XXL Nutrition

Sluiten AUB. Ik ga niks gebruiken. Medicatie veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Komt door dopamine. (pep psychose bijv)
Dopamine zorgt ook voor extra kracht. Ik ben zwakker geworden door de medicatie.
Staat ergens op T-nation artikel.
Niet dat t-nation altijd te vertrouwen is maar heb het echt wel gemerkt het effect op mn kracht.

Jezus Christus. Moddervet, je rookt, schizofreen, je zit aan anti-psychotica. In je vorige topic noemde je dat je het stiekem doet terwijl je onder begeleiding woont.

Stoppen met roken is een goed plan. En verder kun je zoveel bereiken met eerst eens fatsoenlijk eten en trainen. Niet het moment om aan AAS te denken. Hoeveel bijwerkingen wil je nog krijgen?

@Sanca Saxon Vorige topic van deze gozer was gesloten, wat is het beleid?
Ik heb geen idee hoe ik dit het beste aanpak.
Die jongen moet beschermd worden tegen zichzelf, zoveel is me wel al duidelijk.

Achterhaal ff zijn Ip adres en neem contact op met de inrichting waar hij zit.
Ik ken zijn locatie en daar is maar 1 instelling maar ik weet niet hoe het zit ivm met de privacy wetgeving.

Verneukt het dan nu niet.
Anabolen kunnen zelfs een gezond persoon mentaal fucken...

Ik was gewoon stabiel toen ik test en deca gebruikte. Tren heeft het verneukt.
Ga mij nou niet zitten doxxen

Tijd voor het sluiten van dit topic lijkt mij, gaat echt helemaal ergens over!

Wat zijn je 1rms op de big three eigenlijk?

Ik was gewoon stabiel toen ik test en deca gebruikte. Tren heeft het verneukt.
Ga mij nou niet zitten doxxen
Je was stabiel op test en deca toen je nog geen psychose had, de psychose kwam toen je tren gebruikte. Test kan mentaal je wel beïnvloeden, nu de psychose tot uiting is gekomen, tren als trigger, kan test misschien je mentale staat weer verslechteren. De ene keer reageert je lichaam ergens anders op dan de andere keer. Als iemand 1 gram coke snuift gebeurd er de ene keer niks en de andere keer heeft hij een hartstilstand.

Je was stabiel op test en deca toen je nog geen psychose had, de psychose kwam toen je tren gebruikte. Test kan mentaal je wel beïnvloeden, nu de psychose tot uiting is gekomen, tren als trigger, kan test misschien je mentale staat weer verslechteren. De ene keer reageert je lichaam ergens anders op dan de andere keer. Als iemand 1 gram coke snuift gebeurd er de ene keer niks en de andere keer heeft hij een hartstilstand.
Ik ben het hier niet mee eens. Er zijn zelfs studies gedaan op testosteron en schizofrenie die bewijzen dat testosteron de negatieve symptomen van schizofrenie kan verlagen. (er zijn positieve en negative symptomen van schizofrenie)

Ik ben het hier niet mee eens. Er zijn zelfs studies gedaan op testosteron en schizofrenie die bewijzen dat testosteron de negatieve symptomen van schizofrenie kan verlagen. (er zijn positieve en negative symptomen van schizofrenie)
Als dat zo is, wat ik niet weet. Dan zou het wel veilig voor je zijn. Maar zou dan sowieso even eerst afvallen naar een gezond vet percentage. Want dit is gewoon niet gezond zo

Dat hebben ze vast niet gedaan met 500mg test wekelijks? Zo’n dosis beïnvloed iedereen mentaal, dus jij ook. Korter lontje, onverschillig, stemmingswisselingen etc.

Ben
Ben benieuwd naar die studies.

Niet in de dosering die jij wilt doen. Doe voorzichtig, je zit in een situatie waarvoor je zelf niet kiest, maar die je wel zelf wel kan beinvloeden. Geen risico’s nemen.

Niet alleen voor hem zelf maar zeker ook voor anderen.
Nooit in een psychose heb ik niemand iets aangedaan. En ik krijg geen psychose van 500 mg test-e.
Ik ga eerlijk zijn ik was 2 maanden geleden verslaafd geweest aan speed. Heb ik 1 week lang gebruikt en had daar zelfs geen psychose van gehad. Ben er nu vanaf gelukkig.
Van een naturlijk hormoon ga je geen psychose krijgen.

Je weet helemaal niks van hoe ik ben. Dat kun je ook niet zien op een forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven