- Waardering
- 1.491
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 5%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee
Ze gaan een andere plek voor me zoeken.Alsof jouw begeleiding op twee dagen tijd heeft besloten dat het goed is dat jij je eigen TRT/kuur fixt. Uit illegale bron nota bene.
De geslote?
Nee een plek waar je wel mag gebruiken
Jou lifts na 3 jaar zijn meer entertainment eerlijk gezegd.
Je was toch al een jaar stabiel? Maar wel elke maand suicidale gedachtes? Zo stabiel is dat niet man.TRT is beter als mijn suicidale gedachtes die ik elke maand krijg.
Als je dat mij niet gunt dan ben je gewoon een slang.
Stabiel als in geen psychoses.Je was toch al een jaar stabiel? Maar wel elke maand suicidale gedachtes? Zo stabiel is dat niet man.
Wat hou je nog meer achter?
Maar de rest van de mentale problemen blijven wel gewoon doorgaan as usual?
Wacht dit toch gewoon even af voor je ondoordachte beslissingen gaat makenIk heb niks te verliezen. Ik kan geen god***domme stijve krijgen. Ben al maanden lang depressief. Ze gaan mijn medicatie verwisselen maar twijfel echt of dat iets gaat oplossen.
JaMaar de rest van de mentale problemen blijven wel gewoon doorgaan as usual?
Suicidale gedachtes, depressie etc?
Sinds ik 3 antipsychotica neem heb ik die problemen al. Dus een jaar.Wacht dit toch gewoon even af voor je ondoordachte beslissingen gaat maken
Je was toch al een jaar stabiel? Maar wel elke maand suicidale gedachtes? Zo stabiel is dat niet man.
Wat hou je nog meer achter?
Ben ook verslaafd aan lorezepam op het moment. Die moet ik 7.5 mg per dag pakken maar ik vraag steeds extra voor het slapen. Dus daat is 10mg lorezepam per dag.