Fitness Seller

Smartphones.

Peiling Peiling Hoeveel wil jij uitgeven aan jouw Smartphone?

• 100-250

Stemmen: 6 10,5%
  • 250-400

Stemmen: 12 21,1%
  • 400-600

Stemmen: 9 15,8%
  • 600-800

Stemmen: 12 21,1%
  • 800-1000

Stemmen: 2 3,5%
  • 1000-1200

Stemmen: 4 7,0%
  • 1200+

Stemmen: 7 12,3%
  • ik heb geen smartphone.

Stemmen: 3 5,3%
  • 0-100

Stemmen: 2 3,5%

• Totaal stemmers
    57
Ben ook wel benieuwd hoe lang mensen gemiddeld op hun telefoon zitten. Ik denk ik zo'n 30 minuten per dag.

Toen ik nog studeerde was het echt 10 minuten per dag ofzo. Kon m'n tijd wel beter besteden aan studeren enzo. :P Gelukkig was er vroeger nog niet zo veel telefoongebruik, veel mensen zouden nu panisch worden als ze een paar dagen zonder moesten doen. :roflol:

Ben ook wel benieuwd hoe lang mensen gemiddeld op hun telefoon zitten. Ik denk ik zo'n 30 minuten per dag.
@Zeenius

Ik veel te veel. Heb al wat apps verwijderd maar moet sowieso minder op mijn mobiel zitten en is een boek gaan lezen ofzo.

Dit is tablet plus mobiel (YouTube) dus dat valt nog mee.
20200210_213142.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ook sowieso veel te veel.

3 uur redt ik het niet mee.

Wtf , slapen jullie niet ofzo. :eek:
Weken - reistijd - sporten - slapen, dan blijft er al niet veel tijd over. Laat staan als je ook nog studeert.

Veel tussendoor ook, youtube tijdens andere dingen doen, appen tijdens tv kijken, DBBen tussendoor.

Heb nu een samsung A50, dacht 350 euro. Daarvoor een S5 van nog geen 300.
De S5 puur weg moeten doen omdat de oplader naar de klote was en geen tijd had om hem te laten maken, meteen een A50 gekocht, gebruik hem ook als navigatie.

Lekker groot scherm, blijven snel en de accu gaat lang mee. Echt een verbetering tegenover vorige modellen. Begrijp niet goed waarom men hier het dubbele voor uit wilt geven maar ieder zijn ding.

Redmi Note 7 privé en iPhone SE van werk, maar gebruik ik zeer weinig.

voor de €1200+ stemmers.
dat scherm though drool:

Ik geef er het liefst zo min mogelijk aan uit terwijl ik wel een iPhone wil/heb. Op dit moment voldoet mijn iPhone SE nog prima, tegen de tijd dat iOS14 uitkomt zal ik den kik wel upgraden naar een refurbished iPhone X ofzo.

Terug
Naar boven