- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zit je nu te zeuren man! het is maar een TRT dosis. weet je zelf ook wel.Al een jaar stabiel dus niks aan de hand!
Ohja vorige maand was ik nog wel verslaafd aan speed
Ohja als ik even niet rook raak ik in de war
Ohja ben nog wel depressief en suïcidaal
Ohja ben momenteel ook nog verslaafd
Maar ben verder wel stabiel hoor dus kom maar door met die hormonen!
Moet ie gewoon eens in het topic van @Kathlinoo kijkenjullie zijn allemaal slangen en gunnen deze jongen gewoon geen erectie!

"Meer dan 150 gram eiwit". Volgens mij moet je als je aan de AS 2.3x je lichaams gewicht in eiwit eten (vanuit Menno Henselmans zijn PT-training).Ik eet nu al sinds vrijdag 1800-2000 kcal en meer dan 150 gram eiwit.
Ik neem nooit orals, ook nooit genomen"Meer dan 150 gram eiwit". Volgens mij moet je als je aan de AS 2.3x je lichaams gewicht in eiwit eten (vanuit Menno Henselmans zijn PT-training).
Is dus 197,8 gram voor jou. Plus je gaat cutten tijdens te test? Ik ben niet zo'n expert maar kun je niet beter winstrol & anavar nemen ofzo? Of zeg ik nu iets heel geks. (Heb pas sinds 2 dagen research gedaan naar AS.)
Ik probeer ook wat te leren, vandaar dat ik het vraag. Ik weet dat Oral Only een slecht idee is.Ik neem nooit orals, ook nooit genomen
En oral only is een heel slecht idee
Waarom post je zoiets terwijl je maar 2 dagen onderzoek heb gedaan
Wil je zelf aan de anabolen? Dan zou ik alleen test gebruiken met een AI bij de hand. Of test en deca met AI en cabergoline bij de hand.Ik probeer ook wat te leren, vandaar dat ik het vraag. Ik weet dat Oral Only een slecht idee is.
Ze zeggen ik mag het doen maar ze gaan wel voor een andere plek zoeken want ze willen het hier niet hebben.Ik kan me niet voorstellen dat jouw begeleiders akkoord gaan met je plannen. Als je tussen de regels door leest, heb je 101 problemen. Je kunt beter eerst werken aan je mentale toestand en dan focussen op je fysiek.
Nou ja ik kan wel 2 kilo kwark naar binnen werken maar weet niet of dat een goed idee is.
Een andere plek waar gebruik toegestaan is.
1 kilo kwark kan ik wel hebben. Denk dat ik van 2 kg diarrhee krijg maar ik ga het wel een tijdje proberen.