Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja als je een flagship wilt met redelijke opslagcapiciteit en een redelijk scherm zit je daar wel aan ja, of overheen.
Kan natuurlijk voor de budget 11 gaan met base 64 GB, alleen dan heb je een LCD schermen imo te weinig opslag. Dan zit je ruim onder de €1000
![]()
Dan zit je met 64GB.€ 1159 op apple.nl
Het is absurd veel geld maar mijn toestel gaat ook 5-6 jaar mee.
Afhankelijk wat de prijs van de iPhone doet zit ik in categorie 1000 - 1200 of hoger , echter doe ik wel 4 jaar met een toestel .
Overigens wel een los toestel met een Sim only en tmobile family
andere toestellen gaan 2 a 2,5 jaar mee , dus een gemiddelde Samsung / Nokia / oppo is op langer termijn duurder dan een 1een goede iPhone .
en nee ik wil geen discussie Apple vs de rest oplaaien
icloud 50gb is 1€ pm en 200gb is €3 pm, redelijk te doen dusIn 2020 64GB kopen en er langer dan 2 jaar mee willen doen vind ik redelijk optimistisch.
Dan zit je met 64GB.
In 2020 64GB kopen en er langer dan 2 jaar mee willen doen vind ik redelijk optimistisch.
Doet apple marketingtechnisch wel slim, base model is eigenlijk altijd een stap te weinig geheugen, dus of je betaald €200 bij voor €30 aan hardware of je gaat je na 2 jaar kapotergeren en upgraden.
Mwa, hardware opslag>software imo.icloud 50gb is 1€ pm en 200gb is €3 pm, redelijk te doen dus
Netjes, zou niet moeten hoeven though.Ik trek mijn tel sowieso 1x per maand leeg dus die 256 gb is echt too much for me.
Wat betreft de batterij: ik heb mijn huidige toestel nu ruim 5 jaar en heb 1x de batterij hoeven te vervangen, kosten 40 euro.
Valt wel mee opzich.
Netjes, zou niet moeten hoeven though.
Kosten voor de 11 pro accu vervangen is €500 geloof ik, so yeaa...
2de hands heb je vaak ook gewoon 2 jaar garantie nog.Had niet verwacht dat er zo veel mensen waren die voor 2de hands gaan of een duur toestel kopen en er zo lang mee doen.
dat is je eigen mening, ik vind het wel prettig dat ik het op deze manier ook kan synchroniseren met mijn macbook en eigenlijk zelfs op desktop via icloud.com aan m’n bestanden kan komen.
mwah ja, 12 euro per jaar of 200 voor een telefoon? toch wel een verschilMaar je moet dus extra betalen, dat is een beetje mijn punt.

Netjes, zou niet moeten hoeven though.
Battery life van de 11 pro max is wel echt bijzonder goed in tegenstelling tot zo goed als alle Iphones tot nu toe. Geloof dat er niks anders mainstream op de markt is momenteel die het zo lang doet op 1 charge.
Als je on the fence zit tussen een XS max of 11 pro max is dat wel echt een zeer goede reden om mee te betalen.
Ja zie het, dat is best wel redelijk.Ik wil geen max. De gewone versie is meer dan zat.
Die batterij van de pro wordt voor € 70 vervangen bij ons in de regio.
Ja zie het, dat is best wel redelijk.
Weinig media dan via je telefoon?
Of gewoon hele kleine broekzakken en handjes?

Ik ben maar een klein mannetje dus als ik een iphone max in mijn broekzak duw dan lijkt het alsof ik mijn laptop bij me heb
Mijn tel is alleen voor bellen, appen, korte mailtjes, Dutch bodybuilding en mijn kids misbruiken’m wel eens voor youtube![]()