als het heel rustig is, en dan zijn er 2 andere gasten 9 vd 10x ook die ook wel serieus zijn, gewoon elkaar lekker laten trainen en soms in de rust ff een babbeltje moet kunnen, maar meer doen we niet.

Voorderest zit het altijd vol met gasten die alleen maar die apparaten afgaan, en dan ben je aan het deadliften en dan kijken je ze héél vaag aan. Vorige x een gozer van mijn leeftijd ongeveer 'kijk hem stoer doen' srsly waar is dat voor nodig XD Al dat gehaat.

Dit, praat ook best vaak tussen sets door, mag toch wel een beetje sociaal zijn lijkt me?

Precies.
Mensen met oordopjes en zogenaamd in hun eigen wereldje zijn op de gym, zeggen jullie nog wel goeiedag als je binnenkomt?
BB is een prima sport waarbij je tussendoor tijdens setjes even kan praten, denk toch niet dat de pro's helemaal stil zijn tussen elk setje en dat ook gewoon doen. Beetje vreemd als je jaren dezelfde mensen dagelijks ziet maar ze nog niet eens weten hoe je stem klinkt, neigt naar arrogantie.

Ohjee, de meerderheid van de mensen hier moet zeker NIET ergens aan de maaskant komen trainen.. Niet normaal hoeveel hier geluld wordt, en niemand houdt er rekening mee of jij nu wel of niet met een oefening bezig bent.. :D

Ik vind het net gezellig, na een tijd ken je iedereen persoonlijk, en af en toe leer je ook nog ns wat bij over bepaalde oefeningen :)

Terug
Naar boven