MuscleMeat

Smartphones.

Hoeveel wil jij uitgeven aan jouw Smartphone?

  • 100-250

    Stemmen: 6 10,5%
  • 250-400

    Stemmen: 12 21,1%
  • 400-600

    Stemmen: 9 15,8%
  • 600-800

    Stemmen: 12 21,1%
  • 800-1000

    Stemmen: 2 3,5%
  • 1000-1200

    Stemmen: 4 7,0%
  • 1200+

    Stemmen: 7 12,3%
  • ik heb geen smartphone.

    Stemmen: 3 5,3%
  • 0-100

    Stemmen: 2 3,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Ik doe het eigenlijk al jaren zo: nieuwste iPhone kopen, 2 jaar mee doen en dan weer nieuwste iPhone kopen en zo weer verder. Bevalt me wel goed en zou niet zonder kunnen haha.
 
Om de twee jaar een nieuwe iPhone. Ik gebruik namelijk alles van Apple en ik zweer erbij.
 
je stelt verschillende vragen. Ik geef aan dat iOS en het merk Apple voor mij prevaleren boven welk Aziatisch Corona apparaat dan ook.
Maar de Aziatische Corona landen zijn wel goed genoeg om de toestellen te produceren en assembleren voor Apple, toch? :p Erg zwak argument, ook al deel ik je mening dat Apple prevaleert boven de rest.

Ik heb tot nu toe spijt gehad van elk Samsung toestel die ik heb gehad (S4, S7, S8 en S10) en nog nooit spijt gehad van m'n voormalige iPhones (3GS, 4S, 6, 7 en XS).

Ik vind het beeldscherm en de camera van Samsung toestellen super, maar de software en bouwkwaliteit vind ik echt ondermaats. Het voelt goedkoop aan, vastlopers, haperingen, facial recognition en fingerprint erg ondermaats.

Gelukkig is de prijs geen discussiepunt meer sinds Samsung z'n S20 range heeft aangekondigd.

Zodra de iPhone 2020 modellen in september komen dan ga ik weer over naar Apple en blijf ik er bij :)
 
  • Like
Waarderingen: LM
De Iphone vs Samsung discussie was eindelijk over :roflol:


Vind de S20+ wel tempting, prijs is toch wel wat lager dan ik dacht, €800 on contract.
 
De Iphone vs Samsung discussie was eindelijk over :roflol:


Vind de S20+ wel tempting, prijs is toch wel wat lager dan ik dacht, €800 on contract.
Weet waar je aan begint als je een smartphone topic opent bruh :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Xiaomi, meer dan 250 heb je niet nodig voor een prima telefoon.
 
Ik moet ivm werk en veiligheid een iPhone, maar ze geven niet de duurste modellen weg helaas. Dus ik heb 1 telefoon voor zakelijk en privé waar de simkaart van de baas is maar ik zelf de iPhone aanschaf. Puur decadentie dus. Maar ik gebruik het ding toch vaak, dus ik wilde een groot oledscherm en de face unlock werkt top.

Vroeger had ik allerlei android telefoons, ongeveer net zo goed. iPhones met de nieuwere generaties hebben de boel bijgehaald. Waar vroeger de galaxy echt de beste was, is het nu ongeveer gelijkwaardig. De use experience van Apple vind ik net iets beter. Maar allemaal niet heel boeiend.
 
  • Like
Waarderingen: LM
Ik moet ivm werk en veiligheid een iPhone, maar ze geven niet de duurste modellen weg helaas. Dus ik heb 1 telefoon voor zakelijk en privé waar de simkaart van de baas is maar ik zelf de iPhone aanschaf. Puur decadentie dus. Maar ik gebruik het ding toch vaak, dus ik wilde een groot oledscherm en de face unlock werkt top.

Vroeger had ik allerlei android telefoons, ongeveer net zo goed. iPhones met de nieuwere generaties hebben de boel bijgehaald. Waar vroeger de galaxy echt de beste was, is het nu ongeveer gelijkwaardig. De use experience van Apple vind ik net iets beter. Maar allemaal niet heel boeiend.

iPhones zijn altijd superieur geweest.
 
iPhones zijn altijd superieur geweest.
Niet mee eens. Voor de gave unlock en het volledige oledscherm waren er zat andere telefoons die daarin echt beter waren. Alleen fanboys roepen dat Apple altijd al beter was.

ik ben zelf nu volledig Apple, inclusief de watch (topvoor fitness). Dus ik vond dat ik dat mag zeggen.
 
Zit erover na te denken om die te bestellen
Xiaomi Mi 9T 64GB

Ik denk zelf over de Mi Note 10.
Gigantische accu.
Mooi groot scherm.

Enige wat ik echt mis is wireless charging.
En de camera schijnt nogal hit en mis te zijn met de 108MP. sommige situaties beter dan alles op de markt, in sommige onder gemiddeld.
 
Niet mee eens. Voor de gave unlock en het volledige oledscherm waren er zat andere telefoons die daarin echt beter waren. Alleen fanboys roepen dat Apple altijd al beter was.

ik ben zelf nu volledig Apple, inclusief de watch (topvoor fitness). Dus ik vond dat ik dat mag zeggen.

Touch-ID was en is ook nog steeds de beste vingerafdrukscanner op een smartphone. En de lcd-schermen van Apple zijn ook goed.

Een quad-hd scherm is dikke onzin op een telefoon want je gaat geen inviduele pixel meer zien op een klein scherm. Je hebt aan een full-hd scherm meer dan genoeg op een 6 inch scherm.

Apple is altijd al één van de beste smartphonemaker geweest. Heeft dus niks met fanboy te maken.

En daar komt bij dat Android één en al gatenkaas is qua software.
 
Touch-ID was en is ook nog steeds de beste vingerafdrukscanner op een smartphone. En de lcd-schermen van Apple zijn ook goed

Een quad-hd scherm is dikke onzin op een telefoon want je gaat geen inviduele pixel meer zien op een klein scherm. Je hebt aan een full-hd scherm meer dan genoeg op een 6 inch scherm.

Apple is altijd al één van de beste smartphonemaker geweest. Heeft dus niks met fanboy te maken.

En daar komt bij dat Android één en al gatenkaas is qua software.

:roflol: zelfde de allergrootste Apple fanboys waren super blij toen Apple de schermen van Samsung kocht.

Denk je dat Apple blij was dat ze hun schermen moesten gaan kopen bij hun grootste concurrent? Als er enige toekomst zat in hun LCD hadden ze dat echt niet gedaan.

Wilde me hier buiten houden omdat Apple VS Android een nutteloze discussie is, zijn 2 andere soorten producten. Maar dit is gewoon BS

De LCD schermen van Apple van garbage.
Je kan indd moeilijk het verschil zien tussen QHD en FHD. Maar de schermen van Apple zijn 720 lol(plus een paar pixels naast de notch:barf:), dat zie je meteen.

Kijk even vanaf 1:48

En dan hebben het nog niet over de andere voordelen van Oled.

Always on display.
Dark mode.
Curved displays. (Ben er zelf niet zo'n fan van maar toch)
Verbruikt minder stroom.
Kan niet alleen veel feller maar ook veel dimmer.
 
:roflol: zelfde de allergrootste Apple fanboys waren super blij toen Apple de schermen van Samsung kocht.

Denk je dat Apple blij was dat ze hun schermen moesten gaan kopen bij hun grootste concurrent? Als er enige toekomst zat in hun LCD hadden ze dat echt niet gedaan.

Wilde me hier buiten houden omdat Apple VS Android een nutteloze discussie is, zijn 2 andere soorten producten. Maar dit is gewoon BS

De LCD schermen van Apple van garbage.
Je kan indd moeilijk het verschil zien tussen QHD en FHD. Maar de schermen van Apple zijn 720 lol(plus een paar pixels naast de notch:barf:), dat zie je meteen.

Kijk even vanaf 1:48

En dan hebben het nog niet over de andere voordelen van Oled.

Always on display.
Dark mode.
Curved displays. (Ben er zelf niet zo'n fan van maar toch)
Verbruikt minder stroom.
Kan niet alleen veel feller maar ook veel dimmer.

Apple hater.

Ik ga verder niet meer in discussie.
 
Apple hater.

Ik ga verder niet meer in discussie.

Zou ik niet zeggen, maar zijn over het algemeen niet producten die ik zou kopen nee.

Maar deze bewering over LCD schermen zou je zelfs aan de grootste Apple fanboys niet kunnen verkopen.
 
Back
Naar boven