MuscleMeat

Slechte sfeer in de gym

:)

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 10:27 ----------

Ik vind het ook irritant al die dop-ridders. Ze zijn volkomen afgesloten en houden daardoor niet alleen dingen langer bezet, maar je kunt ook niet iets vragen zonder ze op de schouder te moeten tikken.
Echt een trend van de laatste jaren. Of die klote-telefoon of dopjes. Als je maar weg bent. Ik haaaat het.
Maar dat ligt aan mij hoor, ik hou er niet van om welk zintuig dan ook af te sluiten. Dat voelt eng :o

Precies.

:)

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 10:27 ----------

Ik vind het ook irritant al die dop-ridders. Ze zijn volkomen afgesloten en houden daardoor niet alleen dingen langer bezet, maar je kunt ook niet iets vragen zonder ze op de schouder te moeten tikken.
Echt een trend van de laatste jaren. Of die klote-telefoon of dopjes. Als je maar weg bent. Ik haaaat het.
Maar dat ligt aan mij hoor, ik hou er niet van om welk zintuig dan ook af te sluiten. Dat voelt eng :o

Daar kan ik me goed in vinden, erg irritant altijd.

Ik doe tijdens de set 1 oortje in, en tussen de setjes door hang ik ze altijd over me oren heen.
Voelt naar mijn mening altijd wat onbeschoft als je zo afgezonderd gaat trainen

vind het heerlijk om met harde muziek te trainen, motiveerd mij wel.
hiernaast is dopjes in je oren ontzettend handig als je ongestoord wilt trainen..

vind het heerlijk om met harde muziek te trainen, motiveerd mij wel.
hiernaast is dopjes in je oren ontzettend handig als je ongestoord wilt trainen..
Ik heb juist oordopjes in om irritante mensen te weren, zelfs niet eens muziek aan :P

gewoon een bloedhekel aan mensen die me storen met irritante vragen of hoe hun dag is geweest...

aan de andere kant mag een ieder die me iets te melden heeft het altijd tegen me zeggen :)

ik zie die oordopjes als barriere als je niks zinvols te melden heb dan zeggen ze het meestal dus ook njet :D

Heb altijd 1 oortje in, met knalmuziek om me op te peppen. Maar altijd 1 oor vrij omdat ik paranoide wordt als ik niet kan horen wat er om me heen gebeurd of als iemand me aanspreekt ik dat niet hoor. Wat hierboven al gezegd is: vind het persoonlijk sociaal om een ander te kunnen horen. Maar iemand die beide oortjes in heeft bestempel ik daarmee absoluut niet als asociaal.

Blijf er bij, petjes in de gym en dikke mensen die na 10 minuten al weer weggaan omdat ze dan denken getraind te hebben bezorgen mij een slechtere sfeer.

Heb altijd 1 oortje in, met knalmuziek om me op te peppen. Maar altijd 1 oor vrij omdat ik paranoide wordt als ik niet kan horen wat er om me heen gebeurd of als iemand me aanspreekt ik dat niet hoor. Wat hierboven al gezegd is: vind het persoonlijk sociaal om een ander te kunnen horen. Maar iemand die beide oortjes in heeft bestempel ik daarmee absoluut niet als asociaal.

Blijf er bij, petjes in de gym en dikke mensen die na 10 minuten al weer weggaan omdat ze dan denken getraind te hebben bezorgen mij een slechtere sfeer.
Ik draag en petje en ben dik zeg je nou dat ik niet in de gym thuishoor :mad:

Nee ff srs nooit zoveel zin om me haar te doen ofzo voor trainen dan maar gewoon een pet op... is niks raar aan toch anders sta je daar met je halfgare ochtendkop dan maar liever een petje :)

en dikke mensen die alleen maar aan de bar hangen en 10 minuten fietsen ja dat zijn idd irritante mannetjes.... meestal omdat ze ook nog een grote mond hebben hahaha

Ik draag en petje en ben dik zeg je nou dat ik niet in de gym thuishoor :mad:

Nee ff srs nooit zoveel zin om me haar te doen ofzo voor trainen dan maar gewoon een pet op... is niks raar aan toch anders sta je daar met je halfgare ochtendkop dan maar liever een petje :)

en dikke mensen die alleen maar aan de bar hangen en 10 minuten fietsen ja dat zijn idd irritante mannetjes.... meestal omdat ze ook nog een grote mond hebben hahaha

Met petjes bedoel ik: van die groepjes veel te jonge gasten die met 10 man anderhalf uur dezelfde oefening doen waardoor ik er niet bij kan, met hun veel te dure telefoon spelen etc.

Niet letterlijk petjes......

Met petjes bedoel ik: van die groepjes veel te jonge gasten die met 10 man anderhalf uur dezelfde oefening doen waardoor ik er niet bij kan, met hun veel te dure telefoon spelen etc.

Niet letterlijk petjes......
mijn welgemeende excuses voor het verkeerd interpreteren van uw boodschap ;)

Daar kan ik me goed in vinden, erg irritant altijd.

Ik doe tijdens de set 1 oortje in, en tussen de setjes door hang ik ze altijd over me oren heen.
Voelt naar mijn mening altijd wat onbeschoft als je zo afgezonderd gaat trainen

wat is er nu onbeschoft om met oortjes te trainen? Snap het niet.
Als ik train heb ik graag goede muziek EN vind het leuker als men me met rust laat.
De kans dat ze tegen je beginnen te lullen met oortjes is kleiner dan zonder.
Wil je praten? best, na de training kunnen we aan de bar wat drinken maar in de zaal train ik liever lekker door.
Is dat dan uit onbeschoftheid? Vind van niet. Eerder doelgericht.

Als ik train heb ik graag goede muziek EN vind het leuker als men me met rust laat.
Wil je praten? best, na de training kunnen we aan de bar wat drinken maar in de zaal train ik liever lekker door.
Afgezien daarvan, je bent er voor jezelf niet om vriendjes te maken...alhoewel sommige mensen..

Je bent toch geen autist die niet tegen interactie kan? Stel dat ik wil vragen of jij na je set even wil helpen met mijn squats zodat ik weet hoe diep ik moet, dan moet ik dus met een vlag gaan zwaaien of je in je rug prikken omdat je mijn zoetgevooisde stem niet hoort door die goede muziek van je.

Of er flikkert iemand van een pull bar en jullie zijn de enigen in de zaal. Hij of zij sterft, omdat jij niets hoorde en niet adequaat kon inspelen op de situatie.

Of het luchtalarm gaat en iedereen moet geevacueerd worden. Blijf jij dus achter, want je hoort niets.

Of er is iets mis met de machine waar je op traint, maar jij hoort het gekraak niet en er valt zo 120kg op je harses. Allemaal omdat jij niets hoorde, behalve goede muziek.

Ik kan nog wel even doorgaan hoor:rolleyes:

Als ik train heb ik graag goede muziek en vind het leuker als men me met rust laat.
Wil je praten? Best, na de training kunnen we aan de bar wat drinken maar in de zaal train ik liever lekker door.

+1

Korte praatjes tijdens de rustsetjes kunnen wel. Het moet igg niet te lang worden en zodra iemand hulp nodig heeft, help ik diegene altijd.

Je bent toch geen autist die niet tegen interactie kan? Stel dat ik wil vragen of jij na je set even wil helpen met mijn squats zodat ik weet hoe diep ik moet, dan moet ik dus met een vlag gaan zwaaien of je in je rug prikken omdat je mijn zoetgevooisde stem niet hoort door die goede muziek van je.

Of er flikkert iemand van een pull bar en jullie zijn de enigen in de zaal. Hij of zij sterft, omdat jij niets hoorde en niet adequaat kon inspelen op de situatie.

Of het luchtalarm gaat en iedereen moet geevacueerd worden. Blijf jij dus achter, want je hoort niets.

Of er is iets mis met de machine waar je op traint, maar jij hoort het gekraak niet en er valt zo 120kg op je harses. Allemaal omdat jij niets hoorde, behalve goede muziek.

b*ch please.

Laatst bewerkt:
Hier wordt gecurled in het squatrek en de leggpress wordt gebruikt als preacher curl bench..paar honderd leden en denk ik maar een handje vol dat het squatrek en de legpress gebruikt waar ze voor zijn...
Zelfs 1 van de medewerkers gebruikt het squatrek af en toe voor shoulderpress. Als ie nou ging staan, dan zeg ik okee maar hij zet er ook nogeens een bankje in. Ongeloofelijjk met maar 1 rek.

Train meestal samen, vind ik persoonlijk lekkerder... Vind het allemaal niet zo erg. Alsof ik mijn setjes niet kan doen omdat iemand tegen me praat...

Ach, zo zie je maar weer. Ieder z'n eigen ding. Het helpt me concentreren op wat ik doe, en geeft ook wel rust na een drukke dag.

Ik had wat duidelijker moeten zijn.
Als je hulp nodig hebt of iemand wil vragen om te spotten dan doe ik dat met plezier.
Of een beginner wat tips geven ivm een oefening, ook daarvoor neem ik zonder morren tijd.
Maar dat is traininggerelateerd... Met alle plezier.
Maar kom aub niet praten over koetjes en kalfjes terwijl je merkt dat iemand aan een set bezig is.
Vind het nu eenmaal veel prettiger om gefocust te trainen. Ieder zijn manier maar over je bioscoop bezoek vertellen terwijl je aan het curlen bent is niet waarvoor ik kom trainen. Daar zijn andere gelegenheden voor.
Maar nogmaals, ieder zijn eigen manier. Als anderen zo plezier beleven aan hun training, mij best.
;-)

Waar ik mij nog meer over verbaas is wanneer 2 gasten samen trainen en dan alsnog oordopjes in hebben. Dan moet je haast wel autistisch zijn. Ik vind het trouwens pas asociaal worden als echt iedereen in die ruimte het doet, een paar maakt mij echt niet uit. Je besteedt er toch heel veel van je vrije tijd en bent er toch met een hoop mensen die dezelfde passie hebben. Zal natuurlijk ook wel heel erg per sportschool verschillen. Heb zelf nog nooit met eigen muziek op getraind.

Het is trouwens ook maar beter dat ik wat ouwehoer tussen mijn setjes door (en al helemaal als ik alleen train), anders heb ik veel te veel de neiging om mensen op hun uitvoering te corrigeren. Dat wordt ook niet altijd op prijs gesteld :p

Ik zie dit ook wel zo. Al moet ik bekennen dat ik bij me eerste oefening van me training tijdens de setjes muziek op heb om me af te sluiten. Ik vind het aso om zo naast mensen te staan dus dat doe ik dan ook niet.
Mensen vinden het moeilijk of eng om tegenwoordig om met elkaar te praten man. Ik zie hier soms wel is stelletjes over straat lopen die beide oordopjes of een koptelefoon op hebben. Ben je ook 18 jaar en heb je elkaar al niks meer te melden....

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 10:11 ----------

wat is er mis met een petje? kijk je liever naar badhairdaykapsels?

Hij bedoelt met petjes gewoon volkswagen golf-rijders. Van die foute types die zichzelf veel te stoer vinden. Je kent ze wel.

Jij bent nog van voor de oorlog. Of niet?

• Like
Waarderingen: mat

Denk dat dat wel goedkomt met de whiteknights in de gem. gym.

Terug
Naar boven