XXL Nutrition

Smartphones.

Hoeveel wil jij uitgeven aan jouw Smartphone?

  • 100-250

    Stemmen: 6 10,5%
  • 250-400

    Stemmen: 12 21,1%
  • 400-600

    Stemmen: 9 15,8%
  • 600-800

    Stemmen: 12 21,1%
  • 800-1000

    Stemmen: 2 3,5%
  • 1000-1200

    Stemmen: 4 7,0%
  • 1200+

    Stemmen: 7 12,3%
  • ik heb geen smartphone.

    Stemmen: 3 5,3%
  • 0-100

    Stemmen: 2 3,5%

  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

Zou ik niet zeggen, maar zijn over het algemeen niet producten die ik zou kopen nee.

Maar deze bewering over LCD schermen zou je zelfs aan de grootste Apple fanboys niet kunnen verkopen.

Die lcd-schermen zijn gewoon van prima kwaliteit. Nee, niet zo goed als oled, maar je gaat echt geen pixels zien op een iPhone met een lcd-scherm.

Misschien een keer een Apple product kopen.
 
Die lcd-schermen zijn gewoon van prima kwaliteit. Nee, niet zo goed als oled, maar je gaat echt geen pixels zien op een iPhone met een lcd-scherm.

Misschien een keer een Apple product kopen.

Prima kwaliteit, als in ze werken en je kan je berichten lezen? Ja no shit. Maar je wilt er geen films op kijken.
Maar verder zijn het letterlijk de slechtste schermen die je nog nieuw kan kopen voor meer dan €200.

Mja de het enige kwa tech wat ik wil vernieuwen dit jaar is mijn smartphone, maar Apple maakt gewoon niks met de hardware die ik wil. Even de software stap daar buiten gelaten.

Als een een iphone komt met een goed OLED scherm(minimaal 6'5), met een vierkanter design, minimaal 85%scherm to body, geen notch(enkel gaatje voor front camera mag maar liefst helemaal niks) en goede accu (komt wel goed denk ik, de 11 Max heeft een killer accu), wide angle en macro camera, USB C aansluiting, vingerprint scanner, 128GB of meer opslag.

Kwa proccesor zit het allemaal dikke prima daar dus dat mag van mijn ook een chip van vorig jaar zijn.

Prijs maximaal €1000 retail, dan zou ik er over nadenken.

Maar dan wil ik wel echt wat meer vrijheid op het home screen en een multi window functie.
 
Prima kwaliteit, als in ze werken en je kan je berichten lezen? Ja no shit. Maar je wilt er geen films op kijken.
Maar verder zijn het letterlijk de slechtste schermen die je nog nieuw kan kopen voor meer dan €200.

Mja de het enige kwa tech wat ik wil vernieuwen dit jaar is mijn smartphone, maar Apple maakt gewoon niks met de hardware die ik wil. Even de software stap daar buiten gelaten.

Als een een iphone komt met een goed OLED scherm(minimaal 6'5), met een vierkanter design, minimaal 85%scherm to body, geen notch(enkel gaatje voor front camera mag maar liefst helemaal niks) en goede accu (komt wel goed denk ik, de 11 Max heeft een killer accu), wide angle en macro camera, USB C aansluiting, vingerprint scanner, 128GB of meer opslag.

Kwa proccesor zit het allemaal dikke prima daar dus dat mag van mijn ook een chip van vorig jaar zijn.

Prijs maximaal €1000 retail, dan zou ik er over nadenken.

Maar dan wil ik wel echt wat meer vrijheid op het home screen en een multi window functie.

Apple is dan geen merk voor jou. Verder is dit een nutteloze discussie.

Voor mij is Apple een superieur merk. Ik gebruik dan ook alles van Apple.
 
Met die wensen is Apple geen merk voor jou.

Exact.

Dit is hoe ik mijn smartphone vaak gebruik.
Media consumption en browsing/social media.
Screenshot_20200215-130036_Samsung Internet.jpg
 
1200+ heb ik gestemd. Baas betaalt :laugh:
Heb bij release de Xs Max 256GB gekregen.
Op zich geen slechte telefoon, maar vind het de prijs zeker niet (zelf) geven waard.
 
Apple is dan geen merk voor jou. Verder is dit een nutteloze discussie.

Voor mij is Apple een superieur merk. Ik gebruik dan ook alles van Apple.
Het is inderdaad subliem hoe alles van Apple netjes samengaat/samenwerkt. (Watch, Tv, ...)
Alleen... Siri kan nog een hoop leren van Alexa en Google(spraak).
 
Zit erover na te denken om die te bestellen
Xiaomi Mi 9T 64GB
Ik denk zelf over de Mi Note 10.
Gigantische accu.
Mooi groot scherm.

Enige wat ik echt mis is wireless charging.
En de camera schijnt nogal hit en mis te zijn met de 108MP. sommige situaties beter dan alles op de markt, in sommige onder gemiddeld.

Mooie telefoons maar mij te duur. 250 is wel de max voor mij. Misschien kom ik daar ooit nog wel eens op terug als ik oled heb ervaren maar voorlopig niet.
 
Mooie telefoons maar mij te duur. 250 is wel de max voor mij. Misschien kom ik daar ooit nog wel eens op terug als ik oled heb ervaren maar voorlopig niet.
9T 285€ dus valt nog mee. De 10 is wel weer een stukkie duurder
 
9T 285€ dus valt nog mee. De 10 is wel weer een stukkie duurder
Ja dat klopt, ik was echter al van 200 naar 250 budget gegaan met mijn huidige omdat ik er een 256 GB SD kaart bij had gekocht. €35 erbij is dan nog weer een stapje verder. Maar goed, het is de bedoeling dat mijn huidige nog minimaal 1,5 jaar meegaat maar liever nog iets langer.
 
Mooie telefoons maar mij te duur. 250 is wel de max voor mij. Misschien kom ik daar ooit nog wel eens op terug als ik oled heb ervaren maar voorlopig niet.

dat is wel het nadeel wat ik nu heb.
ben van note 3 naar S7 egde gedaan naar S9+.
opzich zou ik wel van flagship naar midrage willen gaan, alleen de schermen zijn dan zichtbaar een downgrade van wat ik gewend ben.
 
dat is wel het nadeel wat ik nu heb.
ben van note 3 naar S7 egde gedaan naar S9+.
opzich zou ik wel van flagship naar midrage willen gaan, alleen de schermen zijn dan zichtbaar een downgrade van wat ik gewend ben.
Naja, het hangt er natuurlijk ook van af hoe je hem gebruikt / wat je belangrijk vind. Als OLED echt meerwaarde voor je biedt dan is een hogere prijs wel te verdedigen. De primaire functie is voor mij muziek luisteren (hoewel mijn note 7 wat dat betreft een miskoop was) beetje appen en internetten staan op plaats 2 dus OLED is voor mij niet echt relevant. Ik zou bijvoorbeeld mijn budget wel willen opschroeven als dat me een hele goede telefoon voor muziek luisteren oplevert. Bijvoorbeeld een dedicated walkman phone zoals sony ze vroeger had maar dan moet het wel echt van toegevoegde waarde zijn anders houd ik het wel bij midrange Xiaomi'tjes van €200.
 
Naja, het hangt er natuurlijk ook van af hoe je hem gebruikt / wat je belangrijk vind. Als OLED echt meerwaarde voor je biedt dan is een hogere prijs wel te verdedigen. De primaire functie is voor mij muziek luisteren (hoewel mijn note 7 wat dat betreft een miskoop was) beetje appen en internetten staan op plaats 2 dus OLED is voor mij niet echt relevant. Ik zou bijvoorbeeld mijn budget wel willen opschroeven als dat me een hele goede telefoon voor muziek luisteren oplevert. Bijvoorbeeld een dedicated walkman phone zoals sony ze vroeger had maar dan moet het wel echt van toegevoegde waarde zijn anders houd ik het wel bij midrange Xiaomi'tjes van €200.

ja het scherm is voor mij wel zo'n beetje prio 1, dat zie je ook wel terug in mijn vorige aankopen.
ik ben ook wel echt een heavy user, ik kijk denk ik 3x meer naar mijn telefoon dan computer en TV samen.

geloof dat LG voor audio vaak bovenaan staat, die hebben ook wel een aantal midrangers.
neem aan dat je voor muziek luisteren met headphones bedoelt dan?
 
1200+ heb ik gestemd. Baas betaalt :laugh:
Heb bij release de Xs Max 256GB gekregen.
Op zich geen slechte telefoon, maar vind het de prijs zeker niet (zelf) geven waard.
Dit vind ik dus ook. Goed spul, maar best overpriced. Het is dat ik Apple moet van de werkgever en zelf kies voor een wat beter model.
 
neem aan dat je voor muziek luisteren met headphones bedoelt dan?

Ja en op zich heb ik relatief goedkope sony oortjes maar de note 7 klinkt dof en kan niet super hard. Uiteindelijk wen je er wel aan maar het viel me wel op toen ik switchte naar deze. Echt intensief muziek luisteren doe ik thuis en dan zit ik toch meestal achter mn PC dus het is ook weer niet zo'n ramp, maar toch.

Ik heb de LG V40 THINQ overwogen maar was me toen te duur.
 
Iemand hier ervaring met de Galaxy Buds eigenlijk?
Wil voor het liften toch gaan kijken naar wireless buds.

Is het wat kwa audio? zijn ze comfy genoeg voor 1-2 uur lang gebruik? zijn er betere opties voor de prijs?
 
Iemand hier ervaring met de Galaxy Buds eigenlijk?
Wil voor het liften toch gaan kijken naar wireless buds.

Is het wat kwa audio? zijn ze comfy genoeg voor 1-2 uur lang gebruik? zijn er betere opties voor de prijs?

AirPods Pro.
 

letterlijk 2.5x de prijs
1581810879242.png

zien er gelukkig wel een stuk minder debiel uit dan de eerste :roflol:
alsnog semi debiel met een wit stokje.
 
Ik zit je te stangen. Uiteraard vind ik ze top.
De pro?

In die prijs range schijnen deze top te zijn.

alleen ik heb gewoon een goede normale koptelefoon voor normale omstandigheden, dus vind €110 al veel voor de Samsung buds.
 
De pro?

In die prijs range schijnen deze top te zijn.

alleen ik heb gewoon een goede normale koptelefoon voor normale omstandigheden, dus vind €110 al veel voor de Samsung buds.

De AirPods Pro vind ik heel goed. De gewone AirPods vond ik zelfs matig.
 
Back
Naar boven