JesseUTG
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe ik dan ook, maar echt aangenaam is het ook niet als je je adem ziet vliegen...
en is trouwens niet enkel in de zaal, maar ook in de kleedkamers
tenzij jij graag in de koude doucht en omkleedt?![]()

Pepermuntje?maar echt aangenaam is het ook niet als je je adem ziet vliegen...

![]()
dat de verwarming niet op max. hoeft te staan, daar ben ik het over eens
maar enigzins aangename temperatuur ipv het gevoel te hebben dat je buiten staat mag ook wel

1 van de grootste redenen waarom ik in januari ga veranderen van gym is eigenlijk ook wel de sfeer...
ik heb nu 3 jaar in dezelfde gym getraind, maar die heeft gewoon de sfeer van een begrafenis jammer genoeg: amper volk en dan nog voor meer dan 90% oudjes of beachboys die meer staan te lullen tegen elkaar en die je amper ziet bijkomen
aangezien het de voorbije dagen gesloten was, heb ik dan maar enkele dagen ergens anders getraind (waar het veel drukker was en er ook effectief stevig getraind werd) en zo'n omgeving werkt stukken motiverender om door te knallen eerlijk gezegd
wel meer van die buitenlanders met petje en pyjama-broek daar, maarja... je kan niet alles willen zeker

Ik weet niet of iemand hier ook last heeft van mensen die constant staren?
Zo irritant! Je kan het vaak negeren, maar bij drukte is dat haast onmogelijk. Ik word lichtjes er paranoia van, vooral als het gasten zijn die breder en sterker zijn. Ik vraag me dan af of ze staren om te zien welke oefening ik doe of omdat mijn form ****ed up is.

Vind het juist wel chill om tussen de setjes door beetje te babbelen met anderen. Ik zou dus best gehaat zijn zo te lezen.![]()
Ik weet niet of iemand hier ook last heeft van mensen die constant staren?
Zo irritant! Je kan het vaak negeren, maar bij drukte is dat haast onmogelijk. Ik word lichtjes er paranoia van, vooral als het gasten zijn die breder en sterker zijn. Ik vraag me dan af of ze staren om te zien welke oefening ik doe of omdat mijn form ****ed up is.
+1
Ben ook zo'n type die alleen maar op zichzelf let. Oordopjes in en gewoon in eigen wereld dan

Heerlijk, een sportschool waar iedereen zijn klep houdt en gewoon hard traint

Niks is zo irritant aan groepjes die meerdere apparaten bezet houden en dan wat gaan lopen praten. Ga dan ergens aan een bar zitten.