AndroidHealthClinic

Smartphones.

Hoeveel wil jij uitgeven aan jouw Smartphone?

  • 100-250

    Stemmen: 6 10,5%
  • 250-400

    Stemmen: 12 21,1%
  • 400-600

    Stemmen: 9 15,8%
  • 600-800

    Stemmen: 12 21,1%
  • 800-1000

    Stemmen: 2 3,5%
  • 1000-1200

    Stemmen: 4 7,0%
  • 1200+

    Stemmen: 7 12,3%
  • ik heb geen smartphone.

    Stemmen: 3 5,3%
  • 0-100

    Stemmen: 2 3,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

De S20 Ultra is heel erg duur. Wat het extra zuurt maakt is dat je maar 2 jaar updates krijgt. En dat voor een flagship met een prijskaartje van 1300 euro...
 
Mijn 'smartphone' (Nokia 216) kostte vijf tientjes, maar die optie staat er niet bij! :)
 
Zit nog steeds met mijn oude Iphone 4S, ooit gekregen... die optie staat er ook niet bij :o
Nadeel is wel... kan niet meer updaten en veel apps kunnen er niet op ivm verouderde IOS... :roflol:
Maar ach... voor bellen, whatsapp en zo nu en dan t forum voldoet ie nog altijd ..... tot nu toe
 
Hij staat er bij hoor.

Hand me downs had ik niet aan gedacht.
De S20 Ultra is heel erg duur. Wat het extra zuurt maakt is dat je maar 2 jaar updates krijgt. En dat voor een flagship met een prijskaartje van 1300 euro...

Ja ik hoop wel dat er langere support komt.

Mijn 2 jaar oude S9 heeft net wel de update gehad naar de nieuwste Android en One UI 2.
Er is nog hoop.

Natuurlijk ook niet zo dat je met een iets oudere versie van android opeens een onbruikbare telefoon hebt.

Mijn note 3 uit 2014 was in gebruik tot begin 2019.
 
Tja als je een flagship wilt met redelijke opslagcapiciteit en een redelijk scherm zit je daar wel aan ja, of overheen.

Kan natuurlijk voor de budget 11 gaan met base 64 GB, alleen dan heb je een LCD scherm:duh: en imo te weinig opslag. Dan zit je ruim onder de €1000

Bekijk bijlage 479915

Jezus... Ik heb gewoon een SE. :fluit:
 
4.7" LCD :emo:

Prijs valt me wel mee, niks bijzonders maar buiten het scherm lijkt er niks aan de specs echt low budget.

64GB is normaal niet zo veel, maar voor deze doelgroep zal het net goed zijn denk ik.

Wel een beetje kinderachtig dat ze het aantal Mah niet bekend maken. een A13 chip in combinatie met zo'n klein scherm is wel lekker efficient, dus alles boven de 1800 Mah zou ik acceptabel vinden.
 
4.7" LCD :emo:

Prijs valt me wel mee, niks bijzonders maar buiten het scherm lijkt er niks aan de specs echt low budget.

64GB is normaal niet zo veel, maar voor deze doelgroep zal het net goed zijn denk ik.

Wel een beetje kinderachtig dat ze het aantal Mah niet bekend maken. een A13 chip in combinatie met zo'n klein scherm is wel lekker efficient, dus alles boven de 1800 Mah zou ik acceptabel vinden.
Ik zou willen dat het scherm 4” was dan past hij beter in mijn broekzak.

Maar voorlopig houd ik het nog bij mijn oude SE, maar als die weer eens een nieuw scherm nodig heeft oid koop ik deze.
 
Heb een Huawei Mate 10 Pro, bijna 2 jaar nu.
Als ik moet gaan verlengen dan word het een sim only.
Camera is nog top, telefoon is snel en geheugen is groot.
 
Ik zou willen dat het scherm 4” was dan past hij beter in mijn broekzak.

Maar voorlopig houd ik het nog bij mijn oude SE, maar als die weer eens een nieuw scherm nodig heeft oid koop ik deze.

Mijn volgende telefoon wil ik minimaal 6.5" :lol:
Ik heb altijd een van de grootst mogelijke telefoons en past nog altijd prima in mijn zakken.
 
Mijn vrouw heeft de iPhone 7plus en die is 5,5" hoe houd je zo'n ding in je broekzak als je wilt autorijden? En ja ik ben zo'n eikel die altijd zijn telefoon in zijn broekzak heeft.
 
Mijn vrouw heeft de iPhone 7plus en die is 5,5" hoe houd je zo'n ding in je broekzak als je wilt autorijden? En ja ik ben zo'n eikel die altijd zijn telefoon in zijn broekzak heeft.
Zit toch aardig vaak op dbb vanuit je broekzak? :trollface:
 
Mijn vrouw heeft de iPhone 7plus en die is 5,5" hoe houd je zo'n ding in je broekzak als je wilt autorijden? En ja ik ben zo'n eikel die altijd zijn telefoon in zijn broekzak heeft.
Iphone 7plus is ook wel erg lomp door de grote bezels.

Maar dat gaat gewoon hoor, S9+ zit gewoon in mijn broekzak als ik in de auto zit en heb er totaal geen last van. Dan zit er ook altijd nog een zakmes naast in de zelfde broekzak.
 
Iphone 7plus is ook wel erg lomp door de grote bezels.

Maar dat gaat gewoon hoor, S9+ zit gewoon in mijn broekzak als ik in de auto zit en heb er totaal geen last van. Dan zit er ook altijd nog een zakmes naast in de zelfde broekzak.
zakmes in dezelfde zak als je mobiel? krast dat niet?
Heb trouwens nog een nieuw (budget 50 eu) zakmes nodig, aanraders?
 
Back
Naar boven