XXL Nutrition

Slechte sfeer in de gym

Ik train altijd met m'n broer samen, tussen de verschillende oefeningen is er tijd zat om ff te praten met anderen, tijdens een set natuurlijk niet maar ik zie t probleem niet zo, niks mis met een beetje sociaal contact met mensen die je dagelijks ziet.
Die 5 minuten gaan echt t verschil niet maken tussen een goede training of een waardeloze

Af en toe iets tussen door tijdens rust is niet heel erg, 9 van de 10 keer gaat het bij ons toch over bodybuilding.

Maar ook vaak zat dat ik niet wil praten, gewoon oordopjes in met herrie en soms me capuchon op me kop. Lekker in me eigen wereldje. ;)

Waarom is dit een discussie onderwerp... als iemand effe tussen setjes door een babbeltje wil maken prima toch.. En als iemand zich volledig op zijn trainen let ook prima. Zolang er maar respect voor elkaar is in de gym.

Heerlijk, een sportschool waar iedereen zijn klep houdt en gewoon hard traint

Wat je zegt, heb zelf veelsteveel lullende mensen in de sportschool. En dan raar opkijken als ik half stervend langs kom lungen. Zo van: kijk hem, hij traint hard, wat een mong**l.

Just do what you want to do, and don't give a **** about the rest!

Sportschool hier loopt vol met aggressieve Ectomorph marokkanen.
Heel kansloos

Wat je zegt, heb zelf veelsteveel lullende mensen in de sportschool. En dan raar opkijken als ik half stervend langs kom lungen. Zo van: kijk hem, hij traint hard, wat een mong**l.

Just do what you want to do, and don't give a **** about the rest!

Volgens mij zijn die lui vergeten wat ze in principe behoren te doen in de gym :sukkeltje:

Lkkr rustig, beter dan een instructeur die ff den babeltje wil maken terwijl jij aan het bankdruken ben met oortjes in

Stond te deadliften, komt er ook zo'n ook aan ja. Maar het is gelukkig niet allemaal zo bij ons. Tussendoor wou er 1tje wat reps doen, geen problemen mee, en die wist wel wat hij deed. Jammer genoeg is die keren dat hij er is op 1 hand te tellen.

1 van de grootste redenen waarom ik in januari ga veranderen van gym is eigenlijk ook wel de sfeer...
ik heb nu 3 jaar in dezelfde gym getraind, maar die heeft gewoon de sfeer van een begrafenis jammer genoeg: amper volk en dan nog voor meer dan 90% oudjes of beachboys die meer staan te lullen tegen elkaar en die je amper ziet bijkomen

aangezien het de voorbije dagen gesloten was, heb ik dan maar enkele dagen ergens anders getraind (waar het veel drukker was en er ook effectief stevig getraind werd) en zo'n omgeving werkt stukken motiverender om door te knallen eerlijk gezegd

wel meer van die buitenlanders met petje en pyjama-broek daar, maarja... je kan niet alles willen zeker

Iedere gym heeft wel enkele douchebag-leden helaas. De sfeer hangt af van het tijdstip dat je gaat trainen meestal. Gewoon je muziek opzetten en je proberen af te sluiten van de rest. Al vind ik de vele stereotypes grappig om te zien.

Het enige wat me mateloos irriteert is dat er van die balloon animals vanaf mijn eerste set komen vragen: 'Moet je nog lang?' Sommigen denken dat hun workout belangrijker is dan die van anderen, kansloos gewoon.

Iedere gym heeft wel enkele douchebag-leden helaas. De sfeer hangt af van het tijdstip dat je gaat trainen meestal. Gewoon je muziek opzetten en je proberen af te sluiten van de rest. Al vind ik de vele stereotypes grappig om te zien.

Het enige wat me mateloos irriteert is dat er van die balloon animals vanaf mijn eerste set komen vragen: 'Moet je nog lang?' Sommigen denken dat hun workout belangrijker is dan die van anderen, kansloos gewoon.

Dit.
Ik train direct na het werk om die k*t petjes van 14 die in groepen van 300 komen om 1 keer een setje van -30kg te benchen en dan uren lopen te zeveren en dat kreng bezet houden voor te zijn. Liever nog niemand als behalve bejaarden op de loopband in de gym dan dat !. Timing is everything.

Onthoud wel dat de gym een publieke plaats is lol

Probeer altijd zo gefocust mogelijk te trainen. Tussendoor ouwehoeren leidt daar vanaf. Train weleens met mijn vriendin maar dat zijn toch altijd de mindere trainingen qua gewichten en intensiteit.

1 van de grootste redenen waarom ik in januari ga veranderen van gym is eigenlijk ook wel de sfeer...
ik heb nu 3 jaar in dezelfde gym getraind, maar die heeft gewoon de sfeer van een begrafenis jammer genoeg: amper volk en dan nog voor meer dan 90% oudjes of beachboys die meer staan te lullen tegen elkaar en die je amper ziet bijkomen

aangezien het de voorbije dagen gesloten was, heb ik dan maar enkele dagen ergens anders getraind (waar het veel drukker was en er ook effectief stevig getraind werd) en zo'n omgeving werkt stukken motiverender om door te knallen eerlijk gezegd

wel meer van die buitenlanders met petje en pyjama-broek daar, maarja... je kan niet alles willen zeker
dat is toch juist een droom gym? (behalve die beachboys)
lekker rustig en veel bejaarden dus squatracks zijn vrij.

bij mij is er altijd wel een goede sfeer door de bejaarden en dikke mensen behalve s'avonds, maar dan train ik gelukkig niet :D

dat is toch juist een droom gym? (behalve die beachboys)
lekker rustig en veel bejaarden dus squatracks zijn vrij.

bij mij is er altijd wel een goede sfeer door de bejaarden en dikke mensen behalve s'avonds, maar dan train ik gelukkig niet :D

vond ik in het begin ook, maar is me toch meer en meer beginnen irriteren omdat er dan vaak geen deftige spotter aanwezig is
ook het feit dat je dan van die mensen hebt die het squatrack een uur bezet houden omdat ze squats, OHP en ook nog eens deadlifts (te lui om barbell ergens anders te leggen) aan dat rack staan te doen...

het is eigenlijk vooral een combinatie van factoren waaraan ik me ben beginnen ergeren: doodse sfeer, ijskoud in de winter, gebrekkig materiaal (bijvoorbeeld maar 1 verstelbaar bankje om incline-oefeningen mee te doen... wel stuk of 10 gewone bankjes dan :rolleyes: ), toilet temidden de zaal (gezellig schijten tussen het volk), prijs (duurste gym van gans de omgeving),..

Dan trek je een vestje aan?
Ik vind dat juist ideaal. Beter dan die sportscholen die juist in de winter de verwarming zo hoog opstoken, dat je bij voorbaat al begint te zweten. Laat staan als je even bezig bent.

Dan trek je een vestje aan?
Ik vind dat juist ideaal. Beter dan die sportscholen die juist in de winter de verwarming zo hoog opstoken, dat je bij voorbaat al begint te zweten. Laat staan als je even bezig bent.

doe ik dan ook, maar echt aangenaam is het ook niet als je je adem ziet vliegen...
en is trouwens niet enkel in de zaal, maar ook in de kleedkamers
tenzij jij graag in de koude doucht en omkleedt? :P

Terug
Naar boven