Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks is zo irritant aan groepjes die meerdere apparaten bezet houden en dan wat gaan lopen praten. Ga dan ergens aan een bar zitten.
Heerlijk, een sportschool waar iedereen zijn klep houdt en gewoon hard traint
Heb alleen zo nu en dan last van mijn vrouw die op de deur gaat tikken als mijn mooie muziek in haar opinie wat te hard staat. Snap het probleem niet zo, ga dan gewoon stofzuigen of zet tijdens het koken de afzuigkap op een hoge stand.
Oordopjes in en zorgen dat je hard genoeg bezig bent dat je er niet stoorbaar uit ziet denk ik.
Heb alleen zo nu en dan last van mijn vrouw die op de deur gaat tikken als mijn mooie muziek in haar opinie wat te hard staat. Snap het probleem niet zo, ga dan gewoon stofzuigen of zet tijdens het koken de afzuigkap op een hoge stand.
Zo erg is het gelukkig nog niet bij mij thuis.Hhahah, zo herkenbaar. Wil je je eventjes afzonderen om je "eigen moment " te hebben, enkeihard in de "zone" te trainen, en dan komen ze om de 5 minuten binnenspringen met een vraag, verzoek, slechts; een taak die je de volgende dag zal moeten uitvoeren,...
Werkt echt enorm op de zin om te trainen. NA 2 keer hou ik het voor bekeken.
Het valt me op dat de oudere garde gewoon stil en alleen wil trainen en dat de jongeren ook meer willen socializen. Ik vind BB in principe ook een saaie sport voor jarenlang 4-5x in de week.(in vergelijking met thaiboksen wat ik deed). Een beetje ouwehoeren vind ik wel prettig op zijn tijd en als ze te lang willen praten, start ik gewoon een nieuw setje en dan is t duidelijk. Geen vies aankijken voor nodig.

Zijn jullie tegen elkaar aan het opbieden wie wel het meeste hardcore is? Misschien eens een idee om op de sportschool ook lekker jezelf te zijn? Vind het ook tamelijk asociaal als het overgrote deel oordopjes in heeft.
Volgens mij loopt het overgrote deel hier gewoon alles te papagaaien wat volgens DBB normen stoer is.
En niet meer kunnen praten als je deadlift en squat? Dan vraag ik mij af wat je in vredesnaam aan het doen bent.
Zijn jullie tegen elkaar aan het opbieden wie wel het meeste hardcore is? Misschien eens een idee om op de sportschool ook lekker jezelf te zijn? Vind het ook tamelijk asociaal als het overgrote deel oordopjes in heeft.
Volgens mij loopt het overgrote deel hier gewoon alles te papagaaien wat volgens DBB normen stoer is.
En niet meer kunnen praten als je deadlift en squat? Dan vraag ik mij af wat je in vredesnaam aan het doen bent.

Waarom is het asociaal om oordopjes in te hebben? Je komt er toch voor jezelf?

Waarom is het asociaal om oordopjes in te hebben? Je komt er toch voor jezelf?