XXL Nutrition

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Al een jaar stabiel dus niks aan de hand!

Ohja vorige maand was ik nog wel verslaafd aan speed
Ohja als ik even niet rook raak ik in de war
Ohja ben nog wel depressief en suïcidaal
Ohja ben momenteel ook nog verslaafd

Maar ben verder wel stabiel hoor dus kom maar door met die hormonen!

Al een jaar stabiel dus niks aan de hand!

Ohja vorige maand was ik nog wel verslaafd aan speed
Ohja als ik even niet rook raak ik in de war
Ohja ben nog wel depressief en suïcidaal
Ohja ben momenteel ook nog verslaafd

Maar ben verder wel stabiel hoor dus kom maar door met die hormonen!
wat zit je nu te zeuren man! het is maar een TRT dosis. weet je zelf ook wel.
je hoeft hier niet te zijn hoor.

jullie zijn allemaal slangen en gunnen deze jongen gewoon geen erectie!

• Topic Starter Topic Starter
Jullie zitten te zeiken dat ik TRT wil ga doen. Terwijl er bodbuilders zijn die in de hoge doseringen test tren en groeihormoon gebruiken en amphetemines/andere harddrugs gebruiken om af te vallen.

Ik eet nu al sinds vrijdag 1800-2000 kcal en meer dan 150 gram eiwit.
"Meer dan 150 gram eiwit". Volgens mij moet je als je aan de AS 2.3x je lichaams gewicht in eiwit eten (vanuit Menno Henselmans zijn PT-training).
Is dus 197,8 gram voor jou. Plus je gaat cutten tijdens te test? Ik ben niet zo'n expert maar kun je niet beter winstrol & anavar nemen ofzo? Of zeg ik nu iets heel geks. (Heb pas sinds 2 dagen research gedaan naar AS.)

"Meer dan 150 gram eiwit". Volgens mij moet je als je aan de AS 2.3x je lichaams gewicht in eiwit eten (vanuit Menno Henselmans zijn PT-training).
Is dus 197,8 gram voor jou. Plus je gaat cutten tijdens te test? Ik ben niet zo'n expert maar kun je niet beter winstrol & anavar nemen ofzo? Of zeg ik nu iets heel geks. (Heb pas sinds 2 dagen research gedaan naar AS.)
Ik neem nooit orals, ook nooit genomen
En oral only is een heel slecht idee
Waarom post je zoiets terwijl je maar 2 dagen onderzoek heb gedaan

Eiwitten kunnen wel hoger bij mij maar heb ik niet echt geld voor.
Nou ja ik kan wel 2 kilo kwark naar binnen werken maar weet niet of dat een goed idee is.

Ik liep een keer de turkse winkel binnen. En ik zei van "1 kilo brief graag". In plaats van bief :-)

Ik kan me niet voorstellen dat jouw begeleiders akkoord gaan met je plannen. Als je tussen de regels door leest, heb je 101 problemen. Je kunt beter eerst werken aan je mentale toestand en dan focussen op je fysiek.

Ik probeer ook wat te leren, vandaar dat ik het vraag. Ik weet dat Oral Only een slecht idee is.
Wil je zelf aan de anabolen? Dan zou ik alleen test gebruiken met een AI bij de hand. Of test en deca met AI en cabergoline bij de hand.
Maar ik weet ook niet alles. Heeft wel voor mij gewerkt eerst.

Ik kan me niet voorstellen dat jouw begeleiders akkoord gaan met je plannen. Als je tussen de regels door leest, heb je 101 problemen. Je kunt beter eerst werken aan je mentale toestand en dan focussen op je fysiek.
Ze zeggen ik mag het doen maar ze gaan wel voor een andere plek zoeken want ze willen het hier niet hebben.

En wat houdt een andere plek precies in?

Hopelijk voor TS geen gesloten plek... Vertrouw je hen niet een beetje te goed met dat allemaal te zeggen?

Kun je dan een filmpje maken als je die 2 kilo opeet :-D

Als ik in het team zou werken van je begeleiders, gingen bij mij in ieder geval alle alarmbellen rinkelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven